نکاتی درباره جزیره اسرارآمیز ایسچیا در ایتالیا

یکی از اسرارآمیزترین جزایر جهان در کشور ایتالیا واقع شده است. این جزیره ایسچیا نام دارد. این جزیره که در آن یک آتش‌فشان نیز وجود دارد، مساحتی در حدود ۳۰ کیلومتر مربع دارد. این جزیره زیبا در ایتالیا، چشم‌انداز زیبا و چشم‌نوازی از دور دست دارد که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. هم‌چنین این جزیره یکی از جزایر محبوب در جهان است.

ما در این مقاله دلایلی را که برای سفر به این جزیره لازم است را توضیح می‌دهیم تا شما را قانع کنیم که این جزیره از مکان‌های ارزشمند و زیبا در جهان است.

 

این مکان زیاد شلوغ نیست.

 

با توجه به تعداد زیاد جزایر در ایتالیا، گردشگران ترجیح می‌دهند از جزایر دیگری دیدن کنند، اما جزیره ایسچیا در بین مردم ایتالیا محبوب‌ترین جزیره است. بنابراین اگر به دنبال مکانی ساکت و در عین حال زیبا هستید، این جزیره تمام نیازهای گردشگری شما را فراهم می‌کند.

 

این جزیره سنگی نیست.

 

در این جزیره بر خلاف اکثر جزیره‌های ایتالیا، خبری از صخره‌های بزرگ نیست و سواحل این جزیره اکثرا از شن و ماسه هستند و تجربه خوبی برای شنا و یا قدم زدن در ساحل برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

این مکان فقط شامل دریا و ساحل نیست.

 

جزیره ایسچیا محلی است که شما علاوه‌بر استراحت، می‌توانید از خواص آب درمانی این جزیره نیز استفاده کنید. آتش‌فشان خاموش این جزیره باعث به وجود آمدن آب‌های گرم طبیعی شده که این آب حاوی مقدار زیادی از مواد مفید معدنی برای بدن است.

هم‌چنین این مکان در روم باستان نیز مورد توجه گردشگران بوده و مردم برای استفاده از خواص آب گرم، به این جزیره می‌آمدند.

علاوه‌بر این‌ها، امروزه در این جزیره بیش از بیست مجموعه استخر آب گرم وجود دارد که برای استفاده بهتر از آب گرم و خدمت به گردشگران ساخته شده است.

 

قیمت مناسب

 

در این جزیره انواع هتل‌ها از سه ستاره تا پنج ستاره وجود دارد. هم‌چنین به علت روشنایی زیاد و جاده‌های کوچک و مسیر‌های نزدیک، شما احتیاجی به خودرو یا تاکسی در این مکان از ایتالیا، ندارید.

علاوه‌بر هتل‌ها، خانه‌های کوچک و بزرگی برای گردشگران وجود دارد تا مردم بتوانند از مقرون‌به صرفه‌ترین پیشنهاد مالی برای اقامت در این جزیره استفاده کنند.

 

بهترین مکان برای ساخت فیلم و سریال

 

نویسندگان و کارگردانان مطرح دنیا علاقه بسیار زیادی به جزیره ایسچیا ایتالیا دارند. در طول سال‌های ۱۸۰۰ میلادی تا کنون، این مکان یک جاذبه خاصی برای فیلمسازان داشته است.

در سال گذشته نیز شرکت فیلمسازی HBO برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از سریالی که براساس کتاب (( دوست بااستعداد من )) ساخته شده است، به این جزیره آمده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم