معرفی بازی موبایل: «منچرز» برای منچ‌بازهای قدیمی و حرفه‌ای معتاد تاس و مهره

منچ‌بازهای قدیمی و حرفه‌ای عاشق تاس و مهره و صفحه هستند. به همین دلیل بسیار سخت بتوان آن‌ها را راضی کرد به گوشی‌های موبایل کوچ کنند و پای بازی‌های منچ بنشینند.

ولی بازی ایرانی منچرز آن‌قدر خوب طراحی شده و تمام جزئیات بازی منچ در دنیای واقعی را پیاده‌سازی کرده است که مقاومت هر منچ‌بازی را می‌شکند.

منچرز بازی است که می‌تواند تمام اعضای خانواده یا چند دوست را دورهم جمع کند تا با هم لذت ببرند. گرافیک بسیار خوب، سیستم رتبه‌بندی و امتیازدهی، قابلیت بازی آفلاین با ربات‌ها، قابلیت چت با دوستان در حین بازی، قابلیت شخصی‌سازی مهره‌ها و سبک بازی و امکانات دیگر در منچرز جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارند.

عینا مانند منچ‌هایی که در کودکی بازی کردیم؛ در هر مسابقه حداکثر ۴ نفر می‌توانند وارد بازی شوند و به هریک چهار مهره داده می‌شود. هر کدام از بازیکن‌ها باید تاس بندازند تا ۶ بیاورند و مهره‌های خود را وارد بازی کنند.

هر بازیکنی که بتواند زودتر مهره‌های خود را به انتها برساند؛ امتیاز بیشتری جمع‌آوری کرده است. اگر چهار مهره به انتهای بازی برسند؛ شما برنده بازی خواهید بود.

وقتی برای اولین بار با منچرز بازی می‌کنید؛ قطعا دوست دارید دوباره بازی کنید. منچرز یک بازی ساده و تمیز برای موبایل است که هر فردی با هر سطحی از دانش کار با گوشی‌ها می‌تواند آن را بازی کند.

بازی منچرز (منچ آنلاین) رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای و برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS از روی کافه‌بازار و سیب‌اپ قابل دانلود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم