ازدواج ریحانه پارسا و حواشی جدید او که نمی‌دانید! + تصاویر

پارسا یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران زن ایرانی است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف پیرامون او صحبت می‌شود

ریحانه پارسا یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران زن ایرانی است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف پیرامون او صحبت می‌شود و اخبار زیادی از او منتشر می‎گردد. این بازیگر تازه وارد که در سریال پدر درخشید و توانست یک بازی درخشان را به ثبت برساند حالا به یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران ایرانی تبدیل گردیده است.

اولین حاشیه مربوط به این بازیگر تصاویری است که از او در فضای مجازی منتشر شده و شنیده می‌شود که به دلیل انتشار همین تصاویر از فصل بعدی سریال پدر کنار گذاشته شده است. این بازیگر که در سریال پدر نقش دختر محجبه را بازی می‌کند در شبکه‌های اجتماعی تصاویر مدلینگ خود را منتشر کرده و به دلیل همین تناقض تذکراتی به مسئولین سریال پدر داده شده است.

دومین حاشیه مربوط به این بازیگر پیشنهاداتی است که به او داده شده و کارگردان‌های مختلفی برای سریال و فیلم‌های سینمایی جدید به دنبال حضور او هستند که قطعا به دلیل محبوبیتی است که او این روزها در فضای سینما و تلویزیون پیدا کرده است.

سومین حاشیه او پیرامون یک شایعه دروغ است که می‌گویند او در حال ازدواج بوده و تصاویری از ازدواج ریحانه پارسا منتشر می‌کنند ولی این موضوع کذب بوده و تمامی اخبار مربوط به این رخداد صرفا برای جذب بازدید برای سایت‌ها و رسانه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

در ادامه تصاویری از این بازیگر جوان را در سریال پدر مشاهده می‌کنید:

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم