کدام خودروی ایران‌خودرو برای دلالی خوب است؟

این روزها که طرح فروش ایران‌خودرو به راه است و بسیاری از افراد برای ثبت نام در این طرح اقدام به ثبت نام می‌کنند و با توجه به شانس خود از این بساط سوددهی مفت خودروسازان بهره می‌برند بد نیست به خودروهای موجود در آن نگاهی بیندازیم و بیشترین سود این طرح فروش ایران‌خودرو برای دلالی را مورد بررسی قرار دهیم.

در این طرح فروش خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵، پژو۴۰۵ جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان به مشتریان عرضه می‌شود که در نگاه اول نبود خودروهای شاسی بلند و پرفروش این شرکت محسوس است ولی با این وجود عرضه خودروهای پرطرفداری مانند ۲۰۶ و دنا کمی از این مشکل و معضل کاسته است.

در حال حاضر ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمتی در حدود ۶۳ میلیون تومان معامله می‌شود که وضعیت فعلی نشان دهنده صعودی بودن قیمت آینده آن است که به همین دلیل سود بالایی برای آن قابل تصور است. به همین دلیل از جمله خودروهای پرسود در این طرح است که پیشنهاد می‎کنیم اگر موفق به ورود به سایت ایران‌خودرو شدید روی این خودرو تمرکز کنید.

از دیگر خودروهای پرسود در این طرح، سمند سورن ای ال ایکس است که در حال حاضر با دوبرابر قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود که طبیعتا این موضوع در ماه‌های آتی نیز تکرار خواهد شد. حتی در صورت افزایش قیمت رسمی ایران‌خودرو که بعید هم نیست، بازهم بیشترین سود در این خودروها متعلق به این خودرو خواهد بود.

خودروی بعدی برای پیشنهاد خرید دنا است که که در حال حاضر با قیمتی در حدود ۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود که با توجه به قیمت کارخانه سود بسیار بالایی را نصیب صاحبانش کرده است. طبیعتا این فاصله قیمتی بازار و کارخانه در ماه‌های آتی نیز ” به نسبت ” حفظ خواهد شد و در صورت تمایل روی این گزینه نیز تمرکز داشته باشید.

4 نظرات
  1. R می‌گوید

    سلام
    بنظرتون برای خرید نقدی خودرو توی برج اسفند اقدام کنیم یا بگذاریم اردیبهشت سال دیگ؟منظورم از لحاظ قیمت هس

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      من باشم تو اسفند خرید نمی کنم. بازار هیجانی است و ماشین اگر صفر نباشه احتمالا مشکل دار نصیبتون میشه.
      ترجیحا توی پیش فروش ها شرکت کنید خوبه.

  2. hana می‌گوید

    اینطور که نوشتید پس همه خودروهای ایران خودرو سود دارند دیگه درسته

    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      بله ولی بالا پایین داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم