فاصله قیمت بازار محصولات هیوندای با نمایندگی چقدر است؟

بازار خودروهای خارجی بسیار متلاطم شده و فاصله قیمت بازار و نمایندگی بسیار زیاد شده است تا جاییکه بعضی از خودروها به قدری گران شده‌اند که یک فرد با سودی که در یک ماه کسب کرده، قادر به خرید یک خودروی خوب خارجی خواهد بود! در ادامه به بررسی لیست قیمت محصولات هیوندای در بازار و نمایندگی می‌پردازیم و امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

 

 

قیمت النترا ۲٫۰ فول ۲۰۱۷ در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران: توقف فروش / قیمت این خودرو در بازار تهران: ۳۲۱ میلیون تومان / این خودرو نسبت به خردادماه افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت النترا ۲٫۰ فول ۲۰۱۸ در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران: ۲۲۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: ۳۵۳ میلیون تومان / این خودرو نسبت به ماه قبل افزایش قیمت ۴۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت سوناتا LF  فول بنزینی ۲۰۱۷ در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران: ۲۴۳ میلیون و ۹۸۴ هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: ۳۸۷ میلیون تومان / این خودرو نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت ۷۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران: ۳۸۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: ۴۳۴ میلیون تومان / این خودرو نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت ۷۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت توسان ۲۰۱۷ – فول در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران: توقف فروش / قیمت این خودرو در بازار تهران: ۴۴۲ میلیون تومان. / این خودرو نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت ۵۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت توسان ۲۰۱۷ – فول + اتوپارک در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران: ۲۵۰ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان / قیمت این خودرو در بازار تهران: ۴۵۳ میلیون تومان. / این خودرو نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومانی داشته است.

قیمت سانتافه . فول . اتوپارک ۲۰۱۷ در نمایندگی رسمی هیوندای در ایران:  ۲۸۷ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان/ قیمت این خودرو در بازار تهران: ۶۱۰ میلیون تومان / این خودرو نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت حدود ۱۳۰ میلیون تومانی داشته است!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم