آشنایی با شهر کمبریج شهر دانشگاه‌ها

یکی از شهرهای معروف کشور انگلیس که دانشگاه آن شهر زبانزد همه دانشگاه‌های جهان است، شهر کمبریج است. درواقع شکوه و عظمت معماری این دانشگاه است که آن را معروف جلوه داده است. با وجود این که شهر کمبریج شخصیتی قرون وسطایی دارد، اما امروزه این شهر نیز مثل همه شهرهای دیگر کاملا مدرن است که در طول سال رویدادهای فرهنگی مثل جشنواره مردمی این شهر و یک جشنواره فیلم جهانی، در آن برگزار می‌شود.

ما برای بررسی آثار گردشگری این شهر که بیشتر آن‌ها شامل کالج‌ها هستند، مقاله کوتاهی را تهیه کرده‌ایم تا شما هم از دیدن این شهر قدیمی اما مدرن لذت ببرید.

 

کینگ کالج و کلیسای کینگ کالج

 

این دانشکده در سال ۱۴۴۱ میلادی توسط هنری ششم و بنیاد سلطنتی تاسیس شده است. این دانشگاه از نظر وسعت دارای یک محیط چمن بسیار بزرگ است.

هم‌چنین این دانشکده به سمت رودخانه و پل کینگ راه دارد. هم‌چنین دید این دانشکده به زمین‌ها و رودخانه، دید بسیار زیبا و مناسبی است.

 

کالج ملکه و پل ریاضیات

 

این دانشکده توسط اندرو داکت در سال ۱۴۴۸ و تحت پشتیبانی مارگارت آنجو، همسر هنری ششم، تاسیس شد.

ساختمان این کالج از کامل‌ترین ساختمان‌های قرون وسطی بود که برتری زیادی به همه کالج‌های کمبریج داشت.

از مکان‌های تاریخی این دانشگاه می‌توان به پل چوبی ریاضیات اشاره کرد که برای ارتباط بین دانشکده و محوطه دانشگاه ساخته شده است.

کلیسای بزرگ سنت ماری

 

یکی از بزرگترین و معروف‌ترین کلیساهای جهان کلیسای سنت ماری درکمبریج است. این کلیسا در قرن ۱۵ میلادی ساخته شده است.

این کلیسا مکانی برای گردآمدن استادان و فیلسوف‌های بزرگ در آن زمان بوده و امروزه نیز گالری عکس‌های زیادی در این کلیسا وجود دارد.

هم‌چنین، برج این کلیسا یکی از بهترین دیدهای شهر کمبریج را دارد و در بالای برج شما دید وسیعی از شهر را در اختیار دارید.

 

کلیسای Angelesey و باغ‌های آن

 

این کلیسا در قرن ۱۲ ساخته شد و در سال ۱۹۲۶ به عنوان خانه هنر و صنایع دستی بازسازی شده است. این کلیسا در حال حاضر تحت تملک دولت انگلستان و شهر کمبریج است.

در باغ‌ها و فضای سبز این کلیسا، گیاهان زیبا و چشم‌نوازی دارد که تمامی محوطه این کلیسا را دربر گرفته‌اند و هم‌چنین یک مجموعه نقاشی از جان کانستیبل وجود دارد.

این باغ زیبا و عظیم در کمبریج شامل ۱۱۴ هکتار پارک و منطقه حیات وحش موسسه Discovery است که در آن بازدیدکنندگان و گردشگران می‌توانند ازپرنده‌ها و محیط زیست طبیعی و دست‌نخورده این مکان، دیدن کنند.

هم‌چنین، این مکان یکی از پرطرفدارترین مکان‌های گردشگری در کشور انگلستان و شهر کمبریج است.

1 نظر
  1. عزت می‌گوید

    سلام ببخشید بنظرشما برای سرمایه گذاری چیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم