آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

جام جهانی تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و مردم دنیا منتظر شروع بازی‌ها هستند ولی در این بین تیم‌های باشگاهی نیز در تکاپوی نقل و انتقالات بازیکن هستند. باشگاه پرسپولیس که یکی از دو باشگاه پرطرفدار کشور محسوب می‌گردد با مشکل ممنوعیت نقل و انتقالاتی روبرو است ولی با این حال قراردادهای جدیدی منعقد کرده و بازیکنانی نیز از آن خارج شده‌اند.

در ادامه به بررسی کوتاهی از وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه می‌پردازیم:

پرسپولیس

چه کسانی تابحال از باشگاه پرسپولیس خارج شده‌اند؟

خروجی‌های باشگاه علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات زیاد بوده و بسیاری از بازیکنان موثر خود را از دست داده است. از جمله خروجی‌های این باشگاه محسن مسلمان، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده بوده‌اند که موثرترین بازیکنان دو سال اخیر این تیم محسوب می‌شدند.

همچنین صحبت‌هایی مبنی بر خروج چند بازیکن دیگر وجود دارد که بعضا منتظر بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هستند تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

چه کسانی به باشگاه پرسپولیس منتقل شده‌اند؟

ورودی‌های باشگاه نیز در نوع خود جالب است. مهدی شریفی بازیکن نام آشنای سپاهان و مهدی شیری بازیکنانی هستند که به این تیم منتقل شده و تا نیم فصل امکان بازی نخواهند داشت. شنیده‌ها از ورود سروش رفیعی به این تیم حکایت دارد که با توافق صورت گرفته بین نساجی و پرسپولیس، این بازیکن تا نیم فصل در آن تیم بازی خواهد کرد و سپس به قرمزپوشان ملحق می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم