بهترین روش خرید اینترنتی گوشت منجمد برزیلی تنظیم بازار تهران و سایر استان‌ها!

با گرانی گوشت گوساله و گوسفند عملا بسیاری از مردم برای دسترسی به گوشت قرمز، رو به استفاده از گوشت منجمد برزیلی آورده‌اند و حالا دسترسی به این گوشت نیز برای بسیاری از آنها سخت شده و برای خرید گوشت منجمد برزیلی ساعات زیادی را صرف می‌کنند که حتی با این وجود نیز قادر به خرید گوشت نیستند!

بهترین روش خرید اینترنتی گوشت منجمد برزیلی در تهران که طبیعتا مراجعه به سایت فروشگاهی به روز رسان بوده که توسط مسئولین تنظیم بازار اعلام شده و به زودی در سایت یخچال نیز این امکان فراهم خواهد شد ولی بررسی ما در قندان نشان می‌دهد که امکان خرید برای مردم ساکن در استان‌های دیگر وجود نداشته و مسئولین باید نسبت به مردمان سایر شهرها نیز مسئولیت پذیر باشند.

در حال حاضر وضعیت عرضه گوشت منجمد برزیلی در استان‌های دیگر بسیار وخیم بوده و عملا مقدار بسیار اندکی به شهرهای مختلف ارسال می‌شود و همین مقدار کم نیز به بدترین وجه ممکن بین مردم تقسیم می‌شود و نارضایتی بسیار زیادی در استان‌های مختلف وجود دارد.

مردم شهر تهران به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت به روز رسان و سایت فروشگاهی یخچال اقدام به خرید مایحتاج خود به قیمت تنظیم بازار کنند ولی در شهرهای دیگر این امکان وجود ندارد. پیشنهاد ما این است تا زمانی که دسترسی اینترنتی برای خرید گوشت منجمد برزیلی فراهم نشده، کانال ستاد تنظیم بازار شهر خود را بیابید و روال عرضه گوشت را بیابید و یکی دو ساعت قبل از عرضه گوشت به محل تقسیم مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم