طرح فروش ایران‌خودرو شروع شد (۱۵ شهریور ۹۷)

شرایط فروش سایپا امروز آغاز شد و حالا همه منتظر شروع شرایط فروش ایران‌خودرو هستند تا بتوانند با توجه به گرانی خودروهای این شرکت به صورت مستقیم اقدام به خرید خودرو نمایند ولی به نظر می‌رسد که شرایط فروش این شرکت متناسب با چیزی باشد که گفته میشد.

 

شرایط فروش ایران‌خودرو دقایقی قبل توسط روابط عمومی این شرکت اعلام شد و برخلاف گفته‌های نمایندگان نه خبری از قیمت قطعی در این طرح وجود دارد و نه موعد ۴۵ روزه در این طرح فروش مشاهده می‌شود. این گروه خودروساز با شرایط ویژه و متفاوتی اقدام به عرضه این طرح کرده است که تفاوت زیادی در اصل طرح با طرح‌های گذشته ندارد!

شرایط فروش ایران‌خودرو

شرایط فروش ایران‌خودرو که چند روزی بود خبر آن منتشر شده بود اعلام شد و طبق همان چیزی که منتظر بودیم قیمت قطعی برای این محصولات اعلام نشده و صرفا مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت‌های اعلام شده اقدام به خرید کرده و در زمان‌های اعلام شده مبلغ اعلامی شرکت را برای تکمیل وجه به حساب این شرکت واریز کنند.

 

البته گفتنی است برخلاف آن چیزی که نمایندگان مجلس قول داده بودند قیمت این محصولات قطعی نبوده و با توجه به قیمت روز کارخانه فروخته می‌شود که طبیعتا با توجه به افزایش احتمالی حداقل ۲۵ درصدی قیمت خودرو می‌بایست منتظر قیمت‌های متفاوت‌تری نسبت به قیمت رسمی ایران‌خودرو باشیم.

شرایط فروش ایران‌خودرو

از جمله شرایط این پیش فروش می‌توان به محدود بودن خرید برای افراد زیر ۱۸ سال اشاره کرد و برخلاف طرح‌های قبلی که معمولا دلالان اقدام به خرید خودرو با شماره ملی نونهالان و نوزادان می‌کردند این موضوع مدیریت شده و امکان خرید برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع شده است.

 

این طرح فروش ایران‌خودرو صرفا اینترنتی بوده و پرداخت صرفا از طریق درگاه آنلاین انجام‌پذیر است و طبیعتا حواله و پرداخت دستی قابل قبول نیست و مشتری را از خرید باز می‌دارد. همچنین امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی وجود داشته و مشتریان حقوقی و نمایندگان امکان ثبت نام نخواهند داشت.

در زمان تحویل خودرو هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد و مشتری طبق مبلغ اعلامی در دعوتنامه اقدام به تکمیل وجه خواهد نمود و به همین دلیل هرگونه اعتراض در این زمینه از طریق بخش فروش این شرکت قابل پیگیری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم