عاشق شدن محسن ابراهیم زاده و یک دختر ۲۰ ساله اصفهانی؟

عاشق شدن محسن ابراهیم زاده با توجه به آهنگ جدیدی که منتشر کرده نقل شبکه‌های اجتماعی شده و می‌گویند گه او عاشق دختری ۲۰ ساله از اصفهان شده است که به شدت به او علاقه‌مند است و شاید به همین زودی شاهد ازدواج این خواننده جوان کشورمان باشیم.

این رسانه‌های البته ناموثق می‌گویند که این دختر جوان از قشر مرفه اصفهان بوده و در یکی از کنسرت‌های محسن ابراهیم زاده شرکت کرده و به قول معروق عشق در یک نگاه سراغ این خواننده آمده است و حالا رابطه این دو نفر به حدی رسیده است که در شرف ازدواج هستند.

عاشق شدن محسن ابراهیم زاده

البته بررسی‌های خبرنگار قندان نشان می‌دهد که این اخبار شایعه بوده و هیچ گونه رابطه‌ای این چنینی بین ابراهیم زاده و یک دختر ۲۰ ساله اصفهانی وجود ندارد و البته اینکه این خواننده به زودی ازدواج کند یا نه هم بحث دیگری است که نمی‌دانیم! ولی همه اطلاعات و اخباری که پیرامون طرف مقابل این خواننده گفته می‌شود کذب بوده و عملا صحتی ندارد و به نظر می‌رسد بازهم کانال‌ها و صفحات مجازی برای چند بازدید بیشتر دست به دروغ‌هایی زدند که واقعیتی نداشته و هدف صرفا به حاشیه بردن این خواننده است.

عاشق شدن محسن ابراهیم زاده حالا به یکی از آهنگ‌های بسیار پرطرفدار در رسانه‌های اینترنتی تبدیل شده و دانلود چند ده هزار باری آن نشان‌دهنده مقبولیت آن در بین کاربران است.

2 نظرات
  1. دریا-بانوی آبی ها می‌گوید

    یه عده احمق هم هستن که فقط دنبال خراب کردن زندگی مردمن?

    خوشم اومد ۱۸۳
    دوست نداشتم ۱۰
  2. hana می‌گوید

    یعنی چی دقیقاً.
    چه مرگشونه که میخوان برای آقای ابراهیم زاده حاشیه سازی کنن.
    من که نمیفهمم.????

    خوشم اومد ۲۰۸
    دوست نداشتم ۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم