بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان برای مبتدیان در اندروید و iOS

اپلیکیشن‌های یادگیری زیاد زیاد و متنوعی برای دانلود و نصب روی گوشی یافت می‌شود ولی شما اپی غیر از Duolingo سراغ دارید که به تنهایی در گوگل‌پلی بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده باشد؟

اپلیکیشن Duolingo برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان برای افراد مبتندی است. امتیاز این اپ در هر دو پلتفرم گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل ۴.۷ یا ۴.۷ از ۵ است؛ در اپ‌استور هفتمین اپ آموزشی محسوب می‌شود و ده‌ها هزار نقد یا کامنت برای آن نوشته شده است.

در دنیای واقعی هم این برنامه ارزش این همه تحسین و ستایش را دارد. طراحی رابط کاربری بسیار ساده، خوب و شاد آن باعث شده بنا بر برخی از آمارها تا کنون بالای ۳۰۰ میلیون نصب داشته باشد.

تنها نقطه منفی اپلیکیشن Duolingo، عدم پشتیبانی از زبان فارسی است. یعنی این اپ بیشتر برای افرادی مناسب است که به یک زبان خارجی مانند انگلیسی تسلط دارند و حالا می‌خواهند زبان دومی مانند فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و غیره را یاد بگیرند.

بیش از ۳۰۰ میلیون نصب

یک برنامه آموزشی ساده زبان دارد که باعث می‌شود شما در طول سفر یا در روزهایی که اصلا وقتی برای یادگیری زبان ندارید نیز بتوانید درس‌ها، کلمات و جملات یاد گرفته را مرور کنید و درس جدیدی بخوانید.

فصل‌های مختلف یادگیری زبان براساس حوزه‌های گوناگونی مرتب‌سازی شده‌اند تا آموزش زبان برای افراد مبتدی جذاب و هیجان‌انگیز شود. مثلا، افراد برحسب علاقه خود می‌توانند سراغ بحث‌های کسب‌وکار، مد و پوشاک، ورزش، اجتماع و غیره بروند.

در این اپ می‌توانید از فایل‌های صوتی استفاده کنید؛ ترجمه متن و صدا امکان‌پذیر است و قابلیت کاستن صرعت فایل صوتی برای درک بهتر معانی و جملات وجود دارد.

در این اپ ۲۵ زبان زنده دنیا آموزش داده می‌شود و البته باید برای استفاده از آن همیشه به اینترنت متصل باشید.

اپلیکیشن Duolingo را برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS به طور رایگان از روی گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم