آخرین اخبار و اطلاعات از دنیز خودرو را اینجا بخوانید؛ کلاهبرداری قطعی شد؟

آخرین اخبار و اطلاعات از دنیز خودرو را در این مطلب قندان بخوانید که جدیدترین اطلاعیه و خبری که از سوی این شرکت لیزینگ به دستمان برسد در این مطلب بروزرسانی شده و سعی خواهیم کرد شما را در مورد این شرکت و دستگیری مدیرانش کمک کنیم.

شرکت لیزینگ خودرو دنیز خودرو که مدعی فروش برندهای روز دنیا بود همانند سکه ثامن و سایر شرکت‌های کلاهبردار عملا مشتریان خود را دست به سر کرد و نه تنها خودرویی را تحویل مشتریان نداد بلکه حالا با میلیاردها تومان پول مشتریان از دسترس خارج شده است!
کلاهبرداری احتمالی دنیز خودرو در حالی است که این شرکت در اوایل فعالیت توانسته بود با تحویل تعداد اندکی از خودروها، اعتماد مشتریان را جلب کرده و عملا با تصاویری که در سایت خود منتشر کرده بود باعث شد تا بسیاری از افراد میلیون‌ها و بعضا میلیاردها تومان پول را به حساب این شرکت واریز کنند!

دنیز خودرو

این شرکت که برندهای مشهوری از قبیل آئودی و پورشه را وارد کشور می‌کرد توانسته بود صدها مشتری را برای خود دست و پا کند و طبیعتا با توجه به قیمت خودروهای این چنینی و یک میانگین قیمت ۵۰۰ میلیون تومانی برای هر مشتری می‌توان متصور یک کلاهبرداری چند صد میلیارد تومانی برای این شرکت بود!

مشتریان این شرکت زمانی متوجه این اتفاق شدند که صبح امروز به محل این شرکت مراجعه کردند تا جشن تحویل خودرو را برگزار کرده و با یک جشن بی نظیر برای خریدشان، صاحب یک دستگاه خودروی لوکس شوند که حالا چیزی در حدود دو برابر قیمت اولیه ارزش دارد ولی با درهای بسته مواجه شدند و بعد از تحقیقی که پیرامون این شرکت انجام دادند متوجه تخلیه شرکت در روزهای قبل شدند که عملا کار را برای آنها سخت کرده بود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم