مشخصات پراید شاسی بلند و شرایط فروش آن!

پراید شاسی بلند مدل جدیدی از پراید است که توسط گروه خودروسازی سایپا به بازار خودرو عرضه می‌شود که از آپشن‌های بی نظیری همچون انفجار خودکار قبل از تصادف، قابلیت رد شدن از دست انداز و … برخوردار بوده و رقیب جدیدشاسی بلندهای خارجی محسوب می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا که این روزها سخت مشغول عرضه محصولات با کیفیت خود با قیمت غیرقطعی و شرایط عجیب و غریب است در یک اقدامی جالب اقدام به عرضه یک نسخه جدید از پرایدی کرد که تا مهرماه سال گذشته در حال جمع‌آوری خط تولید آن بود!

پراید شاسی بلند

پراید شاسی بلند که پس از نسخه‌های ۱۱۱، ۱۳۱،۱۳۲ و ۱۵۱ عرضه می‌شود نیاز مشتریانی که توان خرید خودروهای شاسی بلند را ندارند تامین کرده و از آپشن‌های روز دنیا مانند “زه بغل” و ” ضبط فلش‌خور” حرفه‌ایست که در کنار کیفیت بالای بدنه آن یک تجربه بی نظیر از پرواز در جاده را به مشتری القا می‌کند.

این مدل از پراید در سایت هوافضای سایپا تولید خواهد شد و مقدمه‌ای بر دیگر تولیدات فضایی این شرکت خودروسازی خواهد بود. به گفته منابع موثق از این خودروساز این مدل از پراید به زودی جایگزین بعضی از مدل‌های دیگر پراید می‌شود چرا که با عرضه این خودرو قطعا سلیقه بسیاری از مشتریان را تغییر خواهد داد و حتی می‌توان گفت از سطح تقاضای خودروهای شاسی بلند خارجی خواهد کاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم