دانلود اپلیکشن برنده باش و روش‌های کسب امتیاز و حضور در برنامه برنده شو

اپلیکشن برنده باش یکی از برنامه‌های بسیار پرطرفدار این روزهای فضای اینترنتی ایران است که به دلیل مسابقه تلویزیونی آن به شهرت فراوانی رسیده است. اگر به دنبال حضور در این برنامه هستید به یک نکته بسیار اساسی و مهم اشاره می‌کنیم که قطعا تصمیم شما را برای حضور در این اپلیکیشن و برنامه عوض خواهد کرد.

 

قطعا شما هم مثل ما تصور می‌کردید که جوایز چند ده میلیون تومانی این برنامه از طریق اسپانسر یا هزینه شخصی پرداخت می‌شود و شرکت کنندگان صرفا از طرق پاسخ‌دهی رایگان به یک سری از سوالات امکان حضور در این برنامه را دارند ولی زهی خیال باطل که تصور ما و شما اشتباه بوده است!

کاربر در اولین استفاده صرفا ۵ شانس رایگان برای حضور در اپلیکیشن برنده باش را داشته و پس از پاسخ‌دهی اشتباه به ۵ سوال می‌بایست بسته‌های مختلف ۲۵۰۰ تا ۲۰ هزار تومانی این اپ را خریداری کند که هر کدام امکان حضور دوباره متفاوتی را به شما اعطا می‌کنند!

برای رسیدن به اعداد میلیونی امتیازات شرکت کنندگان در برنامه تلویزیونی بایستی هزینه‌های هنگفتی پرداخت شود که در صورت به ثمر نشستن آن طبیعتا هیجان برنده شدن در برنامه به آن مقداری نخواهد بود که عملا در تلویزیون وانمود می‌شود! ( تعدادی از شرکت کنندگان حتی با صفر تومان از برنامه خارج می‌شوند!)

از سوی دیگر ده‌ها هزار نفر کاربری را تصور کنید که قطعا به مرحله ۴ نفر آخر اپلیکشن برنده باش نمی‌رسند و عملا هر کدام در صورت هزینه کرد ۱۰ هزار تومانی به سود میلیاردی برای برگزار کننده تبدیل خواهند شد که فی نفسه اشکال نداشته ولی تضاد آن با تبلیغات انجام شده قطعا مشکل بزرگی است. همچنین یک سوال بزرگ اینکه اگر این یک گونه‌ای از قمار یا شبکه هرمی یا هر موضوع مشابه این چنینی نیست، پس چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم