جدیدترین قیمت محصولات سایپا و پارس خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین قیمت محصولات خود رونمایی کرد که از جمله مهم‌ترین تغییرات آن، اضافه شدن ساینا و تیبا به خانواده گروه خودروهای ۳۰ میلیون تومانی است.

قیمت قبلی پراید ۱۱۱ در کارخانه:  ۲۱ میلیون و ۳۲۴ هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۲۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان که افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومان را ثبت کرده است. گفتنی است این خودرو در بازار تهران با قیمت ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت قبلی پراید ۱۳۱ در کارخانه:  ۲۱ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۲۲ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان که افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در حال حاضر با قیمت ۲۳ تا ۲۴ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود.

قیمت قبلی پراید ۱۳۲ در کارخانه: ۲۰ میلیون و ۹۲۶ هزار تومان  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان که افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت حدود ۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی تیبا بنزینی در کارخانه:  ۲۵ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۲۷ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان که افزایش قیمت حدود ۲ میلیون تومانی داشته است. گفتنی است که این خودرو در بازار آزاد با قیمت حدود ۲۶ میلیون تومان معامله میشد!

قیمت قبلی تیبا دوگانه سوز در کارخانه: ۲۷ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۲۹ میلیون تومان که افزایش قیمت حدد ۲ میلیون تومانی داشته است. این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت ۲۸ تا ۲۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی ساینا در کارخانه:  ۲۸ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۳۱ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان که افزایش قیمت بیش از ۲ میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در حال حاضر با قیمت ۲۹ تا ۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

قیمت قبلی تیبا هاچ‌بک رینگ اسپرت در کارخانه: ۲۸ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۳۰ میلیون و ۸۲۱ هزار تومان که افزایش قیمت بیش از ۲ میلیون تومان داشته است. این خودرو نیز در بازار آزاد با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی تیبا هاچ بک رینگ معمولی در کارخانه:  ۲۸ میلیون تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۳۰ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان که افزایش قیمت بیش از ۲ میلیون تومان داشته است. این خودرو در بازار آزاد با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان معامله می‌گردد.

قیمت قبلی تندر۹۰ با گیربکس جدید در کارخانه:  ۴۰ میلیون و ۴۹۶ هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۴۴ میلیون ۲۴۸ هزار تومان که افزایش قیمت حدود ۴ میلیون تومان داشته است. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۴۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قبلی پارس تندر با گیربکس جدید در کارخانه: –  / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۴۷ میلیون و ۶۳ هزار تومان.

قیمت قبلی پارس تندر با گیربکس جدید + مولتی در کارخانه: ۴۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان / قیمت جدید سایپا برای این محصول: ۴۸ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان که افزایش قیمت حدود ۴ میلیون تومان داشته است. این خودرو در بازار آزاد با قیمت ۵۵ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم