لوکسژن U6 ارزش خرید داره یا نه؟ + مشخصات فنی

لوکسژن U6 از جمله خودروهایی است که شاید با بدشانسی تمام به تجریم‌های دوباره آمریکا برخورد کرد و اگر دو سالی زودتر وارد بازار ایران میشد الان جای بسیاری از برندهای چینی را می‌گرفت و می‌توانست سهم خوبی از بازار کشورمان را از آن خود کند.

شما در داخل لوکسژن U6 با طراحی خاص روبرو خواهید شد که تکنولوژی در تمام آن دیده می‌شود. صفحه نمایش بسیار بزرگ ۱۲ اینچی با کیفیت بسیار بالا در وسط داشبورد این امکان را به شما می‌دهد تا با خودروی خود در ارتباط باشید و از این بخش لذت ببرید. سیستم هدآپ دیسپلی در کنار فرم خاص کلیدهای تنظیم شیشه‌ها در خاص بودن این کابین بی‌تاثیر نبوده‌اند و صندلی‌های راحت بسیار ارگونومیک طراحی شده‌اند. متریال نرم و باکیفیت در اکثر بخش‌های کابین بکار گرفته شده که یکی دیگر از تفاوت‌های جنس تایوانی و چینی را به‌نمایش می‌گذارد. از لحاظ فضا نیز بر خلاف فرم بدنه، شما با کمبودی مواجه نخواهید شد و فضای صندوق بار نیز یکی دیگر از نقاط قوت این محصول محسوب می‌شود.

لوکسژن U6 از لیست تجهیزات کاملی بهره می‌برد که باعث می‌شود از لحاظ امکانات کمبودی حس نکنید. لیست تجهیزات این خودرو را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) ۶ کیسه هوا
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم های ورود بدون کلید، دکمه استارت ، سیستم ضد سرقت
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه اتوماتیک ، سامانه کنترل کیفیت هوا کابین
سیستمهای مولتی مدیا سیستم تصویری حرفه ای کمپانی HTC ، کامپیوتر سفر ، فرمان پذیری صوتی
سیستم صندلیهای جلو و عقب گرمکن صندلی های جلو ، تودوری چرم صندلی ها ، تودوزی چرم فرمان
سیستم آیینه ها تنظیم برقی به همراه گرمکن و باز و بست آینه های جانبی برقی
سیستم شیشه ها شیشه بالابرهای برقی
سیستم های سقف سانروف
سیستم روشنایی جلو و عقب سنسور نور ، چراغ های هالوژن
سنسورهای پیش فعال ترمز BAS، ترمز هوشمند BOS، نترل پایداری الکترونیکی ESC ، ضد هرزگردی TCS ، سنسورهای پارک جلو و عقب ، سیستم کمک در سربالایی HAC
متفرقه ترمز پارک برقی ، دوربین ۳۶۰ درجه ، سامانه دید عقاب ، رادار نقطه کور ، درب صندوق برقی ، فناوری هوشمند پخش تصاویر از زوایا و نقطه کور ، کروز کنترل

تکنولوژی در سرتاسر این خودرو قابل مشاهده است و دوربین‌های کار گذاشته شده بر روی آینه‌های جانبی برای نمایش خودکار در هنگام تغییر لاین و … نیز این گفته را ثابت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم