پیش بینی قیمت دستمال کاغذی و قیمت پوشک مولفیکس در سال ۹۸!

پیش بینی قیمت دستمال کاغذی و قیمت پوشک مولفیکس یکی از مهم ترین کارهایی است که امروزه انجام می‌شود و بسیاری از افراد با اعلام قیمت‌هایی همچون ۲۰۰ هزار تومان برای پوشک و هر حلقه دستمال کاغذی ۵ هزار تومان می‌خواهند در بازار التهاب ایجاد کنند.

پیش بینی قیمت دستمال کاغذی و قیمت پوشک مولفیکس اولا به صورت قطعی غیرممکن بوده و هر کسی به شما قیمتی گفت فارغ از اینکه پایین یا بالا باشد بدانید که اشتباه بوده و کذب محض است چرا که به طور کلی در اقتصاد چیزی به نام پیش بینی قطعی نداریم.

دوم اینکه پیش بینی قیمت دستمال کاغذی و قیمت پوشک مولفیکس به بسیاری از معیارها بستگی داشته و یکی از آن‌ها قیمت دلار است. اگر در خانه نوزاد دارید و تصور می‌کنید که در سال آینده پوشک مولفیکس کم و نایاب می‌شود سخت در اشتباهید چرا که عملا قرار نیست این شرکت تعطیل شود! بلکه صرفا یک بازی در حال انجام است تا قیمت این محصول واقعی شود و این واقعی شدن به دلیل افزایش قیمت دلار در کشورمان است.

قیمت دستمال کاغذی

زمزمه‌هایی مبنی بر حمایت خوب دولت از تولیدکنندگان داخلی است تا کیفیت محصولاتشان را به سطح قابل قبولی برسانند که در صورت رخ دادن این اتفاق قطعا منجر به کاهش نقاضا برای پوشک مولفیکس شده و قیمت آن نیز متعادل می‌شود.

در مورد دستمال کاغذی نیز قصه به همین منوال است و در حالیکه هر قطعه دستمال کاغذی چیزی در حدود ۸۰۰ تومان معامله می‌شد نهایتا به ۴ برابر قیمت یعنی هر حلقه ۳۲۰۰ تومان خواهد رسید و بیشتر از این قیمت قطعا نادرست خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم