فال هفته قندان: عشق، پول، همسر، ماه تولد، دوست، سفر و خوشبختی (به‌روزرسانی ۴ مهر ۹۸)

می‌خواهیم هر هفته فال شما را براساس ماه تولدتان بگوییم. هر هفته یک موضوع و یک فال تا بدانید در طول هفته آتی چه اتفاقات و احتمالاتی منتظر شما هستند.

هر هفته براساس یک موضوع و ماه تولدتان، احتمالات مختلف را بررسی می‌کنیم. اگر به فال حافظ علاقه دارید؛ در اینجا می‌توانید طریقه صحیح گرفتن فال حافظ را بخوانید.

فال هفته دوم مهرماه ۹۸: تصمیم‌گیری

متولدین فروردین: زیاد به مسایل اطراف خود فکر نکنید

کار این هفته شاید شما را خسته کرده باشد یا اینکه فشارهای زندگی امان شما را بریده باشد. باید کمی تمرکز کنید و بهترین کار نفس تازه کشیدن است.

متولدین اردیبهشت: این هفته خوب است

با مشکل مالی یا مسئله کاری خاصی روبرو نمی‌شوید. همه‌چیز خوب و سرجای خودش است. خانواده، دوستان، رفت‌وآمدها، همکاران و کارها مرتب هستند و شادی این هفته ماندگار می‌شود.

متولدین خرداد: از هیچ‌چیزی نترسید

این هفته باید نترس باشید تا اتافاقت هیجان‌انگیزی را تجربه و پشت سر بگذارید. دنیای عجیبی پیرامون شما است ولی باید برای موفقیت بجنگید و تصمیم‌های بزرگ و مهمی بگیرید.

متولدین تیر: دلهره دارید ولی بی‌خیال

احساسات خود را بیان کنید تا حس بهتری داشته باشید. اجازه ندهید احساسات شما درون دل‌تان اسیر باشند و کس دیگری ازشان خبردار نباشد.

متولدین مرداد: یک سبد پر انرژی

این هفته برای مردادی‌ها پر انرژی خواهد بود. شاید هفته پیش کمی خسته و گرفته و کسل بودید ولی هفته پیش‌رو را با انرژی مضاعفی آغاز می‌کنید.

متولدین شهریور: ذهن خود را خالی کنید

شنونده خوب و دوستی وفادار باشید. بهتر است برای تصمیم‌گیری شفاف و درست، ذهن خود را از حواشی و فشارهای کاری و خانواده خالی کنید.

متولدین مهر: شروع به حرکت کنید

ماه مهری‌ها است و باید شروع به پیشرفت کنید. احساسات مختلف را تجربه می‌کنید ولی باید احساسات مثبت را بیرون کشیده و بیشتر اهمیت دهید تا سوخت حرکت شما باشند.

متولدین آبان: احساس آشفتگی می‌کنید

آرزوهای بزرگی برای آینده دارید ولی قدرت تصمیم‌گیری ندارید و همیشه آشفته هستید. باید با دیگران برای تصاحب میز و صندلی بجنگید و افکاری که در سر دارید را عملی سازید.

متولدین آذر: راهی مطمئن بروید

همیشه نباید برای فرار از بی‌حالی و تنبلی سراغ کارهای عجیب و غریب بروید و بخواهید روی پلی شکسته و معلق قدم بزنید. بهترین راه‌ها، راه‌های مطمئن و قابل اعتماد هستند.

متولدین دی: مواجه شدن با تنش‌ها

فرار نکنید و به دل تنش‌ها و اختلافات بروید تا یک بار برای همیشه از بین بروند و آرام بگیرید. همیشه در آرامش است که می‌توانید با خانواده باشید.

متولدین بهمن: جاه‌طلبی در محیط کار خوب است

اجازه دهید هم خودتان و هم دیگران خوب زندگی کنند. جاه‌طلبی در محیط کار خوب است ولی نباید با ظلم و ستم و غصب ناحق همراه باشد.

متولدین اسفند: یک ارتباط جدید در راه است

باید کم‌کم برای شروع یک ارتباط جدید شروع شوید. این هفته نشانه‌هایی از این ارتباط سراغ شما می‌آید که باید خوب مدیریتش کنید.

فال هفته دوم شهریور ماه ۹۸: متفاوت اندیشیدن

متولدین فروردین: مهربان نباشید

بهتر است کمی محبت و لطف و مهربانی خود نسبت به همکاران و دوستان را کنار بگذارید و جدی‌تر باشید. این‌گونه بیشتر به اهداف خود نزدیک می‌شوید.

متولدین اردیبهشت: برای دیگران باشید

گاهی اوقات برای موفقیت باید بیشتر به دیگران متوجه داشت و به آن‌ها خدمت کرد. کمی از خودخواهی و خودمحوری و خودرایی خود کم کنید و به دیگران اهمیت دهید.

متولدین خرداد: بازگشت به اصول

همیشه دگراندیشی و نواندیشی خوب نیست و باید در زندگی برخی اعتقادات و اصول قدیمی و سنتی را در نظر گرفت. بهترین فرصت است کمی به اصول قدیمی خود برگشت کنید.

متولدین تیر: کمی خرج کنید

پس‌انداز کردن و دست به عصا خرج کردن کافی است. خانواده شما انتظار شادی و تفریح بیشتری دارند. اگر پس‌اندازه نسبتا خوبی دارید؛ بهتر است کمی هم برای خانواده خرج کنید.

متولدین مرداد: شادی زیاد بد نیست

به عنوان یک مردادی باید برای شادی و سرگرمی خود برنامه‌ریزی کنید. همیشه کار و جدیت در امور زندگی خوب نیست و بهتر است چند روز به خودتان استراحت دهید

متولدین شهریور: سرمایه‌گذاری کنید

پول اضافه را سرمایه‌گذاری کنید؛ هرچند اندک باشد و نشود نامش را سرمایه‌گذاری گذاشت. در آینده متوجه می‌شوید همین سرمایه‌گذاری کم چه سودی برای شما دارد.

متولدین مهر: ترک عادت کنید

تمام مشکلات شما سر کار به عادت‌هایی برمی‌گردد که حاضر نیستید از آن‌ها دست بکشید. دو الی سه عادت هر روز خود را ترک کنید و نتیجه آن را ببینید.

متولدین آبان: بدبین باشید

اعتماد زیاد شما به یک دوست ممکن است برای شما گرفتاری بزرگی بسازد. کافی است کمی بدبین باشید تا با احتیاط بیشتر رفتار کنید.

متولدین آذر: بیشتر مهر بورزید

اگر در آستانه شروع یک ارتباط جدید هستید؛ بهتر است از گذشته درس و عبرت گرفته و از همین ابتدا بیشتر به طرف خود مهر و محبت داشته باشید. فکر نکنید قافیه را خواهید باخت.

متولدین دی: غرور بی‌جا

درست است که شایسته تحسین هستید ولی غرور بی‌جا کار دست‌تان ندهد. بهتر است کمی از غرور خود کم کنید و گاهی اوقات به دیگران حق بدهید.

متولدین بهمن: خانواده مهم‌تر است

در انتخاب یک کار جدید و خانواده مردد هستید. کار جدید وقت زیادی می‌گیرد ولی پول خوبی دارد. بهتر است بی‌خیال کار شوید و بیشتر در کنار خانواده بمانید.

متولدین اسفند: دیروز گذشته است

فکر کردن به دیروز مشکلی را حل نمی‌کند. سعی کنید تمرکز کنید و گذشته را فراموش و از ذهن پاک کنید. فقط به جلو توجه داشته باشید.

فال هفته دوم شهریور ماه ۹۸: کنترل تضادها

متولدین فروردین

یکی از مهارت‌های قدیمی خود را دوباره از سر بگیرید. باید بتوانید دو اتفاق، دو چیز متفاوت، دو متضاد را با هم کنترل کنید تا موفق شوید پرچم افتخار را بالای قله نصب کنید. تمرکز و قاطع بودن را فراموش نکنید.

متولدین اردیبهشت

راحت بخندید و راحت گریه کنید. اردیبهشتی‌ها با تغییر ماه حساس می‌شوند و بهتر است بین خنده و گریه گرفتار نباشند. سبک‌تر حرکت کنید؛ کمتر دغدغه داشته باشید و بدانید کجا باید عشق بورزید یا درباره خانواده صحبت کنید.

متولدین خرداد

اتفاقی در راه است و شما نباید هرگز از روبرو غافل شوید. بعضی چیزها می‌خواهند شما را از هدف منحرک کنند. سعی کنید عقب برنگردید و انتظار استرس را داشته باشید. شرایط اقتصادی فقط با حرکت به جلو بهتر می‌شود.

متولدین تیر

مهربانی تیغ دو لبه است. باید دقت کنید در زمان و مکان مناسب به دیگران محبت کنید. مدیریت زمان آدم را موفق‌تر می‌کند. توجهی به حرف‌های دیگران نداشته باشید و راه خودتان را بروید. بهترین گزینه قلب خودتان است!

متولدین مرداد

روابط نقش مهمی در زندگی شما دارند. بهتر است در همان جمله اول هدف و نتیجه صحبت‌هایت را بیان کنی و بیشتر وقت تلف نشود. برای تصمیم‌گیری عجله نکنید و صبر داشته باشید. لبخند بزنید و منتظر اتفاق ارزشمندی باشید.

متولدین شهریور

زیاد دل رحم نباشید چون ممکن است صدمه بخورید. بیشتر به ریشه‌ها توجه کنید و دنبال جذب انرژی‌های سرگردان به سوی خود باشید. باید ابتدا خودتان را باور کنید و بعد دنبال عوض کردن دیگران باشید.

متولدین مهر

آرام باشید و چیزی به کسی نشان ندهید. سروصداهای اطراف خود را بخوابانید یا بدان‌ها بی‌توجه باشید. کمی شجاعت به خرج دهید ولی نباید سخت‌گیر باشید. این هفته باید بیشتر خرج کنید تا ماه آینده زمان پس‌انداز کردن شما فرا برسد.

متولدین آبان

پس از دو الی سه سال، باز هم افکار و نظراتی به ذهنت می‌رسد. یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت که شما را بالاتر خواهد برد. دیگر جایز نیست بیشتر از این صبر کنید یا درباره‌اش با کسی مشورت داشته باشید.

متولدین آذر

به انرژی بیشتر نیاز دارید. باید سراغ فعالیت‌های اجتماعی بروید. فقط در این صورت انرژی زیادی سمت شما می‌آید. زمان برای ایجاد یک دوستی یا رابطه جدید مناسب است و برای شروع باید اختلاف‌ها را فعلا رها کنید.

متولدین دی

دی ماهی‌ها بیشتر دوست‌باز و گروه‌باز هستند ولی بهتر است کمی هم تنها باشید. حداقل اینکه فاصله‌ای معقول میان خودتان و برخی دوستان ایجاد کنید. باید به خودتان هم انگیزه بدهید و بیشتر مواظب خودتان باشید.

متولدین بهمن

جاده همواره است و باید بیشتر حرکت کنید. بهتر است از محیط امن خود کمی بیرون بیایید و کمی دیوانه‌بازی دربیارید. با موانع بجنگید و از سر راه بردارید. دنبال کشف کردن باشید و یک ارتباط عاطفی را به سمت جدی شدن هدایت کنید.

متولدین اسفند

هنوز چیزهایی هست که باید از دیگران یاد بگیرید. بیشتر به حل مسئله‌ها دقت کنید و در قدم برداشتن فوق‌العاده تمرکز داشته باشید. سرانجام، فرصت‌های استثنایی پیدا می‌شوند و آن هنگام باید کامل آماده باشید.

فال هفته چهارم مرداد ماه ۹۸: دوست و سفر

متولدین فروردین

روی تمام موارد زندگی خود تمرکز دارید. هفته‌ای خوش با دوستان خواهید داشت و به میهمانی، دورهمی، سینما، اجرای موسیقی، قرارهای عاشقانه و بازدید از آثار هنری دعوت می‌شوید. زمان بسیار خوشی خواهید داشت و البته پس از آن درگیر یک پروژه کاری سنگین می‌شوید.

متولدین اردیبهشت

بسیاری از اردیبهشت‌های در مرداد ماه مشغول بازسازی زندگی شخصی و خانوادگی خود هستند. نه دوست دارند به سفر بروند و نه اهل دوست‌یابی و معاشرت با دوستان جدید هستند.

در طالع آن‌ها، وقت گذاشتن بیشتر با همسر و فرزندان، بازی با بچه‌ها، تعمیرات خانه و جلسات خانوادگی برای مشاوره و تصمیم‌گیری امور آینده دیده می‌شود.

متولدین خرداد

هفته‌ای خسته‌کننده در پیش است. باید چند تفریح کوچک برنامه‌ریزی کنید تا دچار خستگی زیاد نشده و بتوانید خودتان را با سرعت اتفاقات و کارهای هفته وفق دهید.

مثلا، یک سفر کوتاه چند ساعته، یک قرار ملاقات با دوستان یا اعضای خانواده، وقت گذراندن با یک دوست جدید یا ورزش و مطالعه می‌تواند انرژی تحلیل رفته شما را بازگرداند.

متولدین تیر

بیشتر از اینکه به فکر سفر یا دوست‌یابی باشید؛ تمرکز شما روی سرمایه‌گذاری و جمع‌آوری پول است. می‌خواهید جریان نقدینگی زندگی خود را بهتر مدیریت کنید.

شاید درگیر مشکلات مالی باشید و انرژی زیادی از شما برای افزایش درآمد هدر رود ولی توجه کنید اتفاقات غیرمنتظره آخر هفته‌ای، روی نقدینگی و سرمایه شما تاثیرگذار نباشد.

متولدین مرداد

متولد مرداد در ماه مرداد دقیقا در عنصر خودش قرار دارد و چهار ستاره او در یک مسیر هستند. پس، انرژی شما افزایش پیدا می‌کند و فرصت بازسازی، حرکت به جلو و پیشرفت دارید.

باید اهداف خود را واضح ترسیم کنید؛ درباره‌شان با دیگران حرف بزنید و ارتباطات خود را بیشتر از گذشته تقویت کنید. در این ماه، راحت‌تر تصمیم می‌گیرید چون احساس می‌کنید قوی‌تر شده‌اید.

متولدین شهریور

در طالع‌بینی شهریوری‌ها اتفاقاتی مانند ازدواج، بچه‌دار شدن، دوست جدید، از سرگیری یک ارتباط قدیمی فراموش شده و برخی ریسک‌های مالی دیده می‌شود. امسال برای شهریوری‌ها خوب پیش می‌رود و زمان کافی برای انجام کارهای دیگر مانند مطالعه، تفریح و تحقیقات دارند.

متولدین مهر

روز به روز ارتباط خود را با بستگان دورتر بیشتر می‌کنید و از این ارتباط‌گیری سودهایی خواهید برد. این ارتباط‌ها باعث می‌شوند به زندگی خوش‌بین‌تر شده و تصمیم‌های مهم‌تری برای آینده بگیرید.

سعی کنید بیشتر با افراد جوان و خلاق معاشرت کنید. دوست‌یابی خوب است ولی نباید به هر کسی اعتماد کنید و در نهایت مواظب اعتماد به نفس بیش از اندازه خود باشید.

متولدین آبان

انگار جهان دارد شما را تشویق می‌کند و تمام تمرکزش روی شما است. همه‌چیز از کار، همکاران، رئیس، خانواده، دوستان و اتفاقات روزانه در جهت بهبود عملکرد و توان شما است.

پس، بهترین فرصت است از این هم‌افزایی انرژی که رخ داده، نهایت استفاده را بکنید و برخی مشکلات قدیمی را از پیش‌رو بردارید. باید از این فرصت استفاده کنید و چند پله ترقی داشته باشید.

متولدین آذر

نشانه‌های سفر رفتن در طالع آن‌ها است. از هر فرصتی در این هفته برای رفتن به سفر استفاده کنید. سفر باعث می‌شود انرژی بیشتری بگیرید و سراغ کارهایی بروید که از شروع کردن‌شان ترس داشتید. در انتها سالی همراه با رشد برای شما دیده می‌شود.

متولدین دی

بیشتر از اینکه با دنیای بیرون از خودتان درگیر باشید؛ متوجه دنیای درون خودتان هستید. متوجه دارایی‌های مشترک خود با دیگران می‌شوید و باید خودتان را اثبات کنید. نشانه‌هایی از پول و قدرت دیده می‌شود چون در حال بازسازی درون خود هستید.

متولدین بهمن

با دوستان خود ارتباط بیشتری می‌گیرید ولی چالش‌های جدیدی هم تجربه خواهید کرد. در نهایت، این ارتباط‌ها برای شما مثبت خواهد بود و روی زندگی شخصی شما تاثیر می‌گذارند.

می‌توانید یک پروژه و کار بزرگ در زندگی شخصی را براساس همین ارتباطات و طالع مثبتی که دارید؛ آغاز کنید ولی باید در صلح و آرامش باشد.

متولدین اسفند

حیوانات خانگی را بیشتر از دوستان ترجیح می‌دهید. بیشتر اوقات را در خانه مشغول رسیدگی به این حیوانات هستید و تصور می‌کنید بهتر از هر دوستی در دنیای آدمیت هستند.

انرژی لازم برای کارهای سخت را ندارید و باید مدتی صبر کنید تا در طالع شما چهار ستاره جدید دیده شود. خوش‌بختانه، همکاران شما متوجه روحیه شکننده شما در این هفته شده‌اند و بیشتر با شما همراهی می‌کنند.

فال هفته سوم مرداد (۱۹ تا ۲۴ مرداد ۹۸): عشق

متولدین فروردین

هفته حساسی پیش‌روی متولدین فروردین ماه است. درگیر مشکلات خانوادگی و کاری هستند و نمی‌دانند به کدام‌یک بیشتر وقت بدهند. کمی سردرگم هستند ولی نباید استرس خود را به دوستان و نزدیکان منتقل کنند.

متولدین اردیبهشت

مراقبت کلمات و صحبت‌های خود باشید و پیش از خارج شدن از دهان حسابی سبک سنگین کنید. ممکن است چیزی به کسی که دوستش دارید بگویید ولی بعدا پشیمان شوید. امیدواری خود در قرار ملاقات‌ها را حفظ کنید و سطح انتظارات خود را پایین بیاورید تا شرایط بهتر شود.

متولدین خرداد

باید این روزها تصمیم بهتری برای آینده زندگی خودتان و همسرتان بگیرید. اگر پول هنگفتی به دست شما می‌رسد؛ با هم برای خرج کردنش نقشه بکشید و خواسته‌های عشق خود را مدنظر قرار دهید. کمی برای بهبود روابط خودتان وقت بیشتری بگذارید.

متولدین تیر

در شرایط خوبی نیستید و تنها همسر یا کسی که دوستش دارید می‌تواند شرایط شما را درک کند. او سعی می‌کند به شما آرامش بدهد و باید قدرش را بیشتر از قبل بدانید. پس، شما هم به احساسات او احترام بگذارید و قدر این روزهای سخت را بیشتر بدانید.

متولدین مرداد

کمی صبور باشید و به پاداش کار خود فکر کنید. شاید مشکلات و دردسرهای کاری شما را احاطه کرده است ولی سعی کنید به روابط عاطفی شما خدشه‌ای وارد نشود. مطمئن باشید عشق شما این شرایط کاری را درک کرده و از احساسات شما نسبت به خودش باخبر است.

متولدین شهریور

اگر مجرد هستید؛ کمی در برقراری ارتباط با فرد جدیدی دقت کنید؛ چون ممکن است همیشه در کنار او خوشحال نباشید و به ایده‌آل‌های خود نرسید. اگر با دقت و وسواس در ارتباط‌تان پیش بروید؛ حتما عشق شیرینی در انتظار شما است.

متولدین مهر

هرچه‌قدر انرژی دارید برای دوست و عشق و همسر خود بگذارید چون در نهایت به آرزوها و رویاهای خود نزدیک‌تر می‌شوید. بها دادن به عشق در زندگی را به خاطر مسایل کاری به تعویق نیندازید چون ممکن است مانند این روزها پر انرژی و انگیزه نباشید.

متولدین آبان

عاشق شدید و دارید از عشق خود لذت می‌برید. اجازه نمی‌دهید هیچ مشکلی به این عشق شما لطمه بزند. محبوب در کنار شما است و این تنها چیزی است که برای شما اهمیت دارد.

متولدین آذر

شاید کمی از دست همسر یا عشق خود ناراحت شده باشید چون پول‌های پس‌انداز شده را دارد به سرعت خرج می‌کند. بهتر است ابتدا شما آرامش داشته باشید و یک راه‌حل منطقی در پیش بگیرید. با او صحبت کنید و اطمینان دهید هنوز دوستش دارید.

متولدین دی

یک رابطه در شرف خراب شده است. خانواده با رابطه شما مخالف هستند و از سوی دیگر مشکلات مالی و کاری اجازه ادامه پیدا کردن این رابطه را نمی‌دهند. بهتر است کمی از جو این روزها فاصله بگیرید و هر تصمیم مهمی را به آینده موکول کنید.

متولدین بهمن

بحث و جدل را کنار بگذارید اگرچه حق با شما باشد. باید ابتدا خودتان از خودگذشتگی نشان بدهید. عشق رابطه‌ای دو طرفه است ولی همیشه بهتر است شما شروع‌کننده آن باشید. از هر چیزی که اختلاف و جنگ و جدل راه بیندازد دوری کنید.

متولدین اسفند

زندگی شاد، احساساتی، خوشبخت و مثبتی در پیش گرفتید و ادامه پیدا خواهد کرد. شاید کمی در آینده باورها و احساسات شما دستخوش تغییر شود ولی به اصل عشق وفادار بمانید و این زندگی سراسر لذت‌بخش را خراب نکنید.

فال هفته دوم مرداد (۷ تا ۱۴ مرداد ۹۸): پول و مال

فروردین

وضع مالی شما خوب است و کمبودی ندارید. شروع به خرج کردن بخش زیادی از مال‌ و پس‌اندازتان می‌کنید. نگران خواهید شد ولی خوشبختانه دوباره با کار زیاد و ماندن در محیط کار این هدر رفت پول را جبران خواهید کرد.

اردیبهشت

درآمد بالایی دارید و هر ماه خروجی مال خوبی نصیب‌تان می‌شود ولی اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. اصلا پول در دست شما نمی‌ماند و اگر به‌زودی این روند را اصلاح نکنید؛ از گذشته‌تان پشیمان خواهید شد.

خرداد

یکی از بهترین ماه‌های مالی در سال از نظر درآمد را در پیش دارید. یک پاداش نقدی به شما داده خواهد شد که برایتان کاملا غیرمنتظره است و انتظارش را نداشتید. ولی همان‌طور که ناگهانی این پول دست‌تان آمد، خرج می‌شود.

تیر

ماه گذشته مرخصی زیادی گرفتید و تاخیرهای کاری زیادی داشتید. بنابراین، بخش قابل توجهی از حقوق شما کسر می‌شود و باید منتظر دریافتی کمتر از انتظارتان باشید. سعی کنید با حساب و کتاب خرج کنید و اصلا ولخرجی نکنید.

مرداد

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری روی یک پروژه را آغاز کنید؛ بهترین زمان است چون یک ارتقای شغلی بزرگ در انتظارتان است. فقط بی گذار به آب نزنید و با مشوره و منطق پیش بروید.

شهریور

در شرایط مالی خوبی به سر نمی‌برید ولی در آینده زمینه توسعه کاری شما پیش می‌آید و مقداری از قرض‌هایی که دادید دوباره به شما پس داده می‌شود.

مهر

برای متولدین ماه مهر، مرداد ماه بهترین فرصت سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری است. باید شروع به جست‌وجو، مشورت، برنامه‌ریزی و گرفتن یک تصمیم بزرگ کنید.

آبان

اهل پس‌انداز و آینده‌نگری هستید. به اندازه کافی پول پس‌انداز کردید تا اگر مشکلی پیش آمد و مثلا چند ماه حقوق نگرفتید؛ بتوانید زندگی عادی خود را ادامه دهید. باید به همین منوال آینده‌نگری و صرفه‌جویی را ادامه دهید.

آذر

کمی بیشتر صبر کنید. می‌دانید که قسط‌های وام به تعویق افتاده و از چند نفر قرض گرفتید ولی به‌زودی شرایط عوض خواهد شد و می‌توانید تا حدی وام‌ها و قرض‌های خود را رد کنید.

دی

مقداری پول پیدا می‌کنید. مهم نیست این پول‌ها لای کتاب، زیر قالی یا جیب یک لباس عروسی پیدا شوند. قبلا این پول را برای پس‌انداز قایم کرده بودید ولی یادتان رفته است. متاسفانه این پول‌ها سریعا خرج می‌شوند و تا آخر ماه باقی نمی‌مانند.

بهمن

به خرید تابستانی و سفر رفتید و بخشی از پس‌انداز خود را خرج کردید. مهم این است که احساس رضایت دارید و تصمیم گرفتید با اضافه‌کاری در چند ماه آینده، این کسری پس‌انداز خانوادگی را دوباره برگردانید.

اسفند

وضعیت مالی شما خوب رو به بالا است. نیازی به پس‌انداز یا مساعده ندارید. حتی می‌توانید از امروز به بعد به فکر خرید سکه  و شمش طلا، خرید دلار یا سرمایه‌گذاری‌های کوچک خانوادگی باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم