زیباترین دره جهان در شیلی که باید در سال ۹۸ ببینید

کشور شیلی در پایان سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای سال ۲۰۱۸ معرفی شد و هم‌چنین دره الکوی یکی از بهترین مناطق در بین ۱۰ منطقه گردشگری جهان برگزیده شده است. دره الکوی که در امتداد رودخانه الکوی قرار دارد، یکی از پربازدیدترین مناطق شمال شیلی است. هم‌چنین این بخش از کشور، شمال کوچک نامیده می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، این منطقه در شب‌های کاملا تاریک بسیار درخشان‌تر و تمیزتر از سایر نقاط دیده می‌شود و گردشگران برای تماشای ستاره باران‌ها به این منطقه میروند.

 

دره الکوی

 

دره الکوی شیلی که در منطقه الکوی نیز دارای روستاهای کم تعدادی است دارای رصدخانه نیز می‌باشد و محققان زیادی از سراسر جهان برای مشاهده پدیده‌های نجومی به این منطقه از شیلی می‌آیند.

این دره زیبا که در بخش Paihuano الکوی قرار دارد، از شهر La Serena حدود ۱۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

رودخانه الکوی شیلی از تپه‌های این دره چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنواز برای گردشگران این منطقه به ارمغان می‌آورد تا کسانی که به دنبال منطقه‌ای پر از سکوت و زیبایی هستند، به این مکان بیایند.

کوه‌ها و تپه‌های این دره پر از سنگ‌های معدنی کوارتز و مگنتیت هستند. هم‌چنین در این مکان دورافتاده خانه‌های کوچکی نیز برای اقامت گردشگران وجود دارد تا علاوه‌بر زیبایی‌های این منطقه، از مهمان‌نوازی مردم شیلی نیز بهره‌مند شوند.

 

یکی از نکات جالب و مورد توجه در این منطقه این است که شما در طول سال برای دیدن ستاره‌ها نیازی به هیچ تلسکوپی ندارید، تمام ستاره باران‌ها و شهاب باران‌های این منطقه با چشم غیرمسلح نیز قابل دیدن هستند.

 

شهر Pisco Elqui

علاوه‌بر این منطقه، یک شهر کوچک در بخش Paihuano وجود دارد که ریشه این شهر به مردم کلمبیا برمی‌گردد.

نام این شهر در ابتدا La Greda و سپس La Union شد، اما در سال ۱۹۳۶ این شهر به Pisco Elqui تغییر نام داد.

این شهر پر از باغ‌های انگور است، زیرا این شهر در ابتدای تاسیس خود، صاحب بزرگترین صنعت تولید نوشیدنی انگور بوده است.

هم‌چنین در این شهر کوچک یک کلیسا نیز قرار دارد که در سال ۱۹۲۲ با مصالح اروپایی ساخته شده است. ارتفاع برج این کلیسا ۳۰ متر است و چشم‌انداز بسیار زیبایی را از آن منطقه به نمایش می‌گذارد.

 

معماری این کلیسا برگرفته از معماری کلیساهای فرانسوی است، حتی برخی از تصاویر و نقش‌هایی که در این کلیسا وجود دارند، از فرانسه به شیلی منتقل شده است.

همچنین فاصله ۹۸ کیلومتری این شهر شیلی، روستایی بسیار زیبا و کوچک به نام Montegrande وجود دارد که در سال ۱۹۹۰ به فهرست مناطق ویژه ملی شیلی اضافه شد.

محبوبیت این روستا به دلیل حضور گابریلا میسترال، شاعر بزرگ شیلی، در این منطقه است. او در دوران کودکی در این روستا زندگی می‌کرد و هنوز هم در این روستا نام این شاعر برای مردم آشنا و محبوب است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم