شرایط فروش سایپا که می‌توان روی آن سود زیادی کرد! (پاییز و زمستان ۹۷)

شرایط فروش سایپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که موعد تحویل پاییز و زمستان این طرح به مردم اجازه خواهد داد تا با خرید خودروهای این شرکت بتوانند سود خوبی کنند و با یک سرمایه گذاری در حدو ۱۱ تا ۱۵ میلیون تومانی در این بلبشوی گرانی‌ها یک منبع درآمد خوبی داشته باشند. اگر به دنبال خرید خودرو هستید به این طرح توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

طرح پیش فروش سایپا ۱۳۱

اولین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۱ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آذر، دی، بهمن ۹۷ و اردیبهشت و خرداد ۹۸ تعیین شده است.

طرح پیش فروش سایپا ۱۳۲

دومین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۱ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم اردیبهشت و خرداد ۹۸ قید شده است.

طرح پیش فروش سایپا ۱۵۱

سومین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۱ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن ۹۷ تعیین شده است.

طرح پیش فروش تیبا بنزین سوز

چهارمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۴ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آذر، دی، بهمن ۹۷ و اردیبهشت و خرداد ۹۸ قید شده است.

طرح پیش فروش تیبا ۲

پنجمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های دی، بهمن، اسفند ۹۷ و اردیبهشت و خرداد ۹۸ تعیین شده است.

 

طرح پیش فروش ساینا

ششمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم اسفند ۹۷ و اردیبهشت  و خرداد ۹۸ قید شده است.

 

طرح پیش فروش وانت نیسان تک سوز

هفتمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۱۹ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ۹۷ تعیین شده است.

 

طرح پیش فروش وانت نیسان دوگانه سوز

هشتمین خودرو عرضه شده در این طرح با پیش پرداخت ۲۱ میلیون تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز هفته چهارم ماه‌های آبان، آذر، دی و بهمن ۹۷ تعیین شده است.

 

شرایط فروش سایپا ۹۷

1 نظر
  1. الهه می‌گوید

    من تصور نمیکنم کاهش قیمتی داشته باشیم. و با توجه سرعت رشد تورم افزایش قیمت طلا و دلار بیشتر از ارقام شما خ.اهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم