چگونه فضای کوچک آپارتمان را در سال ۹۸ بزرگتر نشان دهیم؟

خانه، قلب یک خانواده است. در حالی‌که خانه‌های بزرگتر و زیباتر آرزوی بیشتر انسان‌ها است، اگر شما خانه کوچکی دارید و فضای کوچک آپارتمان شما را ناراحت می‌کند، شما می‌توانید با آزادکردن فضای اشغال شده خانه، فضای کوچک آپارتمان خود را بزرگتر جلوه دهید. فضای بزرگتر، امکان استفاده بهینه از فضاهای خالی را به شما می‌دهد، هم‌چنین فضاهای آزاد شده، شاید بتوانند در تامین نور خانه شما نیز تاثیر داشته باشند.

ما در این مقاله برخی از ایده‌ها و راهنمایی‌های جالب را برای بزرگتر کردن فضای کوچک آپارتمان خود و هم‌چنین بهبود دکوراسیون با تجهیزات مدرن را، معرفی می‌کنیم.

 

این تخت دونفره زیبا و درجه یک، در فضای شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

 

بهتر است تخت‌های قدیمی خود را با این تخت دونفره زیبا جایگزین کنید تا فضای بیشتری برای مطالعه و یا بازی کودکانتان فراهم شود. این طرح زیبا و مینیمالیستی و مدرن چهره زیبایی به اتاق شما خواهد داد.

 

هم بخوانید و هم استراحت کنید.

 

اگر فضای کوچک آپارتمان به شما اجازه نمی‌دهد تا هم از میز مطالعه و هم صندلی راحتی استفاده کنید، این طرح بهترین انتخاب برای شما است.

هم‌چنین، این طرح زیبا قابلیت نگهداری وسایل و کتاب‌های شما را نیز دارد، تا به عنوان کتابخانه شما نیز مورد استفاده واقع گردد.

 

در فضای عمودی خانه خود یک اتاق ایجاد کنید. (این طرح فعلا در حد یک ایده است وهنوز اجرا نشده)

 

این طرح دوبعدی و آینده‌نگر، تاثیر زیادی بر  فضای کوچک آپارتمان خواهد گذاشت. هم‌چنین این طرح در آینده‌ای نه چندان دور، شاید به عنوان اتاق اضافه در آپارتمان‌ها اجرا گردد.

 

میز آرایش توخالی

 

در صورت کمبود فضا برای لوازم خود بر روی میز، می‌توانید از میز‌های توخالی طبقه‌بندی شده استفاده کنید. علاوه‌بر قابلیت حفظ فضا در این میز، شما دیگر نگران گم‌شدن وسایل خود نیز نخواهید بود، زیرا با قفسه‌بندی کردن این میز به راحتی و به سرعت می‌توانید وسایل خود را پیدا کنید.

 

یک گوشه دنج، محلی برای یک میز پنهان

 

اگر فضای کوچک آپارتمان به شما اجازه تهیه یک میز کار را نمی‌دهد، این میز توانایی اضافه شدن به آپارتمان و گوشه اتاق شما را دارد.

 

نصب یک قفسه بر روی توالت آپارتمان

 

اگر فضای کوچک دستشویی شما قابلیت نصب قفسه را ندارد، این طرح بهترین و راحت‌ترین طرح برای اضافه‌کردن دکور برای نگهداری وسایل سرویس بهداشتی است.

 

تخت‌خواب‌هایی برای آینده

 

تخت‌خواب مورفی یا تخت دیواری یکی از بزرگترین طرح‌های چندمنظوره برای فضای کوچک آپارتمان است. شما می‌توانید در طول روز از این تخت به عنوان مبل و در شب نیز به عنوان یک تخت‌خواب راحت استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم