قیمت آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس و ایکس اس آر در ایران

کمپانی اپل از سه گوشی جدید خودش با نام‌های ایکس اس و ایکس اس مکس و ایکس اس آر رونمایی کرد، محصولات گران قیمتی که قرار است تا به عنوان قوی‌ترین تلفن‌های همراه این شرکت وارد بازار شوند.

آیفون Xs که نسل جدیدتر از آیفون ایکس محسوب می‌شود، همچون قبل از یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با وضوح تصویر ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ پیکسل بهره گرفته و بر روی آن جدیدترین چیپست اپل یعنی A12 بایونیک حضور دارد. این پرچم‌دار تازه مجهز به دوربین دو گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی است.
آیفون Xs مکس از نمایشگری ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۲۴۵ در ۲۶۸۸ پیکسل استفاده می‌کند. از نظر سخت‌افزاری و دوربین مشابه با Xs بوده اما باتری پرظرفیت‌تری خواهد داشت.
آیفون XR از یک نمایشگر ۶٫۱ اینچی با وضوح تصویر ۱۷۹۲ در ۸۲۸ پیکسل بهره گرفته و بر روی آن جدیدترین چیپست اپل یعنی A12 بایونیک حضور دارد. این محصول تازه مجهز به دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی است.

قیمت آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس و ایکس آر

قیمت آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس و ایکس آر

طبق اعلام اپل، گوشی آیفون Xs با بهای پایه ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود و این بها برای Xs مکس برابر از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود.

اما با توجه به بهای دلار در بازار کشورمان که در حول و حوش ۱۴ هزار تومان است، پیش‌بینی می‌شود که قیمت گوشی‌های اپل با افزوده شدن مالیات و عوارض، پس از تثبیت (و به شرط عدم افزایش قیمت دلار) برای مدل Xs از ۱۵ میلیون تومان آغاز شده و در مدل Xs مکس از  بالای ۱۶ میلیون تومان شروع شود.

همچنین گوشی آیفون XR با بهای پایه ۷۴۹ دلار عرضه می‌شود و برای نسخه‌های بالاتر قیمت آن به ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار می‌رسد.

اما با توجه به بهای دلار در بازار کشورمان که در حول و حوش ۱۴ هزار تومان است، پیش‌بینی می‌شود که قیمت گوشی اپل با افزوده شدن مالیات و عوارض، پس از تثبیت (و به شرط عدم افزایش قیمت دلار) برای مدل XR از  بالای ۱۱ میلیون تومان آغاز شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم