جدیدترین شرایط پیش فروش ایران‌خودرو با موعد تحویل نیمه دوم ۹۸!

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها به شدت در مظان اتهام احتکار خودروهایش قرار دارد، در اقدامی عجیب و همانند سال‌های ۹۰ و ۹۱ اقدام به پیش فروش بلند محصولات خود نموده که موعد تحویل اغلب آن‌ها به بیش از یکسال آتی می‌رسد و در این بین حتی قیمت خودروها نیز قطعی نیست!

در ادامه لیست خودروها و شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو را مشاهده می‌کنید:

 

۱- پژو پارس سال در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری و آبی رویال قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است. 

۲- پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ایران‌خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، آبی کاسپین و قرمز دوپوششه قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قید شده است.

۳- پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، آبی کاسپین و قرمز دوپوششه قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قید شده است.

۴- پژو ۲۰۷ دستی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی، سفید، آبی و قرمز دو پوششه قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

۵- پژو ۴۰۵ بنزینی اس‌ال‌ایکس در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متال، مشکی و سفید قابل عرضه بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۲۱ میلیون تومان قید شده است.

۶- پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی ایران‌خودرو در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متال و مشکی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

۷- رانا ال‌ایکس در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، گیلاسی، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قید شده است.

۸- سمند ال‌ایکس سال بنزینی در رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشکی، آبی کبود و آبی رویال قابل عرضه بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قید شده است.

۹- سورن ال‌ای‌ایکس که در رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشکی، آبی کبود و آبی رویال قابل عرضه بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن ۲۳ میلیون تومان قید شده است.

۱۰- دنا در دو تریم مشکی و دو رنگ در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی، سفید و آبی کبود قابل سفارش بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

۱۱- اچ۳۰ کراس که این روزها خبر جایگزینی آن با تندر ۹۰ وجود دارد در رنگ‌های خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید، آبی رویال، قرمز متالیک و نارنجی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۳۰ میلیون تومان قید شده است.

۱۲- هایما اس۷ توربو که در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای اسپرسو قابل عرضه بوده و پیش پرداخت لازم برای آن ۶۳ میلیون تومان تعیین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم