بهترین کشور برای مهاجرت و تحصیل در سال ۹۸ کجاست؟

مهاجرت و تحصیل در کشورهای خارجی این روزها بحث اولی است که به دلیل نوسانات ارزی و شرایط بد اقتصادی در کشور وجود دارد. بسیاری از افراد به دنبال کشوری هستند که بتوانند به آن‌ها مهاجرت کرده و بدون دغدغه بابت شرایط پرنوسان اقتصادی زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای داشته باشند.

یکی از کشورهایی که این روزها بسیار مورد توجه مردم ایران قرار گرفته و کارشناسان مهاجرت نیز به آن توصیه می‌کنند، کشور مجارستان است که به راحتی پذیرش دانشگاهی دارد و پس از آن نیز فرد در صورت تمایل قادر به اخذ اقامت خواهد بود. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های این کشور چیزی در حدود ۶۵۰۰ یورو به صورت سالانه بوده و حدود ۴ سال نیز به طول خواهد انجامید.

همچنین هزینه‌های زندگی دانشجویی در این کشور چیزی در حدود ۶۰۰ یورو ماهانه هزینه خواهد داشت که با توجه به هزینه تامین یورو در ایران، این عدد یعنی هزینه ۶ میلیون تومانی برای زندگی در مجارستان باید کنار بگذارید. هزینه تحصیل نیز در طی دو قسط دریافت می‌شود که خب کمک بزرگی برای افراد متقاضی به شمار می‌رود.

پس از تحصیل نیز پروسه اقامت شما شروع می‌شود و به ترتیب با مراجعه به نهادهای مختلف، قادر به اخذف اقامت دائم خواهید بود که پس از دریافت ویزای دایم می‌توانید به کشورهای اروپای دیگر نیز سفر کنید.

اگر سوالی پیرامون اقامت و تحصیل در مجارستان دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا با مشاوره کارشناسان امر، پاسخ شما را بدهیم. لازم به ذکر است قندان به هیچ وجه مجری این کار نبوده و هیچ فرد و شرکتی را برای مهاجرت معرفی نخواهد کرد و صرفا به عنوان مشاور و راهنمای رایگان در خدمت شما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم