استخدام در عظیم خودرو و راه اندازی کارخانه بروجرد لرستان

استخدام در عظیم خودرو علی الخصوص که به زودی کارخانه این شرکت در بروجرد استان لرستان راه اندازی شده و عملا به یکی از قطب‌های خودروسازی در کشور تبدیل می شود برای بسیاری از لرستانی‌ها جذاب بوده و به دنبال عملیاتی شدن آن هستند.

این کارخانه خودروسازی که عملیات ساخت آن چند سالی است در حال انجام بوده و عزم عظیم خودرو را برای فعالیت بهتر در ایران نشان می‌دهد در شهری بنا شده است که عملا به دلیل شرایط آب و هوایی و دسترسی به منابع آبی مناسب یکی از گزینه‌های مناسب برای این اتفاق به نظر می‌رسد. همچنین به دلیل آمار بیکاری بالا در این شهرستان و به طور کلی در استان لرستان شاید یکی از منابع بسیار خوب برای رفع بخشی از بیکاری موجود در این استان باشد که طبیعتا با اتصال صنایع وابسته به آن نقش بزرگی در این کاهش خواهد داشت.

طبق اطلاعات موجود از این شرکت دلیل اصلی راه اندازی این کارخانه تولید محصولاتی از قبیل فوتون ساوانا (foton sauvana) بوده و به زودی سایر محصولات مدنظر این شرکت به خط تولید این کارخانه اضافه می‌شوند که با توجه به شناختمان از این شرکت باید منتظر برندهای جدید از کشور چین باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده از این شرکت چیزی در حدود ۳۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در این کارخانه شاغل خواهند شد  که قطعا نقش بسزایی در به کارگیری نیروی جوان در این استان خواهد داشت. برنامه ریزی این شرکت برای سه سال آینده چیزی در حدود ۴ هزار نیروی مستقیم است.

اگر به دنبال استخدام در عظیم خودرو به سایت این شرکت مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم