چگونه با قیمت دلار ۱۶ هزار تومانی در سال ۹۸ زندگی کنیم؟

قیمت دلار این روزها بین ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان معامله می‌شود و به نظر می‌رسد پیش بینی قیمت دلار که قبلا روی ۱۶ هزار تومان انجام شده بود در حال به وقوع پیوستن است و مردم از نصف شدن ارزش پولشان می‌گویند. قیمت پوشک بچه سه برابر شده و اکثر مواد ضروری زندگی نیز گران شده است ولی با این گرانی‌ها باید چه کار کرد؟

قطعا اگر این روزها به میوه فروشی یا مغازه‌ای مراجعه کرده باشید متوجه این موضوع شدید که پول پرداختی شما با چیزی که در دستتان است هم‌خوانی نداشته و عملا با پرداخت مثلا ۵۰ هزار تومان می‌بایست هر دو دستتان پر از جنس بوده باشد ولی عملا سنگینی یک دستتان نیز به چشم نمی‌آید!

یکی از روش‌هایی که می‌توان در این بلبشوی بازار ارز انجام داد مربوط به درآمدی است که افراد کسب می‌کنند و اگر بتوانید به سمت و سوی کارهایی بروید که به شدت موردنیاز مردم است و با گرانی اجناس مردم تغییر خاصی در خریدشان انجام نمی‌دهند قطعا کمترین تاثیر را نسبت به دیگر شغل‌ها خواهید داشت.

دومین پیشنهاد راه اندازی کسب و کار دلاری در اینترنت است که با قیمت دلار ۱۶ هزار تومانی بسیار پر سود است. به طور مثال شما اگر کسب و کار اینترنتی بر پایه دلار داشته باشید و صرفا روزی ۵ دلار درآمد داشته باشید به قیمت دلار ماهانه چیزی در حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان خواهید داشت و این یعنی به راحتی کسب درآمدتان با خرج زندگیتان یکی می‌شود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم