۱۰ ترفند خلاقانه برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختران

برخی مردم تصور می‌کنند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب فرزندشان باید هزینه زیادی متحمل شوند یا از بهترین طراح‌ها و شرکت‌های دکوراسیون خانه دعوت به همکاری کنند.

برعکس، گاهی اوقات می‌توانیم با ساده‌ترین المان‌ها و ایده‌های خلاقانه یک طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار جذاب و کاربردی پیاده‌سازی کنیم. همیشه اتاق خواب‌های رویایی نباید با هزینه زیاد و توسط افراد معروف طراحی شده باشند.

در ادامه، ۱۰ نکته کاربردی و ایده خلاقانه ساده برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختران پیشنهاد می‌دهیم:

۱۰ ایده برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختران

از رنگ‌های متنوع و شاد روشن و رنگین‌کمانی در روبالشتی، روتختی‌ها، دیوارها، میزکار و آرایش، کتابخانه و پرده استفاده کنید. هارمونی رنگ‌ها می‌تواند معجزه کند:

همیشه نیاز نیست رنگ اتاق خواب دختران صورتی یا بنفش باشد. سراغ رنگ‌های دیگر هم بروید و آن‌ها را امتحان کنید. رنگ‌هایی مانند نارنجی یا آبی می‌توانند شکل مدرنی به اتاق خواب بدهند:

سعی کنید همین‌طور که سن دخترتان بالاتر می‌رود؛ دکوراسیون اتاق خواب او را تغییر و با سن و سال و شخصیت‌اش سازگارتر کنید:

نفاشی و نوشته‌های روی دیوار را هر دختری دوست دارد و می‌تواند فضای هنری به وجود بیاورد. یک بیت شعر، نقاشی خود دخترتان و عکس برگردان‌ها ساده‌ترین اجزای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دختر هستند:

طبقه‌بندی و ناحیه‌بندی اتاق خواب به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کند:

پرده نقشی مهم و اجتناب‌ناپذیر در اتاق خواب کودکان و نوجوانان دارد. گاهی اوقات یک اتاق ساده را می‌توان با استفاده از پرده دگرگون کرد:

سعی کنید از وسایل قدیمی در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید. می‌توانید با یک میز قدیمی رنگ شده و یک آینه انداخته شده در انباری یک طرح اتاق خواب جدید خلق کرد:

در طرح اتاق زیر چیز خاصی می‌بینید؟ ولی ساده و شیک است؛ چون از ترکیب رنگ‌های آبی و صورتی استفاده شده و کمی خلاقیت برای ست کردن میز با روتختی و رنگ یک دیوار با نقاشی آن:

سراغ طرح‌های جالب و کاربردی بروید و کمی با طرح‌های مدرن امروزی که پشت ویترین فروشگاه‌ها بیشتر دیده می‌شوند؛ فاصله بگیرید. براساس نیاز دخترتان یک سری المان‌ها را تغییر دهید تا راحت‌تر باشد:

گاهی اوقات هم بد نیست سراغ یک سری سبک‌های خاص بروید. مانند سبک نقطه‌ای و خال‌خالی گل‌گلی یا دکوربندی‌های جالبی که در مجلات طراحی دیده می‌شود:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم