در سفر به مالدیو از کدام مناطق دیدن کنیم؟

کشور مالدیو کشوری در جنوب قاره آسیا است. در میان بسیاری از مقاصد گردشگری که در جهان قرار دارند، سفر به مالدیو یکی از بهترین و لوکس‌ترین سفرهای گردشگری به حساب می‌آید. سواحل مالدیو از بهترین مکان‌ها برای توریست‌هایی است که از سراسر جهان به مالدیو سفر می‌کنند. هم‌چنین سفر به مالدیو یکی از پرطرفدارترین سفرهای جهان به حساب می‌آید. این کشور با وجود اینکه مردمی سنتی و روستایی دارد، اما یکی از خاص‌ترین مکان‌ها برای گرشگران معمولی و انسان‌های ثروتمند به شمار می‌آید.

ما در این مقاله مکان‌هایی که در سفر به مالدیو باید از آن‌ها بازدید کرد را به شما معرفی می‌کنیم.

 

جزیره کومو کوکوئا

 

یکی از مشهورترین جزایر در جزیره مالدیو، کومو کوکوئا است. در این جزیره تعداد زیادی استراحتگاه وجود دارد و یکی از بهترین استراحتگاه‌ها ویلاهایی می‌باشند که در میان آب دریا واقع شده‌اند و از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار هستند.

 

ساحل مصنوعی

 

مالدیو کشوری پر از جزیره است. اما این جزیره، مصنوعی و ساخته بشر است. در این جزیره انواع ساختمان‌ها و هتل‌ها برای اقامت وجود دارند. از جذابیت‌های این جزیره در سفر به مالدیو فعالیت‌های سرگرم‌کننده و ورزش‌های هیجان‌انگیز آبی است.

 

مسجد جامع

 

ساختار مدرن و چشمگیر این مسجد که یکی از بزرگترین مسجدهای کشور مالدیو است، ساختار درونی ساده و سنگ‌های مرمر سفید را به نمایش عموم گذاشته است. هم‌چنین این مسجد با داشتن یه چشم‌انداز زیبا از گنبد طلایی رنگ، یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های توریستی این کشور محسوب می‌شود.

هم‌چنین این مسجد دارای یک مرکز اسلامی است که شامل یک کلاس درس، سالن کنفرانس و یک کتابخانه است.

 

بنای یادبود سونامی سال ۲۰۰۴

 

این بنا به احترام درگذشت کسانی است که در سال ۲۰۰۴ زندگی خود را توسط خشم ویرانگر طبیعت از دست دادند، ساخته شده است.

این بنا که در امتداد خط ساحلی ماگو، ساخته شده است بهترین مکان برای تماشای غروب زیبای آفتاب در این ساحل است. هم‌چنین هرساله در این مکان، کنسرت‌های مختلفی برگزار می‌شود که باعث جذب توریست‌ها به این ساحل شده است.

 

باشگاه غواصی

 

در سفر به مالدیو در صورت علاقمندی به غواصی می‌توانید به این باشگاه مراجعه کرده و از مشاهده مرجان‌های زیبایی که در زیر آب جزیره نر قرار دارند، لذت ببرید.

فعالیت‌های تفریحی این باشگاه شامل قایق‌سواری با موتور جت، ماهیگیری و گشت‌وگذار است که تجربه بسیار خوبی از سفر به مالدیو را در ذهن شما ایجاد می‌کند.

3 نظرات
  1. ابراهیمی می‌گوید

    سلام خواهشا راهنمایی بفرمایین چطوری و با چه وامی می تونم خونه بخرم. هیچ سپرده و سرمایه ای ندارم. حقوق کارگری با بیمه تامین اجتماعی دارم. وام بدون سپرده از کدوم بانک با شرایط مناسب می تونم بردارم که بتونم از عهده پرداختش بربیام. چرا اصلا راهی یا وامی برا خرید مسکن برا امثال می نیس؟ خواهشا اگه هست راهنمایی بفرمایین. وام در حدی که بتونم یه آپارتمان مناسب بخرم.
    با تشکر

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۱
  2. ناشناس می‌گوید

    سلام
    ایا خرید طلای اب شده با قیمت ۴۲۰هزار تومن سرمایه‌گذاری خوبی است برای سال ۹۸یا نه

    دوست نداشتم ۱
  3. ناشناس1 می‌گوید

    سلام ذکریا جان امروز مورخ ۹۷/۱۲/۱۶هست من رو دلار ۱۳۵۰۰تومن هفته قبل دو میلیون دینار عراقی و ۵۰۰دلار یعنی ۵تا ۱۰۰دلاری خریدم راستی من تو شهر مرزیم قیمت اینجا با تهران یکم فرق داره چند روز قبل دلار رو ۱۳۵۰۰به بالا بود اومد زیر ۱۳بعد رفت بالا امروز دوباره اومده زیر من دو ماه صبر کردم بلند مدت نمیخوام به نظرت دینار به ۱۲هزار دلار به ۱۵یا ۱۶هزار قبل از ۹۸میرسه ؟یعنی تو این ۱۵روز یا بعد ۹۸گرون میشه چون حساب کردم من باید حتما دینارمو رو ۱۲تومن بفروشم که بتونم ماشین بخرم واس ماشین عجله ندارم ولی واس فروش پولم چرا. راستی من شنیدم ماشین تو تابستون سال اینده و اواخر بهار یکم ارزون میشه ؟چه کنم چه نکم. لطفا جواب بده در ضمن سوال اخرم شما این اطلاعت رو از کجا میاری شغلت چیه؟

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم