دو کشور جدید برای مهاجرت و پناهندگی در سال ۹۸

موضوع مهاجرت و پناهندگی این روزها یکی از داغ‌ترین موضوعاتی است که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود و بسیاری از گروه‌های تلگرامی برای آن تشکیل شده است. صفحات زیادی در اینستاگرام وجود دارند که هر کدام مدعی هستند می‌توانند بدون دردسر موضوع مهاجرت و پناهندگی را به سرانجام برسانند ولی واقعا در حال حاضر چه کشورهایی برای مهاجرت و پناهندگی پیشنهاد می‌شوند؟

در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی به دلیل پناهنده‌شدن مردم سوریه به این کشورها در حال اشباع شدن هستند و حتی اتحادیه اروپا کمک سه میلیارد دلاری برای ترکیه را تصویب کرده تا پناهجویان را اسکان دهد و از ورود آن‌ها به اروپا جلوگیری نماید!

اما در اروپا چند کشوری هستند که هنوز به مرز اشباع نرسیده‌اند و البته بسیاری از مهاجرین به دلیل شرایط خاص آن‌ها، پیگیر این کشورها نیستند. از جمله مهم‌ترین کشورهای حاضر می‌توان به ایسلند اشاره کرد که به دلیل دور بودن به آن توجهی نمی‌شود ولی شرایط اقتصادی خوب این کشور و همچنین جمعیت کم آن از جمله دلایل مهمی است که می‌توان برای مهاجرت به آن برنامه‌ریزی کرد.

در کشورهای قاره آمریکا نیز در حال حاضر کشور مکزیک به یکی از مقاصد جدید ایرانی‌ها برای مهاجرت و پناهندگی تبدیل شده است. به طور کلی این دو کشور از جمله کشورهای جدیدی هستند که به مقاصد جدید ایرانی‌ها تبدیل شده‌اند و اگر دنبال مهاجرت هستید به این دو کشور توجه ویژه‌ای داشته باشید.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    با سلام اگر من با برادرم اقدام کنیم برای پناهندگی المان از هم جدامون میکنن من ۱۵ ساله و برادرم۲۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم