جزئیات شرایط فروش ایران‌خودرو برای دهه آخر شهریور ۹۷

شرایط فروش ایران‌خودرو تا ساعاتی دیگر شروع می شود که این شرایط فروش پس از شرایط فروش سایپا قطعا یکی از آخرین طرح های فروش با قیمتهای فعلی خواهد بود.

قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه‌ای پیرامون این شرایط فروش گفت: گروه خودروسازی سایپا ۵۰ هزار خودرو به مشتریان عرضه کرده و ثبت نام آن به اتمام رسیده است و به همین ترتیب ایران‌خودرو نیز چیزی در حدود ۲۵ هزار دستگاه خودرو ثبت نام خواهد کرد که این تعداد خودرو به دلیل نبود قطعه در انبارهای این شرکت‌ها مانده بود و بسیاری از این خودروها با تامین قطعات صورت گرفته به بازار عرضه می‌شوند.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات اساسی خودروسازان در زمینه تولید خودرو این بود که بسیاری از قطعات موردنیازشان در گمرک باقی مانده بود و به همین دلیل طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با گمرک توسط رئیس کمیسیون صنایع این مشکل حل شده و تامین قطعات خودروسازان انجام شده است که منجر به عرضه خودرو به مردم گشته است.

همچنین از دیگر شرایط این طرح فروش می‌توان گفت که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته اطلاعات مربوط به مشتریان سایپا به ایران‌خودرو داه شده تا از ثبت نام دوباره آنها در طرح فروش ایران‌خودرو جلوگیری شود که قطعا در جلوگیری از دلالی‌ها موثر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم