قیمت سکه در نیمه دوم ۹۷ به چه قیمتی خواهد رسید؟

قیمت سکه یکی از سوال‌های بزرگی است که برای بسیاری از ایرانی‌ها به یک ابهام بزرگ تبدیل شده و حالا با توجه به رشد روز افزون قیمت این طلای با ارزش، پررنگ‌تر هم شده است. در حالیکه این روزها دلار با قیمت ۹ هزار تومان خو گرفته و به راحتی در بازه ۸ تا ۹ هزار تومان معامله می‌شود، سکه نیز به قیمت تاریخی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

در مورد قیمت سکه  و دلار دو دیدگاه کاملا متفاوت وجود دارد که اولین دیدگاه پیرامون این موضوع، اشاره به تدابیری است که دولت برای حفظ ثبات انجام خواهد داد و این تدابیر منجر به کاهش اندکی شده و یا حداقل در این قیمت‌ها ثابت شده و افزایشی در کار نخواهد بود.

اما در مقابل دیدگاهی وجود دارد که می‌گویند که با توجه به عدم ورود سکه‌های پیش فروشی به بازار و عدم تامین انتظار بازار سکه و دلار، باید منتظر قیمت‌های بسیار بالاتری برای سکه و دلار باشیم. این گروه می‌گویند قیمت سکه از دلار تبعیت کرده و به نظر می‌رسد که با دلار حدود ۱۳ هزار تومانی می‌بایست منتظر سکه حدود ۴ میلیون تومانی باشیم و این بدین معنی است که سکه در عرض یکسال چیزی در حدود ۴ برابر رشد داشته و سود بسیار خوبی را نصیب دارندگانش می‌نماید.

 

کلاهبرداری سکه ثامن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم