کادوهای عشقولانه برای سالگرد نامزدی

شروع زندگی مشترک در مرحله اول با نامزد شدن زوج‌ها آغاز می‌شود. در واقع اگر عشق و علاقه زیاد بین زوجین باشد، حتی موارد جدایی‌افکن، آن‌ها را از هم جدا نمی‌کند. ما در این مطلب برای این‌که بتوانید نامزدتان را خوشحال کنید، کادوهای عشقولانه و مختلف را برای شما لیست کرده‌ایم تا از بین آن‌ها بتوانید کادوی زیبایی را برای نامزدتان تهیه کنید.

 

شکلات از نوع !Cheers

اگر شیرینی رابطه‌تان زیاد باشد، این شکلات آن شیرینی را به قلب شما و نامزدتان می‌آورد. در واقع این شیرینی‌ها از معروف‌ترین برند شکلات‌سازی هستند و می تواند کادوی عشقولانه و حتی ماندگاری برای نامزدتان باشد.

 

 

حوله‌های پوشیدنی

 

در واقع امروزه با توجه به این‌که جهیزیه از مهم‌ترین ملزومات یک ازدواج است، شما می‌توانید با هدیه دادن یک ست کامل حوله پوشیدنی نامزتان را خوشحال کنید حتی اگر این حوله‌ها ساده و معمولی باشند.

 

 

بالشت‌های نوشته‌دار

 

در واقع شما با هدیه دادن این بالشت‌ها می‌توانید در طول زندگیتان همیشه عشق خود را به هم‌دیگر یادآوری کنید. این بالشت‌ها که از قضا، نوشته‌هایشان دستی است، می‌تواند پایدارترین و بهترین کادو عشقولانه به نامزد یا همسرتان باشد.

 

 

قاب عکس‌های چوبی

 

شما می‌توانید این هدیه زیبا را در خانه داشته باشید و یا عکس‌های عروسی و عکس‌های خودتان را در این قاب عکس زیبا قرار دهید.

 

 

قهوه از برند Ajiri Coffee

 

امروزه با توجه به مصرف زیاد قهوه در بین ما، این هدیه می‌تواند عشقولانه‌ترین هدیه برای نامزد و یا همسرتان باشد. هم‌چنین با تهیه این‌قهوه شما به زنان و کودکان کشور کنیا نیز کمک کرده‌اید، زیرا درصدی از سهم فروش این قهوه به زنان و کودکان کنیایی که در فقر و شرایط بد زندگی می‌کنند، می‌رسد.

 

 

کمدهای ماکتی

 

در واقع شما با خرید این کادوی عشقولانه می‌توانید، حلقه‌های ازدواج و چیزهای کوچکی که در جاهای دیگر گم می‌شوند را، در این ماکت‌ها نگه‌داری کنید.

 

 

کیف پاسپورت

 

اگر بعد از ازدواج قصد سفر به کشورهای خارجی داشته باشید می‌توانید این کیف زیبای چرمی را به همسرتان کادو بدهید این کادوی عشقولانه و زیبا دارای برچسب چمدان نیز است که از گم شدن کیف‌ها و چمدان‌هایتان در فرودگاه جلوگیری می‌کند.

 

 

 

ظرف نگه داری نان

 

اگر همسر یا نامزدتان در آشپزخانه زمان زیادی را می‌گذراند، این کادوی عشقولانه او را خوشحال می‌کند. این ظرف از جنس ورق استیل است و نان‌های شما در خانه توسط این ظرف، تازه نگه ‌داشته می‌شوند.

 

 

آلبوم عکس از جنس مخمل

 

این آلبوم که از جنس مخمل است می‌تواند تمام عکس‌های دوران زندگی شما را در قلب خود جای دهد. ما در آخر این لیست، این آلبوم زیبا و نسبتا گران قیمت را قرار دادیم تا جزو بهترین کادوهای عشقولانه در این لیست باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم