عجیب‌ترین فال بر اساس ماه تولد در بهمن و اسفند ۹۷

همیشه برای بسیاری از ما جالب است که بدانیم بر اساس ماه تولد چه فال بد یا خوبی برای زده شده است و باید برای بهتر زیستن چگونه رفتار کنیم؟ البته روش‌های زیادی برای فال ماه تولد وجود دارد ولی در این مطلب قصد داریم شما را با فالی آشنا کنیم که قطعا هیچ جای دیگر نمونه آن را مشاهده نکرده‌اید و قطعا یکبار خواندن این فایل برای شما جذاب خواهد شود!

فال مخصوص فروردین ماهی‌ها!

فروردین ماهی‌ها در این دو ماه باید عملکرد جالبی داشته باشند. شما در بهمن و اسفند ۹۷ می توانید یکی از بهترین ماه‌های خود را رقم بزنید و برای شروع یک سال جدید آماده شوید. البته توجه کنید که اطرافیانتان اعصابتان را بهم نریزند!

فال مخصوص اردیبهشت ماهی‌ها!

اردیبهشت ماهی‌ها معمولا مستعد کمی افسردگی در این دو ماه هستند! آنها بسیار بشاش هستند و دیدن جنب و جوش مردم برای پول و اتفاقاتی که از گرانی‌ها می‌بینند برایشان سخت و غیر قابل تحمل است!

فال مخصوص خرداد ماهی‌ها!

خرداد ماهی‌ها در این دو ماه بسیار پر انرژی هستند. آنها می‌خواهند از این دو ماه بهترین استفاده را داشته باشند و برای سال جدید برنامه ریزی می‌کنند ولی معمولا برنامه ریزی آنها در حد برنامه ریزی باقی می‌ماند و هیچ وقت به مرحله عملیاتی نمی‌رسد! پس حواستان باشد و به این موضوع توجه کنید.

فال مخصوص تیر ماهی‌ها!

تیر ماهی‌ها در این دوماه به دنبال خرید می‌روند و برای خرید بهترین‌ها تلاش می‌کنند. البته آنها که در فصل گرم سال به دنیا آمده‌اند کمی از سرمای این روزها بدشان می‌آید ولی به نظر می‌رسد که آمادگی برای نوروز ۹۸ بهترین چیزی است که در انتظارشان است.

فال مخصوص مرداد ماهی‌ها!

مردادماهی‌ها به شدت از بوی نوروز ۹۸ خوششان می‌آید! آنها برای رسیدن نوروز لحظه شماری می‌کنند و از دیدن جنب و جوش مردم بسیار خوشحال هستند و روحیه می‌گیرند.

فال مخصوص شهریور ماهی‌ها!

شهریورماهی‌ها شاید بهترین ماه سالشان را در اسفند ماه دارند! آنها به شدت برای خرید و گشت و گذار تلاش می‌کنند و به شدت اهل سفر در این ماه هستند! پیشنهاد می‌کنیم با یک سفر دو سه روزه خودتان را در این ماه شارژ روحی کنید!

فال مخصوص مهر ماهی‌ها!

مهر ماهی‌ها که در فصل درس و دانش به دنیا آمده‌اند در این دو ماه به شدت مشغول درس می‌شوند و اهل مطالعه غیر درسی هستند! در این دو ماه سعی می‌کنند که یک کتاب خوب را انتخاب کرده و به مطالعه آن بپردازند

فال مخصوص آبان ماهی‌ها!

آبان ماهی‌ها در این دو ماه سعی می‌کنند که برای خرید صبر کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنند. آنها به نظر می‌رسد که دنبال خرید زیاد نیستند و صرفا خریدهایی را انجام خواهند داد که آنها را به یک سوپراستار تبدیل کند! اگر آبان ماهی هستید سعی کنید حواستان به جیبتان باشد!

فال مخصوص آذر ماهی‌ها!

آذر ماهی‌ها را شاید بتوان بی تفاوت‌ترین متولدین ماه‌های مختلف نامید! جذابیت خاصی برای آنها در این دو ماه دیده نمی‌شود و آنها صرفا در دنیای خودشان زندگی می‌کنند! تودار هستند و محافظه کاری بهترین چیزی است که می‌توان در مورد این افراد گفت.

فال مخصوص دی ماهی‌ها!

دی ماهی‌ها به شدت علاقه مند به مقدمات و برنامه ریزی برای نوروز هستند و از خرج کردن برای نوروز ۹۸ ترسی ندارند و به راحتی می‌توانند به خواسته عزیزانشان بله بگویند و از یک زندگی خوب و عالی لذت ببرند! آنها خود ساخته هستند و معمولا بار زیادی از خانواده به دوششان هست.

فال مخصوص بهمن ماهی‌ها!

بهمن ماهی‌ها کمی مظلوم هستند! آنها دلسوز هستند و دلشان برای عالم و آدم می‌سوزد! بهمن ماهی‌ها سعی می‌کنند تا بهترین فضا را برای اطرافیان درست کنند و به شادی دیگران اهمیت زیادی قائل هستند و اگر در اطرافیانتان بهمن ماهی دارید در این دو ماه کنارشان باشید چون به شدت شادتان خواهد کرد! ولی اگر بهمن ماهی هستید حواستان باشد سوزنی نباشید که بقیه را می‌پوشاند و خودش لخت می‌ماند! شما برای دلتان نیازمند تلاش هستید و برای خودتان هم قدمی بردارید!

فال مخصوص اسفند ماهی‌ها!

اسفند ماهی‌ها که طبیعتا منتظر جشن تولدشان هستند و البته کمی محافظه کار و کم حرف هم هستند! آنها در ماهی به دنیا آمده‌اند که جنب و جوش حرف اولش را می‌زند و به همین دلیل از ثبات و آرامش بدشان نمی‌آید و اگر بتوانند در جایی آرامش بگیرند قطعا آن را از دست نمی‌دهند!

توجه: این فال در هیچ سایت یا منبع معتبری نیست و صرفا این دسته از فال‌ها را در قندان خواهید خواند!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم