سرمایه گذاری در بورس جهانی با ورد واید انرژی و E2C خوب است؟

ورد واید انرژی یا آکادمی کریتور نامی است که این روزها بسیاری از افراد به گوششان رسیده و با افزایش قیمت دلار که در کشورمان رخ داده عملا جذابیت فوق العاده‌ای برای بسیاری از مردم ایجاد کرده و به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در این شرکت اقدام نموده‌اند ولی آیا این شرکت و ارز E2C این شرکت مناسب سرمایه گذاری است؟

ورد واید انرژی شرکتی است که قبل از این با نام‌های دیگری نیز فعالیت می‌کرده است و توانسته بود حجم زیادی از سرمایه گذاری‌ها را نصیب خود کند ولی پایان این شرکت چیزی نبود جز کلاهبرداری! حالا با این نام وارد بازی شده و به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد نیز با وعده‌های عجیب و غریب این شرکت در دام این شرکت افتاده و پس انداز زندگیشان را تقدیم این شرکت نموده‌اند!

ورد واید انرژی مدعی است که با یک سرمایه گذاری یکساله که البته نیازمند پرداخت حداقل ۱۰۰۰ دلار است، می‌تواند سودی معادل ۳-۴ دلار در روز به کاربرش پرداخت نماید ولی شرط واریزش را به سپری شدن یکسال یا حد نصاب ۱۰۰۰ دلار کرده است که طبیعتا برای رسیدن به این عدد همان یکسال صبر را نیاز خواهد داشت! طبیعتا سیل عظیم کاربرانی که اقدام به ثبت نام در این شرکت می‌کنند بسیار زیاد بوده و عملا تا حداقل ۹ ماه آینده کسی از وضعیت پرداختی‌های این شرکت به صورت گسترده با خبر نخواهد شد و حتی بعضا گزارشات مثبت این شرکت نیز قابل توجه نخواهد بود چرا که به طور مثال انتشار ۱۰۰ برگه واریز سود برای کاربران حتی واقعی نیز صرفا احتمال دامی است که برای هزاران کاربر دیگر پهن می‌شود و موجبات جلب اعتماد آنها را فراهم می‌کند.

وزارت اطلاعات بارها نسبت به فعالیت این شرکت هشدار داده و به نظر می‌رسد که با دستگیری‌های اخیری که از اعضای این شرکت رخ داده باید شاهد یکی از سنگین‌ترین پرونده‌های مالی در ماه‌های آتی باشیم.

یکی از نکات جذاب ورد واید انرژی برای کاربران این است که این شرکت مدعی است با سازوکار بورس جهانی کار کرده و سرمایه گذاری دریافتی را در بخش‌های محیط زیستی به خرج می‌رساند و از سود آن سرمایه گذاری‌های جدیدی را پایه گذاری می‌کند! قطع و یقین باید بدانید که این شرکت قانونی نبوده و ریسک فعالیت در آن تقریبا چیزی در حدود ۱۰۰ درصد است و باید قید پولی را که در این شرکت سرمایه گذاری می‌کنید، بزنید!

در ضمن ارز دیجیتال این شرکت نیز بسیار مشکوک بوده و عملا اطاعات چندانی از آن در دسترس نیست و جستجوهای اولیه نشان می‌دهد که پایه و پشتیبان گفته شده برای این ارز واقعی نبوده و باید دید که آیا این پرونده رکورد پرونده‌های مالباختگان موسسات مالی، سکه ثامن و ….. را خواهد زد یا خیر!

2 نظرات
  1. کامران می‌گوید

    این شرکت در مشهد فعالیت بسیاری داشته است.

    1. ذاکری می‌گوید

      و متاسفانه متضررین بسیاری

      خوشم اومد ۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم