مشکل آپلود فیلم در IGTV اینستاگرام و دلایل آن

اینستاگرام به تازگی از یک قابلیت جدید در اپلیکیشن خود رونمایی کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند فیلم‌های یکساعته خود را روی آن آپلود کنند. IGTV اینستاگرام که بسیاری از رسانه‌ها، آن را نسل جدید تلویزیون‌های اینترنتی می‌نامند، در حال حاضر برای بسیاری از کاربران فعال شده است ولی بعضی از کاربران در آپلود فیلم دچار مشکل شده‌اند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

برای آپلود فیلم‌های طولانی در IGTV می‌بایست اپلیکیشن خود را بروز کنید و پس از آن وارد صفحه اول شده و با استفاده از آیکون اضافه شده در صفحه اول، نسبت به بارگزاری فیلم مدنظرتان اقدام نمایید. بعضی از کاربران با مشکل آپلود روبرو شده‌اند که معمولا چند دلیل ساده دارد:

IGTV اینستاگرام

۱- سرعت اینترنت شما مناسب IGTV اینستاگرام نیست

بسیاری از کاربران از طریق ارتباطات اینترنتی بسیار ضعیف اقدام به آپلود فیلم‌های طولانی می‌کنند که بدیهی است این اتفاق عملی نیست. معمولا یک فیلم یک‌ساعته با کیفیت معمولی حجمی در حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ مگابایت دارد که بدیهی است با اینترنت مثلا ۵۱۲ کیلوبیت امکان بارگزاری وجود نخواهد داشت.

۲- کیفیت اینترنت شما مناسب IGTV اینستاگرام نیست

علاوه بر سرعت اینترنت که در بحث آپلود فیلم‌ها موثر است، کیفیت اینترنت نیز تاثیر بسزایی دارد چرا که در صورتی‌که حتی شما به اینترنت ۲۰ مگابیت هم دسترسی داشته باشید و کیفیت اتصال شما مناسب نباشد و قطع و وصلی‌های زیادی داشته باشد، قطعا برای آپلود فیلم در اینستاگرام دچار مشکل خواهید شد.

۳- فایل شما دارای مشکل امنیتی است

به طور کلی همه سرویس‌های ارایه شده توسط سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر دارای سرویس‌های بررسی آنی امنیت فایل‌های آپلود شده هستند. در صورتیکه در هنگام آپلود فایل با مشکل مواجه شدید حتما ویروسی بودن فایلتان را یا مشکوک بودنش را بررسی نمایید. این کار با استفاده از اپلیکیشن‌های آنتی ویروس به راحتی امکان‌پذیر است.

البته فرمت فایل نیز بسیار مهم است چرا که بعضا کاربران با فرمت‌های عجیب و غریب اقدام به بارگزاری فایل می‌کنند که قطعا مشکل‌ساز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم