بک گراند و تصاویر اینستاگرامی مخصوص فاطمیه ۹۸

فاطمیه ۹۸ با انبوهی از غم و اندوه برای بسیاری از شیعیان فرا رسید و بسیاری از مردم در حال آماده شدن برای این اتفاق بزرگ هستند. دسته‌های عزاداری در این ایام در خیابان‌ها دیده می‌شوند و مراسمات مختلفی برای این اندوه بزرگ برگزار می‌شود و مردم به عزاداری می‌پردازند و فاطمیه ۹۸ را گرامی می‌دارند و تعظیم این دهه را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

طبیعتا بسیاری از این افراد برای اعلام همبستگی خود و همچنین رنگ و بو بخشیدن زندگی خود به این ایام به سراغ تصاویری می‌روند که بتوانند علاقه خود را به ایشان و اهل بیت اعلام کنند و تصویر پشت زمینه کامپیوتر، موبایل و سایر دستگاه‌های دیجیتالی اولین چیزی است که آنها به سراغشان می‌روند و برای تغییر و هماهنگ کردن آن تلاش می‌کنند.

در ادامه تصاویری به مناسبت فاطمیه ۹۸ تقدیم نگاه شما می‌کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید گلچینی از ۱۰۰ ها تصویری است که در سایت‌های مختلف وجود داشته و ما در قندان سعی کردیم تا بهترین‌ها را تقدیم نگاه شما کنیم و شما را از جستجوهای وقت گیر راهایی بدهیم.

شما می‌توانید با ذخیره کردن تصاویر در سیستم خود و انتخاب این تصاویر به عنوان بک گراند از آنها بهره مند شوید. همچنین از این تصاویر می‌توانید برای اینستاگرام خود استفاده کنید و این تصاویر را به صورت یک پست مجزا استفاده کرده و یا در استوری خود قرار دهید و با این مناسبت ویژه همراهی نمایید. گفتنی است که اگر برای کپشن اینستاگرام به دنبال متن تسلیت مناسبی هستید ما در یک پست دیگر به این موضوع خواهیم پرداخت و شما می توانید به راحتی با انتخاب این موارد یک پست اینستاگرامی خوب برای فاطمیه داشته باشید.

اگر سوالی یا ایرادی  در تصاویر بود حتما در بخش دیدگاهها مطرح کنید و ما را در جریان درخواست‌هایتان بگذارید تا بتوانیم سایت مفیدی را برایتان ایجاد کنیم. قندان سایت شخصی شماست!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم