جزئیات طرح فروش ایران‌خودرو و سایپا با قیمت قطعی دهه آخر شهریور ۹۷

ایران‌خودرو و سایپا شنبه هفته آینده طرح فروشی را آغاز می‌کنند که طی آن ۴۰ هزار خودرو از سوی این دو شرکت به مشتریان عرضه خواهد شد و بدین ترتیب عرضه گسترده‌ای در بازار صورت خواهد گرفت که در ادامه به جزئیاتی از این شرایط فروش می‌پردازیم.

 

طرح فروش ایران‌خودرو و سایپا که با قول فروش فوری ۴۰ هزار خودرو در رسانه‌ها منتشر شده به زودی آغاز خواهد شد و مردم به قدری برای خرید این خودروها عجله داشتند که شنیده‌ها از شلوغ شدن نمایندگی‌های فروش شرکت‌های خودروساز برای ثبت نام حکایت داشت ولی عملا این طرح هنوز اجرایی نشده و بخشنامه‌ای برای آن صادر نشده است.

یکی از مسئولین صنعت خودرو پیرامون این شرایط فروش ایران‌خودرو و سایپا و تصمیمات دولت و مجلس برای بازار خودرو گفت: به نظر می‌رسد که جلسات بین وزیر صنعت، اهالی بازار و مجلس به خوبی سپری شده و به زودی تصمیمات این گروه عملی می‌شود که قطعا در بازار خودرو موثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر خودروسازان بزرگ ما با مشکل عدم وجود قطعات لازم برای تکمیل خودروهایشان روبرو هستند که سهم ایران‌خودرو از این تعداد چیزی در حدود ۲۴ هزار خودرو است و سایپا نیز ۱۶ هزار خودرو آماده تحویل دارد که با مشکلات تامین قطعات اندکی روبرو هستند. با تصمیم گیری‌های صورت گرفته برای تکمیل این نواقص از طریق ترخیص هر چه سریع‌تر کالای این دو شرکت از گمرک به نظر می‌رسد می‌توان فروش با تحویل فوری خوبی در هفته آتی داشت که قیمت خودروها در این طرح طبق قیمت رسمی خواهد بود و مشتریان بر اساس شرایط خاصی صرفا قادر به سفارش یک خودرو خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم