قیمت شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 + مشخصات فنی

شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 در این بحبوحه بازار خودروهای خارجی توسط کارمانیا عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که با توجه به قیمت نجومی بازار خودروهای خارجی شاید قیمت این خودرو مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و با توجه به مشخصات آن امکان پرمصرف شدن در ایران را داراست.

طبق اطلاعاتی که از این خودرو در رسانه‌های مختلف منتشر شده باید منتظر حضور یک شاسی بلند با هزینه نگهداری پایین و کیفیت بسیار بالا باشیم که نسبت به سایر تولیدات چینی بسیار متناسب بوده و برای قشری از جامعه که به دنبال خرید محصولات با کیفیت خارجی هستند، مناسب خواهد بود.

شرکت خودروسازی کارمانیا که پس از موفقیت در فروش بی‌وای‌دی اس۶ توانست سهم خوبی از بازار خودروهای خارجی را از آن خود کند و حالا با پشتوانه این موفقیت نسبت به عرضه شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 اقدام کرده است. طرفداران این خودرو و شرکت کارمانیا مدعی هستند که کیفیت تولید این محصول به قدری بالاست که احتمالا نیاز بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خودروهای خارجی در رنج قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان هستند توسط این خودرو تامین می‌شود و با توجه به هزینه نگهداری بسیار پایین نسبت به خودروهای دیگر بین المللی عملا به یک گزینه بسیار عالی برای مشتریان تبدیل می‌شود.

شاسی بلند بی‌وای‌دی S7

در بخش ایمنی نیز این خودرو در تست‌های انجام شده در مرکز تصادفات و حوادث جاده‌ای در چین موفق به کسب پنج ستاره C-NCAP شده و از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به مواردی همچون ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، ایربگ‌های SRS دو وضعیتی برای سرنشینان جلو، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، سیستم بدون کلید هوشمند، کمربند سرنشینان جلو و عقب مجهز به سیستم پیش کشنده (PTS) و محدود کننده میزان کشش، کمربند سرنشین میانی و عقب مجهز به سیستم قفل اضطراری اشاره کرد.

شاسی بلند بی‌وای‌دی S7

شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 در واقع از پلتفرمی مشابه با مدل پیشین یعنی S6 بهره می‌برد اما مهندسان بی‌وای‌دی با فیس لیفتی به‌روز و زیبا توانسته‌اند چهره‌ای شکیل و امروزی را به این خودرو دهند و با توجه به ابعاد، می‌توان گفت که تمامی تغیرات صورت گرفته چه از نظر ظاهری و چه از نظر باطنی به‌صورتی انجام شده که در نگاه اول مشتریان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

شاسی بلند بی‌وای‌دی S7 در کشور سازنده نیز با استقال خوبی روبه‌رو شده و با عنوان یک محصول بادوام و باکیفیت در چین و دیگر نقاط جهان که محصولات بی‌وای‌دی صادر می‌شود، محسوب می‌گردد. البته این نکته نیز لازم به یاداوریست که قیمت این محصول در چین برابر بابا ۱۴۰ هزار یوان یا ۹۱ میلیون تومان در بالاترین سطح امکانات رفاهی است. اما قیمت قطعی آن در ایران حدس و گمان‌های فراوانی را به‌همراه داشته و اعلام قطعی آن با توجه به پیش فروش و تکمیل ظرفیت همچنان به‌صورت دقیق مشخص نیست، اما طبق اعلام‌های قبلی در حدود ۱۳۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم