چند راه ساده برای دریافت وام فوری از بانک‌های خصوصی و دولتی (به‌روزرسانی: ۲۶ آبان ۹۸)

معمولا برای بسیاری از افراد پیش آمده است که برای یک کار ضروری به دنبال دریافت وام فوری باشند ولی با مراجعه به بانک‌های مختلف با این جمله روبرو می‌شوند که: “وام فوری نداریم!” ولی آیا واقعا بانک‌های خصوصی و دولتی وام فوری ندارند و نمی‌توان از هیچ روشی برای تسهیلات استفاده کرد؟

طبق بخشنامه‌های مختلف بانک مرکزی بسیاری از بانک‌های دولتی و خصوصی موظف به ارائه تسهیلات فوری به مشتریان خود هستند و بانک‌ها نیز به اعطای تسهیلات فوری به شرط تضمین مناسب و سود متناسب با آن علاقه‌مند هستند. برای آشنایی با طرح‌های مختلف بانک‌های دولتی و خصوصی با ما همراه باشید. قابل ذکر است که بدانید بانک‌های زیر مشروط به شرایطی به مشتریان خود وام فوری پرداخت می‌کنند:

به‌روزرسانی ۲۶ آبان ۹۸: چند نکته مهم برای دریافت وام

غالب اوفات وقتی نیازمند یک وام فوری و ضروری هستیم؛ فقط به گرفتن وام فکر کرده و دیگر توجه نمی‌کنیم که چند درصد سود واقعی بهره وام است یا بازپرداخت‌های وام چند ماهه و با چه مبلغی است.

ممکن است کل پولی که باید به بانک پرداخت شود را درست محاسبه نکنیم یا اصلا شرایط دریافت وام را ندانیم و بعد هنگامی که نیمی از راه را رفته یا برگه‌های درخواست وام را امضا و به بانک تحویل دادیم؛ تازه دو زاری ما بیفتد که تحت چه شرایطی وام گرفتیم.

ما در سایت قندان، نحوه محاسبه دقیق و درست سود یک وام را به دو روش فرمولی و دستی آموزش دادیم. حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اگر وامی می‌گیرید که باید پس‌انداز داشته باشیم یا سپرده شما مسدود می‌شود؛ دقیقا از بانک بپرسید چند درصد سپرده و پس‌انداز شما وام تعلق می‌گیرد و پس از چند ماه؟ جمع امتیازهای شما باید چقدر باشد؟ به سپرده شما چقدر سود تعلق می‌گیرد و چگونه می‌توانید این سود را دریافت کنید؟ چه زمانی می‌توانی سپرده خود را از بانک بیرون بیاورید؟

این‌ها پرسش‌های مهمی هستند که باید پیش از هر اقدامی برای دریافت وام از کارکنان بانک پرسیده و با بررسی کامل آن‌ها پیش‌قدم شوید.

به‌روزرسانی ۱۹ آبان ۹۸: طرح عقیق بانک انصار

یکی دیگر از طرح‌های تسهیلاتی بانک انصار، طرح عقیق است. در این طرح، مبلغ وام، سود وام و میزان اقساط وام را خود مشتری انتخاب می‌کند.

با شرایط خاصی که در این طرح مشخص شده است؛ می‌توانید تا سقف یک میلیارد تومان وام بگیرید و خودتان نرخ سود تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. این طرح برای کسب‌وکارها و مشاغل نوپا بسیار مفید است.

سود تسهیلات: ۸ الی ۱۸ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: حداقل ۵۰ هزار تومان (حداقل سه ماه باید سپرده در نزد بانک باشد)

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: حداکثر یک میلیارد تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۱۰۰ ماهه

سود سپرده: صفر درصد (حساب جاری)

نسبت تسهیلات به سپرده: براساس جمع میانگین امتیازهای حساب جاری

در طرح تسهیلاتی طرح عقیق اگر متقاضی دریافت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هستید؛ یک ضامن رسمی (کسر از حقوق) و تا سقف ۲۰ میلیون تومان دو ضامن رسمی (کسر از حقوق) باید به بانک معرفی کنید. برای متقاضیان دریافت تسهیلات بیش از ۲۰ میلیون تومان ارائه و گرو قرار دادن سند ملکی در نزد بانک انصار، الزامی است.

با مراجعه به بانک انصار می‌توانید جدول‌های میزان مبلغ دریافت وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت را مشاهده و خودتان تصمیم‌گیری کنید کدام ردیف برای شما مناسب‌تر است تا سود کمتری به بانک بدهید.

وام را می‌توانید به صورت یکجا و اصطلاحا راس مدت بدهید یا اقساط کرده و هر ماه مبلغی به بانک برگردانید.

به‌روزرسانی ۱۲ آبان ۹۸: طرح رضوان بانک انصار

این طرح شامل وام قرض‌الحسنه بانک انصار با سود تنها ۲ درصد است. در واقع، امتیاز میانگین حساب اصلی ترین عامل تعیین کننده میزان وام می باشد که تا سقف ۲۰ میلیون تومان تعریف شده است.

این وام برای کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرین‌ها، افرادی که نیاز مالی فوری ندارند و قادر به سرمایه‌گذاری هستند؛ مناسب است. در این طرح می‌توانید با سپرده‌گذاری شرایط مالی خود را تقویت کنید بدون اینکه بخواهید سود وام زیادی بپردازید.

طرح رضوان بانک انصار از سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شده و هیچ محدودیت زمانی ندارد. ابتدا باید یک حساب در بانک انصار افتتاح کرده و به مرور با آن کار کنید و سپرده خود را افزایش دهید تا جمع میانگین امتیازهای شما افزایش پیدا کند.

جزئیات بیشتر طرح رضوان به شرح زیر است:

سود تسهیلات: ۲ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: حداقل ۵۰ هزار تومان (حداقل سه ماه باید سپرده در نزد بانک باشد)

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۲۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه

سود سپرده: صفر درصد (حساب قرض‌الحسنه)

نسبت تسهیلات به سپرده: براساس جمع میانگین امتیازها (۶۰ درصد سپرده پس از سه ماه)

ضامن این وام براساس میزان وام و شرایط بازپرداخت آن تعیین می‌شود. برای افتتاح حساب یا داشتن این شرط حداقل مبلغ سپرده شما باید ۵۰ هزار تومان باشد. حداقل هم باید سه ماه سپرده شما نزد بانک باقی بماند. حداکثر سپرده‌گذاری نامحدود است.

در این طرح به ازای هرماه سپرده گذاری و گردش حساب ۲۰ درصد امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه به سپرده‌گذار اعطاء خواهد شد و بعد از ۵ ماه سپرده‌گذاری از ۱۰۰% امتیاز تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار خواهد شد.

به‌روزرسانی ۵ آبان ۹۸: وام فوری بانک تجارت

بانک تجارت در طرح «تسهیلات آنی بانک تجارت» از طریق سپرده‌گذاری بلندمدت (حداقل ۱ ساله)، وام فوری بدون ضامن می‌دهد. در این طرح، سپرده متقاضی مسدود شده و دیگر نیازی به ضامن کارمند یا دردسرهای گرفتن وام نیست.

مشخصات طرح «تسهیلات آنی بانک تجارت»:

سود تسهیلات: متغیر (۴ الی ۱۸ درصد)

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: به نسبت وام درخواستی

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۳۰۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه

سود سپرده: متغیر (۵ الی ۱۵ درصد)

نسبت تسهیلات به سپرده‌گذاری: حداکثر ۸۵ درصد

سقف تسهیلات سپرده‌های بلند مدت با سود ۵ درصد ۳۰۰ میلیون تومان معادل ۷۵ تا ۸۵ درصد میزان سپرده‌گذاری شما است. اقساط این سپرده‌ها نیز حداقل ۱۲ ماه و تا حداکثر ۳۶ ماه است. بازه سود تسهیلات نیز برای این سپرده‌ها ۴ درصد و ۷ درصدی است.

به‌روزرسانی ۲۸ مهرماه ۹۸: وام ۱۰ میلیون تومانی بانک ملت بدون سپرده‌گذاری

اگر نیاز به وامی تا سقف ۱۰ میلیون تومان دارید و از سوی دیگر نمی‌خواهید سپرده‌گذاری داشته باشید و یک وام فوری و ضروری بگیرید؛ می‌توانید سراغ بانک ملت و طرح وام فوری و نقدی این بانک بروید.

البته، واضح است که سود این وام بیشتر از وام‌های با سپرده‌گذاری و حدود ۱۸ درصد است. نیاز به یک ضامن رسمی شخصی دارد و نباید هیچ‌گونه بدهی بانکی یا چک برگشتی داشته باشید.

مشخصات وام نقدی ۱۰ میلیونی بانک ملت:

سود تسهیلات: ۱۸ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: نیاز نیست

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۱۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماه

سود سپرده:

نسبت تسهیلات به سپرده‌گذاری: –

یکی از الزامات اصلی دریافت این وام، اشتغال به کار است. وام‌گیرنده باید مدارک شغلی خود را ارائه دهد و از سوی دیگر، هیچ‌گونه بدهی بانکی یا چک برگشتی نداشته باشد.

همان‌طور که اشاره شد نیازی به سپرده‌گذاری در این وام نیست بلکه در هنگام درخواست تسهیلات با افتتاح حساب در این بانک بخشی از مبلغ وام در سپرده شما تا زمان پرداخت کامل اقساط مسدود می‌شود. این مبلغ بین ۱۵ تا ۱۷ درصد مبلغ تسهیلات شما است.

به‌روزرسانی ۱۴ مهرماه ۹۸: وام خرید کالای بانک صادرات بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

بانک صادرات با هدف تسهیل در خرید کالاهای مصرفی و با دوام داخلی یا خودروهای ایرانی، اقدام به ارائه وام خرید کالا تا سقف ۸ میلیون تومان کرده است.

برای دریافت این وام نیازی به سرمایه‌گذاری یا سپرده کوتاه‌مدت نیست و هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک صادرات، این وام را تقاضا کنید. این وام فقط به کالاهای داخلی یا خودروهای ایرانی تعلق می‌گیرد و ۸۰ درصد پیش‌فاکتور به عنوان وام پرداخت می‌شود.

به گفته بانک صادرات، سود وام ۱۸ درصد و بازپرداخت در حداقل ۲۵ ماه و حداکثر ۳۶ ماه است. برای خودروهای داخلی بازه بازپرداخت به ۶۰ ماه می‌رسد.

مشخصات وام خرید کالای بانک صادرات:

سود تسهیلات: ۱۸ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: نیاز نیست

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۸ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه برای خودرو ایرانی (۲۵ الی ۳۶ ماهه برای کالا)

سود سپرده:

نسبت تسهیلات به فاکتور: ۸۰ درصد پیش‌فاکتور خرید کالای ایرانی

برای دریافت این وام نیاز به یک پیش‌فاکتور خرید کالای داخلی و یک ضامن معتبر دارید. چک وام فقط در وجه فروشنده کالا نوشته خواهد شد. فروشنده باید از وزارت صنعت و معدن مجوز کسب داشته باشد.

به‌روزرسانی ۷ مهرماه ۹۸: چگونه بدون ضامن وام فوری دریافت کنیم؟

یکی از مراحل زمان‌بر و سخت در دریافت وام‌ها و تسهیلات بانکی، استفاده از ضامن است. بانک‌ها در تایید ضامن‌ها و مدارک آن‌ها بسیار سخت‌گیر هستند و معمولا افراد عادی در این بخش گرفتار می‌شود.

پیدا کردن دو ضامن کارمند با مدارک معتبر و دسته چک و نامه کسر از حقوق و … عملا وام گرفتن را به پردردسرترین کار دنیا تبدیل می‌کند.

روش‌های جایگزین برای حذف ضامن و درخواست وام فوری و ضروری؛ یکی استفاده از سپرده‌گذاری در بانک‌ها و دیگری دادن ضمانت‌های سند ملکی است.

در حاضر حاضر، بسیاری از بانک‌های وام‌ها و طرح‌هایی دارند که نیازی به ضامن نداشته ولی باید ابتدا در آن بانک سپرده‌گذاری کرده و سپرده شما تا زمان پس دادن اقساط بانک مسدود شوند.

گر پول دارید اما نمیخواهید از آن استفاده کنید این روش بهترین گزینه است. در این روش با سپرده‌گذاری (ایجاد حساب و خواباندن پول در حساب) می‌توانید بخشی از آن را فورا از بانک‌ها به صورت وام دریافت کنید.

در واقع در این روش که این روزها خیلی هم مرسوم است؛ ضمانت شما سپرده مسدود شده شما در بانک است. اما این روش برای چه افرادی مناسب است؟

کسانی که می‌خواهند خرید اقساط داشته باشند و اصل پول خود را هزینه نکنند؛ می‌توانند از وام‌های فوری دارای سپرده‌گذاری استفاده کنند. در این روش، بدون اینکه اصل پول شما کسر شود؛ می‌توانید وام را در اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه بازپرداخت کنید. غالبا سود وام هم بسیار پایین و مثلا ۴ الی ۷ درصد است.

در همین صفحه ده‌ها نوع وام و طرح تسهیلات با سپرده‌گذاری برای گرفتن وام ضروری و فوری بدون نیاز به ضامن معرفی کردیم:

به‌روزرسانی ۳۱ شهریور ۹۸: طرح نیکان بانک آینده

بانک آینده در طرح نیکان که در قالب وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد است؛ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌کند. میزان وام در این طرح برابر ۶۰ تا ۱۰۰ درصد میانگین امتیاز حساب متقاضی است.

در این طرح مشتریان و متقاضیان می‌توانند با افتتاح سپرده و بر اساس گردش حساب؛ از امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند و میزان امتیاز تسهیلات به مانده میانگین و مدت سپرده‌گذاری و فرایندهای اعتبارسنجی بستگی دارد.

برای مثال شما می توانید پس از افتتاح حساب و سرمایه گذاری بیست میلیون تومان و پس از گذشت سه ماه، ۶۰ درصد سپرده خود تسهیلاتی با مدت باز پرداخت ۱۲ ماه دریافت کنید.

مشخصات وام قرض‌الحسنه طرح نیکان بانک آینده:

سود تسهیلات: ۴ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۱۰۰ هزار تومان برای افتتاح حساب

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۲۰ میلیون تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه

سود سپرده: صفر درصد (حساب قرض‌الحسنه)

نسبت تسهیلات به سپرده: ۶۰ تا ۱۰۰ درصد میانگین امتیاز حساب قرض‌الحسنه

توجه داشته باشید ضامن در این طرح براساس میزان وام و شرایط آن تعیین می‌شود. متقاضی باید ابتدا افتتاح حساب کند و حداقل ۱۰۰ هزار تومان به مدت ۳ ماه در بانک بگذارد ولی اگر وام می‌خواهد باید مبلغ بیشتری قرار دهد تا میانگین امتیازی حساب او افزایش پیدا کند.

پس از پایان دوره سپرده‌گذاری و جمع‌آوری امتیازهای حساب، امکان برداشت اصل سپرده قرض‌الحسنه وجود دارد.

به‌روزرسانی ۲۴ شهریور ۹۸: طرح کوشان بانک اقتصاد نوین

یکی از بهترین طرح‌ها و تسهیلات برای گرفتن وام فوری با سود کم، طرح سپرده‌گذاری کوشان بانک اقتصاد نوین است.

این طرح مخصوص کارمندان، کارگران، خانم‌های خانه‌دار، بازنشستگان و افرادی است که توان پرداخت سود زیاد برای وام را ندارند ولی می‌تواند سپرده‌ داشته باشند.

همین‌طور، افرادی که تمایل ندارند پس‌انداز خود را برای خرید کالا و سرمایه‌گذاری هزینه کنند، می‌توانند با افتتاح سپرده کوشان، پس‌انداز خود را به این طرح بسپارند تا علاوه بر دریافت سود ماهانه، با استفاده از تسهیلات کوشان برای خرید دارایی یا انجام سرمایه‌گذاری مناسب اقدام کنند.

مشخصات وام فوری طرح کوشان بانک اقتصاد نوین به شرح زیر است:

سود تسهیلات: ۴ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری:

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۱ میلیارد تومان

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماهه

سود سپرده: ۷ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: تا ۸۰ درصد سپرده

پیشنهاد می‌شود به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصاد نوین مراجعه کنید و جدول‌های سپرده‌گذاری، سود و تسهیلات را از کارمندان این بانک بخواهید. چون در طرح کوشان، جدول‌های شناوری برای انواع سپرده‌گذاری و سود ماهیانه و روزشمار در نظر گرفته است تا برحسب آن بتوانید از ۶۰ تا ۸۰ درصد سپرده خود وام بگیرید.

به‌روزرسانی ۱۷ شهریور ۹۸: طرح فاخر بانک قوامین؛ بدون ضامن، با سود ۹درصد و ۴۸ ساعته

طرح فاخر بانک قوامین برای افرادی است که می‌خواهند تسهیلاتی بدون ضامن و با نرخ کم دریافت کنند.

در این طرح، متقاضیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در حساب‌های کوتاه‌مدت (روزشمار) و یک‌ساله فاخر، ضمن دریافت سود ماهانه سپرده سرمایه‌گذاری، در کمترین زمان ممکن و بدون ضامن تا ۸۰ درصد میزان سپرده خود، تسهیلات دریافت کنند.

طبق اعلام بانک قوامین حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در طرح فاخر ده میلیون تومان است و نرخ سود علی‌الحساب سپرده یک‌ساله ۱۵ درصد و نرخ سود سپرده کوتاه‌مدت (روزشمار) فاخر ۱۰ درصد خواهد بود.

سود تسهیلات: ۹ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۱۰ میلیون ریال

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: هیچ سقفی ندارد

تعداد اقساط: حداکثر ۶۰ ماهه

سود سپرده: یک ساله ۱۵ درصد، روزشمار ۱۰ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: تا ۸۰ درصد سپرده

بانک قوامین می‌گوید حداقل مبلغ قابل پرداخت برای دریافت تسهیلات ۵ میلیون تومان است ولی هیچ سقفی برای طرح فاخر در نظر گرفته نشده است. حداقل تعداد اقساط یک‌ساله فاخر ۱۲ ماهه و حداکثر تعداد اقساط یک‌ساله فاخر ۶۰ ماه است. همچنین حداقل تعداد اقساط سپرده کوتاه‌مدت فاخر ۱۲ ماهه و حداکثر تعداد اقساط ۴۸ ماه است.

مدت انتظار برای دریافت تشهیلات پس از افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، ۲ روز کاری خواهد بود. مهلت درخواست دریافت تسهیلات طرح فاخر، حداکثر ۶ ماه پس از گذشت ۲ روز از تاریخ افتتاح حساب سپرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح فاخر باید به شعب بانک قوامین در شهر خود مراجعه کنید.

به‌روزرسانی ۱۰ شهریور ۹۸: طرح ۶۷ بانک صادرات

یکی از روش‌های دریافت وام فوری با مدت زمان سپرده‌گذاری کم، استفاده از طرح ۶۷ بانک صادرات است.

در طرح «سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت طرح ۶۷» می‌توانید منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ۴٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ۶ درصد تسهیلات دریافت کنید.

در طرح ۶۷، حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ۵٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣۶ ماهه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه ندارد.

سود تسهیلات: ۶ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۵۰ میلیون ریال

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۲ میلیارد ریال

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماهه

سود سپرده: ۷ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: تا ۸۰ درصد سپرده

گفتنی است پس از دریافت تسهیلات فوری طرح ۶۷ بانک صادرات، حساب سپرده کوتاه مدت مشتری بلوکه خواهد شد و حق برداشت از آن را ندارد. این حساب تا زمان تسویه حساب کامل وام توسط مشتری، بلوکه باقی می‌ماند.

این طرح برای افرادی خوب است که نمی‌خواهند سپرده خود را خرج کنند ولی به دنبال دریافت یک وام فوری با بهره پایین هستند.

به‌روزرسانی ۳ شهریور ۹۸: وام نقدی بانک ملت بدون نیاز به سپرده

اگر فقط چند میلیون تومان وام فوری نیاز دارید؛ در جدیدترین پیشنهاد ما می‌توانید به یکی از شعبه‌های بانک ملت مراجعه کنید.

در طرح وام نقدی بانک ملت، به هر شخص تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام با بهره ۱۸ درصد و اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود. برای دریافت این وام نیازی به سپرده‌گذاری و افتتاح حساب ندارید و ۱ ضامن کافی است.

در شرایط و مقررات دریافت وام نقدی بانک ملت نوشته شده: «وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.»

در حالی‌که بسیاری از بانک‌ها برای دادن وام فوری نیاز به سپرده‌گذاری دارند؛ طرح وام فوری بانک ملت می‌تواند برای تقاضیان وام گره‌گشا باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام، سایر شرایط و مدارک باید به شعب بانک ملت در شهر خودتان مراجعه کنید.

به‌روزرسانی ۲۷ مرداد ۹۸: وام فوری بانک گردشگری (طرح یکتا)

در طرح یکتا بین ۲۰ تا ۷۰ درصد سپرده کوتاه مدت شما وام با سود ۴ الی ۱۰ درصد پراخت می‌شود. هم‌اکنون، نرخ سود وام بانکی طرح یکتا ۶ درصد از سوی بانک گردشگری تعیین شده است. اگر مشتری ۲ ماه سپرده خود را نزد بانک نگه دارد؛ سود وام ۵ درصد خواهد بود.

سود تسهیلات: حداقل ۴ و حداکثر ۱۰ درصد

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری: ۱۰۰ میلیون ریال

حداکثر میزان تسهیلات اعطایی: ۵ میلیارد ریال

تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماهه

سود سپرده: ۱۵ درصد

نسبت تسهیلات به سپرده: ۲۰ تا ۷۰ درصد سپرده

برای دریافت این وام باید به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه کنید و تقاضای دریافت تسهیلات دهید. براساس میزان سپرده‌ای که نزد بانک دارید؛ مبلغ وام مشخص می‌شود.

مثلا، اگر مشتری مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشد؛ مبلغ  ۷۰ میلیون تسهیلات با نرخ ۶ درصد به صورت ۳۶ ماهه دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی ۲۰ مرداد ۹۸: وام ۴۵ میلیونی در ۵ روز

موسسه اعتباری ملل در طرح افق خود به دارندگان حساب خود وام فوری تا سقف ۴۵ میلیون تومان در ۵ روز می‌دهد. در طرح افق، باید به اندازه یک سوم مقدار کل وام مورد نیاز در این موسسه حساب باز کرده باشید.

این حساب شامل سود ماهانه می‌شود و پس از گذشته ۵ روز از افتتاح حساب می‌توانید برای دریافت وام و تسهیلات فوری اقدام کنید. مثلا، اگر می‌خواهید ۴۵ میلیون تومان وام از موسسه ملل بگیرید؛ باید یک سوم این پول حساب باز کرده باشید.

مبلغ وام: حداکثر ۴۵ میلیون تومان

سپرده گذاری: حداقل ۳۳ درصد مبلغ وام درخواستی شما

مدت زمان انتظار برای دریافت وام: ۵ روز

ضامن: ۲ ضامن کارمند (قابل مذاکره با رییس شعب)

تعداد اقساط:  حداکثر ۴۸ ماهه

سود وام: ۱۸ درصد

این وام برای افرادی مناسب است که مقداری پول داشته ولی فورا و چند روزه نیاز به دریافت وام برای افزایش نقدینگی دارند.

به‌روزرسانی ۱۳ مرداد ۹۸: طرح وام آنی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به پشتوانه حساب‌های خود دو بار وام قرض‌الحسنه به مشتریان خود می‌دهد. در این طرح، صاحبان سپرده می‌توانند با افتتاح حساب و تکمیل موجودی در بانک، به صورت آنی تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض‌الحسنه دریافت نمایند.

کارمزد وام اول ۱ درصد و وام دوم با توجه به میزان میانگین امتیازهای حساب مشتری ۴ درصد است.

مشخصات وام اول:

  • زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده است.
  • مبلغ وام اول به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی
  • تعداد اقساط تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری
  • ضامن برای صاحب سپرده بدون ضامن
  • کارمزد وام ۱ درصد
  • حداکثر سقف وام اول ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم:

  • مبلغ وام بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتری و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)
  • تعداد اقساط تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری
  • ضامن با ارائه ضامن معتبر
  • کارمزد ۴ درصد
  • حداکثر سقف وام دوم ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

متقاضایان وام فوری می‌توانند به هریک از شعب بانک مهر ایران مراجعه و با تشکیل حساب، برای دریافت وام آنی اقدام کنند.

به‌روزرسانی ۶ مرداد ۹۸

بانک ملی در طرح «تسهیلات قرض الحسنه ضروری» وام فوری به متقاضیان می‌دهد. این تسهیلات جزو وام بدون سپرده بانک ملی باشد یعنی شما به سپرده گذاری نیازی ندارید و با ارائه یک ضامن معتبر می‌توانید این تسهیلات فوری را دریافت کنید.

البته فراموش نکنید که بسته به نظر شعبه مورد نظر می تواند نیاز به دو ضامن داشته باشید.

سود وام متغیر و مطابق تعرفه بانک ملی تعیین می شود. زمان بازپرداخت این وام هم حداکثر ۳۶ ماه و تا سقف ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت این وام فوری می‌توانند به شعب بانک ملی و بخش اعتبارات شعبه در سراسر کشور مراجعه کنند.

بروزرسانی: ۵ اسفند ۹۷

دوستان عزیزی که برای خرید جهیزیه به دنبال وام هستند به سرای ایرانی مراجعه کنند. این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب شما را برای دریافت وام مناسب به بانکهای طرف قراردادش معرفی می کنه یا حتی خودش بدون سود اقدام به تقسیط می کنه.

بروزرسانی: ۱۲ بهمن ۹۷

بسیاری از بانک‌ها در دهه فجر اقدام به ارائه تسهیلات ویژه می‌کنند. با مراجعه به بانک‌های دولتی در محله خود می‌توانید از این شرایط بهره مند شوید.

بروزرسانی: ۸ آبان ۹۷

با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می رسد که اگر امکان وثیقه گذاری طلا داشته باشید بهترین شرایط برای تسهیلات بانک کارگشایی است.

بروزرسانی ۲۱ مهر ۹۷

به تازگی در بعضی از شعب بانک سینا مشاهده کردیم که تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۳ تا ۵ ساله با ضمانت سند پرداخت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه کنید.

بروزرسانی ۹ مهر ۹۷

دوستان عزیزی که به دنبال دریافت وام‌های خرد و دارای سند ملکی حتی با وام مسکن هستند می‌توانند با مراجعه به بانک مسکن و از طریق اوراق وام ۲۰ میلیون تومانی جعاله دریافت کنند.

لطفا آدرس این صفحه را برای دوستانتان در تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید تا همه در کنار هم از یک محیط تعاملی بهره مند شویم و این نوید خوب را می‌دهیم در صورتی که حضور کاربران در این صفحه بیشتر شده و تعداد کامنت‌های دریافتی بیشتر شود از کارشناسان حوزه بانک برای مشاوره‌های تخصصی و ریزتز از بانک‌های مختلف دعوت خواهیم کرد.

بروز رسانی ۴ مهر ۹۷

با توجه به صحبت‌هایی که ما در قندان، با رئیس یکی از شعب بانک صادرات پیرامون پرداخت تسهیلات این بانک داشتیم گفته شد که در صورت باز کردن حساب جاری بدون دسته چک در یکی از شعب این بانک و عملکرد یک الی دوماهه خوب امکان پرداخت تسهیلات با شرایط مناسب به مردم وجود دارد.

بروز رسانی ۲۴ شهریور ۹۷

دوستانی که قصد دریافت تسهیلات مسکن هستند علاوه بر تسهیلات اوراق می‌توانند با مراجعه به بانک سینا از تسهیلات ۷۰ درصد روی سند ملک استفاده کنند.

بروز رسانی ۲۰ شهریور ۹۷

با توجه به پیگیری‌ها و تجاربی که در زمینه تسهیلات بانکی داریم می‌توانیم “صرفا” به عنوان مشاور در خدمت عزیزان باشیم و در بخش نظرات به سوالات شما پیرامون تسهیلات بانکی پاسخ دهیم. لطفا سوالاتتان را در بخش دیدگاه‎ها به صورت کامل و با جزئیات تمام مطرح کنید.

وام فوری بانک آینده

بانک آینده نیز این روزها طرح های مختلفی برای تسهیلات دارد که می‌توانید برای استفاده از آن به شعب این بانک مراجعه کنید. به دلیل متفاوت بودن نظر هر یک از رئیس شعب این بانک قطعا مراجعه حضوری بهترین روش است.

وام فوری بانک قوامین

این روزها قطعا تبلیغات تسهیلات مختلف بانک قوامین را مشاهده کرده‌اید. این بانک نیز با شرایطی طبق اسناد و وثایقی که شما در اختیار او می‌گذارید به شما وام فوری می‌دهد. به شعب این بانک در سرتاسر کشور مراجعه کنید.

۲ طرح ویژه بانک ملت برای ارائه تسهیلات فوری

2 طرح ویژه بانک ملت برای ارائه وام فوری

بانک ملت یکی از بزرگترین بانکهای خصوصی شده کشور است که با ۲ طرح ویژه به مشتریان خود تسهیلات ارائه می نماید. در طرح اول مشتریان می توانند با وثیقه گذاری ملک تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه و سود آن نیز ۱۸ درصد قید شده است.

دومین طرح بانک ملت نیز نیازی به ارائه سند نداشته و مشتری تا سقف ۱۰ میلیون تومان با شرایط و صلاحدید رئیس شعبه می تواند از تسهیلات این بانک بهره مند شود. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت نیز ۳۶ ماه خواهد بود.

تسهیلات فوری بانک پارسیان

تسهیلات فوری بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز برای ارائه تسهیلات فوری به مشتریان خود از روش سند ملکی استفاده می کند. مشتریان این بانک می توانند تا سقف ۷۰ درصد ارزش ملک را به صورت ۱۲ ماهه و با محدودیت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت نمایند. سود این تسهیلات نیز ۱۸ درصد خواهد بود.

تسهیلات فوری بانک سینا

وام فوری بانک سینا

بانک سینا نیز از دیگر بانکهای فعال در زمینه ارائه تسهیلات فوری به مشتریان است که تا ۷۰ درصد ارزش ملک را به مشتری وام فوری میدهد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۶۰ ماه قید شده است. البته یک محدودیت ۱۰۰ میلیون تومانی برای ارائه تسهیلات در این بانک وجود دارد.

با سند ملکی از بانک دی وام فوری بگیرید

با سند ملکی از بانک دی وام فوری بگیرید

دیگر بانکی که به صورت فوری به مشتریان خود تسهیلات پرداخت می‌نماید، بانک دی است که با توجه به ارزش ملک وثیقه گذاری شده به مشتری تسهیلات پرداخت می کند. سود تسهیلات ۱۸ درصد سالانه بوده و مشتری می بایست نهایتا ۶ ماهه اقدام به برگرداند تسهیلات نماید.

طرح میانگین حساب بانک انصار

وام فوری از بانک انصار

اولین طرح در این بخش مربوط به تسهیلات فوری است که توسط بانک انصار طبق میانگین حساب مشتریان پرداخت می‌گردد. تفاوت اصلی این طرح با طرح‌های نیازمند سپرده گذاری محاسبه و پرداخت فوری تسهیلات طبق عملکرد حساب قبلی مشتری است.

سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت نیز ۱۲ ماه خواهد بود.

پست‌های مشاوره‌ای ما:

337 نظرات
  1. محمدرضا می‌گوید

    سلام وقت بخیر من نیاز فوری به ۱۰ میلیون وام دارم
    ضامن معتبر دارم بعلاوه گواهی اشتغال بکار
    لطفا راهنمایی کنید.مبلغ اولیه هم ندارم برای سپرده گذاری

    خوشم اومد ۱
  2. فرشاد می‌گوید

    سلام آقای ذاکری.من سی ملیون وام فوری نیاز دارم.ضامن هم دارم تعهد حقوقی.چک‌و‌جوازکسب.لطفآ راهنمایی کنید

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۲
  3. Saye می‌گوید

    سلام من به یه وام ۵۰ میلیونی فوری احتیاج دارم نرخ سودش مهم نیست فقط قسطش بلند مدت باشه میشه منو راهنمایی کنید ضامن کارمند و وثیقه ۱۰۰ میلیونی هم دارم

    دوست نداشتم ۴
  4. Saye می‌گوید

    سلام من به یه وام ۵۰ میلیونی فوری احتیاج دارم نرخ سودش مهم نیست فقط قسطش بلند مدت باشه همچین موردی دارین؟ ضامن و وثیقه ۱۰۰ میلیونی هم دارم

    خوشم اومد ۱
  5. سجادی می‌گوید

    سلام بنده حدود ۸ ساله که در بانک انصار سپرده قرض الحسنه دارم حتی چندماهی به ۱۲ میلیون تومان هم رسید و مدام کم و زیاد میشه تابحال درخواست وام نداشتم آیا میتونم وام بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    خوشم اومد ۲
  6. فاطمه می‌گوید

    سلام.من نیاز به ۳۰میلیون وام از بانک ملت هستم.۴میلیون حساب دارم.فیش جانبازی و فیش شهرداری هم برای ضمانت دارم.باید چکارکنم که بهم وام بدن خیلی سریع به این وام نیاز دارم.

    خوشم اومد ۳
  7. مصطفی حیدری می‌گوید

    سلام من نیاز به ۱۰میلیون وام دارم بانک ملت حساب جاری دارم گردش حساب تا ۱ماه پیش خوب بود الان مشگل پیدا کردم

    خوشم اومد ۲
  8. علیرضا می‌گوید

    سلام
    من قصد دارم مغازه بزنم ۳۰ تومن دارم نیاز به ۳۰ تومن دیگه دارم، ضامن دارم، ولی فوری نیاز دارم،(گردش حساب ندارم) از کدام بانک وام بگیرم؟

    ممنون

    خوشم اومد ۴
    دوست نداشتم ۴
  9. Saeid t می‌گوید

    سلام من نیاز به وام فوری به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دارم وثیقه ملکی به ارزش ۳۰۰ میلیون دارم چکار باید بکنم واسه وام به بانک که مراجعه میکنم یا میگن وام نداریم یا نیاز به سپردهگذاری داره که من ندارم

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۱
  10. حسن می‌گوید

    سلام وام فوری بدون کار کرده حساب لازم دارم در حد ۱۰ میلیون اشنا هم ندارم مغاره ای سیسمونی دارم کسری جنس دارم خواهشن راهنمایم کنید از کاشمر سفته و چک می تونم بدم

    خوشم اومد ۲
  11. جلال می‌گوید

    سلام وام فوری بدون کار کرده حساب لازم دارم در حد ۱۰ میلیون اشنا هم ندارم مغاره ای سیسمونی دارم کسری جنس دارم خواهشن راهنمایم کنید از کاشمر سفته و چک می تونم بدم

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۱
  12. جلال می‌گوید

    سلام من به پنج ملیون وام لازم دارم فوری با مدت بالا فقط سفته و چک می تونم بدم از کاشمر ممنون

  13. الهه می‌گوید

    سلام من وام فوری ۱۵ میلیونی میخواستم تا ۵ تومن سپرده میتونم بزارم ضامن هم دارم کدوم بانکو پیشنهاد میکنید
    سند ماشینم فقط دارم

    خوشم اومد ۱
  14. سیدمحمدرضا می‌گوید

    سلام…حدود بیست ساله در بانک صادرات حساب دارم …یعنی یک وام معمولی هم در حد ده ملیون نباید بمن تعلق بگیره…پول اونچنانی در حسابم نبوده و هر وقت گفتم جواب منفی شنیدم ….در ضمن با سند مشاع در چه صورت میشه وام گرفت ..

  15. جواد سلیمی می‌گوید

    سلام
    وثیقه ملکی دارم به ارزش یک و نیم میلیارد تومان، بیشترین وامی که میتونم دریافت کنم با بازپرداخت ۵ ساله چقدره؟

    دوست نداشتم ۲
  16. مهران می‌گوید

    سلام جناب ذاکری . احتیاج فوری به ۲۰ میلیون وام دارم. وقت سپرده گذاری اصلا ندارم . ضامن دارم . چه باید کرد قربان ؟

    خوشم اومد ۱
  17. افرا می‌گوید

    سلام . بنده نیازبه ۲۰۰ میلیون وام فوری برای کمک خرید مسکن دارم . حدود ۶ میلیون میتونم قسط بدم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    خوشم اومد ۴
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام اگر تضامین مورد نیاز برای بانک رو دارید به بانک ملت مراجعه کنید.

      خوشم اومد ۱
      1. مجتبئ می‌گوید

        سلام آقای ذاکری من یک وام ۴۰میلیون تومانی لازم دارم با دو ضامن و فیش کسر از حقوق دارم باید چطوری وام رو دریافت کنم لطفا راهنمای کنید مرسی

      2. علیرضا می‌گوید

        سلام آقای ذاکری اگر سند ۱۰۰میلیونی بزاریم برای وام ۲۰میلیونی فوری و ضامن نداشته باشیم مشکلی داره؟

        دوست نداشتم ۱
  18. رضا میرزایی می‌گوید

    سلام.من یک وام حدود ۱۲ میلیون میخوام.برای خرید سربازی.لطفا راهنماییم کنید

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      خود نظام وظیفه تقسیط می کنه!

  19. احسان می‌گوید

    با ی سند مسکونی به ارزش۲۵۰ملیون تومان ی وام۵۰/۶۰ملیون به بالا میخام بگیرم میتونید بگید از کدوم بانک میتونم راحتتر بگیرم.باتشکر از پاسخگویی شما

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      شما اگر از بانک سر محله تون هم می پرسیدید الان وام دستتون بود :دی

      دوست نداشتم ۱
  20. شریفی می‌گوید

    سلام جناب ذاکری
    بنده ۵۰ میلیون وام میخوام سند ملکی۱۵ ساله ۸۵ متری دارم ولی ضامن ندارم . به نظر شما چه بانکی وام با سند ملکی میده . ممنونم

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بانکهای خصوصی با شرایط کاملا یکطرفه بهتون وام میدن.
      چرا به فروش ملک فکر نمی کنید؟

      دوست نداشتم ۱
  21. حسام می‌گوید

    سلام آقای ذاکری
    بنده وام فوری میخواستم
    و سند ملکی حدودا ۴۰۰ ملیونی دارم.
    الان کدوم بانک ها بدون ضامن فقط با این سند وام میدن ؟ و اقساطشون چند ماهس؟

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به بانکهای خصوصی مراجعه کنید.

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۱
  22. پاشا می‌گوید

    خوب اگه ۲ ماهه میدی وام بانکی نگیر. خیلیا هستن وام میدن با % خیلی کمتر از بانک

  23. نوید می‌گوید

    سلام
    ما یکی از مشترکین قدیمی بانک صادرات هستیم که دست چک فعال داریم که ماهانه ۳ چک رو حداقل پاس میکنه و یک حساب قرض الحسنه خوب داریم که امتیازشم خوبه.
    چطوری میتونیم یک وام فوری از بانک صادرات بگیریم. وامی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت سبک.

    ممنون

    خوشم اومد ۲
    1. ذاکری می‌گوید

      میانگین حسابتون چقدره؟

  24. M.m.es می‌گوید

    سلام لطفا راهنمایی بفرمائید چگونه میتوان با ارائه سند دو دانگ از شش دانگ که خود دو دانگ بصورت یک سند جداگانه سیم سرب منگوله دار میباشد بصورت فورس ماژور دریافت تسهیلات وام بانکی دریافت نمود و بهترین بانک پیشنهادی کدام بانک است و مبلغ وام حد اقل ۷۵۰ م . ت تشکر..

    1. ذاکری می‌گوید

      چرا در این قیمت اوج ملک، به فکر فروش نیستید؟ این چیزی که گفتید کمی سخته و اسیرتون می کنه.

      خوشم اومد ۲
  25. M.m.es می‌گوید

    سلام لطفا راهنمایی بفرمائید چگونه میتوان با ارائه سند دو دانگ از شش دانگ که خود دو دانگ بصورت یک سند جداگانه سیم سرب منگوله دار میباشد بصورت فورس ماژور دریافت تسهیلات وام بانکی دریافت نمود و بهترین بانک پیشنهادی کدام بانگ است تشکر..

  26. محمد می‌گوید

    سلام به نظر شما سند ۳۰۰میلیونی را در رهن بانک گذاشتن و بنام جانباز زدن تو این شرایط فعلی برای خرید وام ۸۵ میلیونی جانبازی که حدود ۶۰ میلیون دست آدم را بگیره صلاح است؟؟؟

    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      خیر.

  27. محمدی می‌گوید

    سلام من به مقدار ۲۰۰ گرم طلا دارم می تونم بعنوان ضمانت استفاده کنم و باهاش وام بگیرم ؟ بانک سپه ، رفاه و دی حساب دارم .. لطفا راهتمایی بفرمائید.

    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      چقدر وام؟

      خوشم اومد ۱
  28. m می‌گوید

    سلام
    ما از بانک مسکن سپرده مسکن یکم وام گرفتیم و سند خونه خریداری شده در رهن بانک هست
    حالا میشه با همین سند از بانک دیگه ای هم وام گرفت؟؟

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      خیر.

  29. aram می‌گوید

    سلام
    بنده در حال ساخت ساختمان‌میباشم که ۹۰ درصد پیش رفته و فقط ۱۰ درصد ساخت باقی مانده که نیاز به یک وام ۱۰۰ میلیون تومانی فوری دارم.
    به علت اینکه مهلت پروانه ساخت به اتمام رسیده و تمدید نکردم امکان سند ملکی به عنوان ضمانت امکان پذیر نیست و فقط ضامن کارمند و بازنشسته و جواز کسب دارم ل۹طفا راهنمایی کنید بنده از چه بانکی وام دریافت کنم

    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بساز بفروشید یا برای خودتونه؟

  30. محمد می‌گوید

    وام خودر هم هست اگر هست کدوم بانک میده ضامن کارمند دارم تو اصفهان خودم پروانه تاکسی رانی دارم

    خوشم اومد ۲
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بانک ملت، بانک آینده و … مراجعه کنید.

      خوشم اومد ۱
  31. لیلا می‌گوید

    باسلام من نیازفوری به وام پنجاه میلیونی دارم میخواستم طرح ثمین۳بانک مهراقتصادروبرام کامل توضیح بدید پدرم بازنشسته هستن وضامن وچک هم میتونم داشته باشم

    1. ذاکری می‌گوید

      پیشنهاد جدی: دور بانک مهر اقتصاد رو خط بکشید. محاسبات سود و وامش کاملا به ضررتونه
      بانک قرض الحسنه مهر رو چک کنید.

  32. محمد می‌گوید

    باسلام
    بنده ده الی پونزده میلیون وام فوری میخوام
    برای شهر نیشابور (یامشهد و یا کاشمر)
    سند منزل مسکونی شش دانگ دارم
    بازپرداخت‌نهایتا چهارماهه انجام میشه ـ بیشترم شد چه بهتر

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بانک مسکن

  33. محمد می‌گوید

    سلام تهران هستم.سند ملک دارم هم خونه هم زمین.
    بیست میلیون وام نیاز دارم.چک دارم ضامن کارمند هم با گواهی کسر از حقوق دارم.خودمم کارمندم
    لطفا راهنماییم کنید.

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بانک مسکن

  34. صابر می‌گوید

    سلام ببخشید من هم معدل حساب بالا تو بانک ملی و تجارت دارم هم سند ملکی ب ارزش ۷ میلیارد دارم ولی الان ۵۰ میلیون وام فوری میخوام هیچ بانکیم نمیده چجوری میتونم تهیه کنم

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      مگه میشه!!!
      شرایط شما برای بانکها طلاست!

  35. محسن می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من امتیاز وام مسکن یکمم آمادس بنظر شما امسال بگیرمش یا صبر کنم تا افزایشش بدن؟

    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      صبر کنید ملک کمی پایین تر میاد.

      دوست نداشتم ۱
  36. علی می‌گوید

    سلام من یک وام ۳۰۰ میلیون تومانی رو سند خونه میخوام از کدوم بانک می تونم بگیرم ؟

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به بانکهای خصوصی مراجه کنید.

  37. فلاح می‌گوید

    سلام خوبین
    من ۳۰ تومن وام فوری میخام .ضامن فرهنگی هم دارم. ۵ تومن هم دارم . قسط میتونم بدم . کدوم بانک همچین وامی داره؟ لطفا جوابمو بفرستین

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به بانک قرض الحسنه مهر مراجعه کنید

  38. سعید می‌گوید

    سلام من نیاز به ۵۰ م تومن دارم ضامن دارم بدون فیش حقوقی ولی چک کارمندی و حکم کارمندی دارن ضمنا سند هم دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    خوشم اومد ۱
  39. n.sh می‌گوید

    سلام من یه وام۵میلیونی لازم دارم.نه سند دارم نه ضامن .چیکار میتونم بکنم؟

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      راهی نیست!

  40. Hadis می‌گوید

    سلام من میخوام ماشین بخرم به ۲۰ میلیون وام فوری نیاز دارم با قسط حداکثر ۴۰۰ تومن ضامن کارمند دارم ولی سند ندارم خواستم بدونم بانک مهر اقتصاد الان طرح ثمین ۳ رو داره؟ و اگر نداره با شرایط من جای هست که وام بدهد؟

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۱
    1. hadi می‌گوید

      پیشنهاد جدی: دور بانک مهر اقتصاد رو خط بکشید. محاسبات سود و وامش کاملا به ضررتونه

      خوشم اومد ۱
  41. - می‌گوید

    سلام
    ببخشید من به وام صد میلیونی فوری نیاز دارم. دوماهه هم پس میدم لطفا اگر ممکنه کمکم کنید. مرسی

    دوست نداشتم ۱
  42. خلیل می‌گوید

    سلام من یه بدهی کوچیک دارم ۳ میلیون نیاز دارم ضامن و سند و… ندارم تو بانک سپه و ملی و کشاورزی حساب دارم موتورسیکلت سند میتونم بزارم؟؟ یا چکار کنم فوری بگیرم؟؟؟

    خوشم اومد ۱
    1. پاشا می‌گوید

      دنبال وام نرو برای این مبالغ. میتونی دستی بگیری یا وام های شخصی یا حتی صندق

      خوشم اومد ۱
  43. Reza می‌گوید

    سلام من میخوام ماشین بخرم یه مقدار پول کم دارم حدود ۵تا ۸میلیون نیاز دارم دارم تو بانک ملی حساب معمولی دارم که یارانه رو واریز میکنن برام ضامن مادرم هستن مستمری بگیر هستن چک خودم ندارم ولی آشنا دارم که چک بگیرم ازش وام فوری هم نیاز دارم باید چه کنم ممنون میشم راهنمایی بدین?

  44. سجاد می‌گوید

    سلام من احتیاج به ۲۰تا ۳۰ تومان وام دارم. کارمند شرکت خصوصی بدون سابقه بیمه هستم چون تازه مشغول شدم. معدل حسابم تو بانک ملت شعبه شیراز تو سه ماه ۶ میلیون هست الان ساکن مشهدم میشه راهنمایی کنید میشه از شعب مشهد وام بگیرم ضامن کارمند دولتی با فیش و چک یا خصوصی با کسر و چک هم دارم ممنون

    خوشم اومد ۲
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بله به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید در حدود ۵ تومن میتونید وام بگرید اگر رئیس اذیتتون نکنه.
      البته باید حساب رو به اون شعبه منتقل کنید

      خوشم اومد ۳
  45. سوسن می‌گوید

    سلام
    بنده یه وام ۲۰-۲۵ میلیونی میخوام
    خودم کارمند هستم آموزش پ
    تهران ساکن هستم

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      بانک سرمایه مراجعه کنید.
      در ضمن برای این مقدار احتمالا ۳ ضامن یا سند میخوان.

      دوست نداشتم ۱
  46. فاطمه می‌گوید

    چه طرحی برای وام سریع بدون ضامن تا مبلغ ده میلیون و سپرده دو میلیون مناسب ؟ شنیدم مهر اقتصاد یه همچین طرحی به اسم ثمین ۳ داره درسته؟

    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      جسارتا اقساطش رو چطوری می خواهید پرداخت کنید؟
      چون کسی که دو میلیون پس انداز داره یا میتونه سپرده جور کنه طبیعتا نمی تونه اقساط رو هم پرداخت کنه.
      در ضمن هیچ بانکی بدون ضامن پول نمیده.

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۲
  47. یونس می‌گوید

    سلام بنده بخاطر کلاه برداری ک توسط ی سایت مجوز دار هم بود مقداری بده کار شدم و نیاز ب صد تومن وام دارم.پرستار هستم میتونم از طریق حقوقم قسطاهای وام و پرداخت کنم دسته چک هم دارم ولی ضامن ندارم و چون مستاجرام طبیعتا سند ملکی هم ندارم تو رفاه و رسالت و چندتا بانک دیگ حساب دارم ولی اونقدر گردش حساب نداشته ک این مبلغ وام و بهم بدن شما میتونید راهنماییم کنید ک میتونم همچین وامی بگیرم یانه؟

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به بانک رفاه مراجعه کنید. معمولا از جامعه پزشکی حمایت خوبی می کنند.

      سکه ثامن؟

      خوشم اومد ۱
  48. بهار می‌گوید

    سلام وقت بخیر من ساکن تهران هستم و ٣ ساله که در بأنک ملت حساب دارم ٢ سال حقوقم رو از یک اداره دولتى برام واریز مى کردن الان ١ ساله که شاغل نیستم اما گردش حساب داشتم. خواستم ١ ضامن دارم که پدرم هستند و باز نشسته هستند ایشون سفته هم مى تونم بدم امکان گرفتن ۵ میلیون تومان وام دارم؟

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      مراجعه کنید احتمالا رئیس شعبه با شرایطی موافقت کنه.

      خوشم اومد ۱
  49. آشنا می‌گوید

    سلام دوستان.
    اگر کسی کمک مالی بخواد باید چکار کنه یک روزه دستش بیاد؟
    من دانشجوم و به ۱۰میلیون فوری تا شنبه ۲۸مهر نیاز دارم.
    و میتونم ماهیانه ۲میلیون بر گردونم.

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام.
      راهی نیست.
      بهتره با قرض از دوستان حل کنید.

      خوشم اومد ۲
  50. حسن می‌گوید

    سلام.من نیاز به ۲۰۰میلیون وان دارم.سند ملک تجاری قبول میکنند برای ضمانت؟چه بانک هایی هستن که با این شرایط وام بدن

    دوست نداشتم ۱
  51. آرزو می‌گوید

    سلام وقت بخیر.
    من به یک وام ۱۰ میلیونی نیاز دارم.
    درحال حاضر ۱۰ میلیون سپرده بلند مدت در بانک پاسارگاد دارم ؛چک برگشتی و سند ندارم. ضامن هم ندارم.
    آیا روشی هست که بتونم ۱۰ تومن وام بگیرم؟

    خوشم اومد ۴
    1. ذاکری می‌گوید

      بانک پاسارگاد به شدت سختگیره در مورد ضامن متاسفانه!
      خود اون ده تومن رو لازم دارید؟

  52. مهدی می‌گوید

    سلام خسته نباشید لطفا خیلی سریع راهنماییم کنید یه سند خونه دارم روستایی ثبتی هستش، ۳۰-۴۰ تومن وام نیاز دارم ضامن هم ندارم ممنون میشم بگین چجوری و کجا میتونم وام بگیرم

    خوشم اومد ۲
    1. ذاکری می‌گوید

      سند شوراییه منظورتون؟

      خوشم اومد ۳
  53. فرحناز می‌گوید

    سلام منم یه وام پنجاه میلیونی میخام ازکدوم بانک میتونم بگیرم کارکرد حساب ندارم ولی سند خونه دارم هربانکی میپرسم میگه باسند وام نمیدیم فقط ده میلیون تعمیرات لطفا راهنمایی کنید د ضمن ازبانک های خصوصی میترسم وام بگیرم

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۱
    1. موتور سوار می‌گوید

      بانک سینا تا سقف ۲۰۰ تومن وام میده با سند ملکی البته بستگی به میزان درآمدتون داره

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۱
  54. علی می‌گوید

    سلام من نیاز به وام ۳۰ میلیونی دارم. سند خونه هم دارم. ولی خیلی عجله دارم. چطور و از کدوم بان میتونم وام بگیرم؟ ضامن هم دارم

    خوشم اومد ۲
  55. پویا سلطانزاده می‌گوید

    من تخصصم تعمیراته موبایله با مدرک فنی حرفه ای…نهایتا ۵ ملیون وام میخام برا شروع کسب و کارم….لطفا راهنماییم کنین..چیکار کنم کدوم بانک برم

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به صندوق کارآفرینی امید مراجعه کنید.

      دوست نداشتم ۲
  56. بهراد می‌گوید

    سلام من دانشجوام و نیاز به ۱۰ میلیون وام دارم. فقط سند ماشین دارم. با سند ماشین میشه وام فوری گرفت؟

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      شغلتون چیه؟

  57. حسن می‌گوید

    سلام.من نیاز به۵۰ میلیون وام دادم.کارمند رسمی هستم و ضامنین کارمند هم دارم.سند ملکی هم دارم.فقط زیاد زمان ندارم.لطفا راهنماییم کنید.با تشکر

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به بانک ملت یا بانک سینا مراجعه کنید. معمولا برای تسهیلات تعمیر همکاری می کنند.

  58. حسين اميرخليلي می‌گوید

    سلام،من وام ٢٠تومانی فوری لازم دارم،خونه قولنامه ای دارم،به کدوم بانک مراجعه کنم؟لطفاراهنمایی کنید،اکثربانک هاحساب دارم

  59. علیرضا پارسا می‌گوید

    سلام ، من ده الی بیست میلیون وام لازم دارم ، ضامن دولتی ندارم ، امکان گرفتن وام وجود داره ؟

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      اگر منزلتون سند داره به بانک مسکن مراجعه کنید و ۲۰ میلیون وام جعاله بگیرید.

  60. حسین می‌گوید

    سلام خسته نباشید،
    من به دانشجوام و ساکن تهران، به ده ملیوه تومن وام احتیاج دارم،چک و ضامن و سند هم ندارم،طبیعتا فقط میتونم سفته بدم ممنون میشم راهنماییم کنید امکانش هست اینجوری وام بگیرم؟اگر هست از کدوم بانک

    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      شما خودتون به همچین فردی پول قرض میدادید؟ جسارت نمی کنما ولی خب قبل از سوال خودتون رو جای بانک بگذارید دیگه.
      شما حداقل باید شغل ثابت و مشخص داشته باشید حالا ضامن رسمی نبود میشد کاریش کرد.

      ولی نهایتا همون وام صندوق رفاه رو بتونید بگیرید.

      خوشم اومد ۲
      دوست نداشتم ۲
  61. خاتون می‌گوید

    سلام من نیاز به وام دارم ۲۰تومن پولم دارم بخالونم بانک ۱۲ملیون دارم لطفا بگید چیکار کنم میخام رو پولم وام بگیرم ضامنم دارم یکی

    خوشم اومد ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      اگر سه ماه میتونید سپرده گذاری کنید به بانک آینده مراجعه کنید.

      خوشم اومد ۱
  62. حیدری می‌گوید

    سلام
    من نیاز به ۱۰۰میلیون وام فوری دارم. سند ملک (ارومیه) و ضامن هم دارم. اما نمیخوام سود بالا و بازپرداخت زود داشته باشه. پیشنهادتون کدوم بانک هست؟

    خوشم اومد ۳
  63. ترنم می‌گوید

    باسلام،دوستان من خانمی هستم که نیاز به هشت تومان وام دارم،برای درمان خواهشا کمکم کنید،هیچ ضامن و آ شنا و غیره ندارم،لطفا،فوریه

    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      اگر بتونید مدارک درمان معتبر بیمارستانی ارائه کنید، بانک صادرات در وجه بیمارستان براتون وام میده.

  64. Kamal می‌گوید

    سلام
    تشکر از راهنماییتون
    من می خواهم یه ماشین در حد ۴۰ میلیون بگیرم به وام نیاز دارم
    خودم کارمند شرکت خصوصی هستم یعنی فیش حقوقی دارم اما گواهی کسر حقوق ندارم
    سند خونه هم دارم ولی در رهن بانک هست
    چک احتمالا بتونم جور کنم
    ظامن هم می تونم جور کنم اما نه ظامنی که گواهی کسر حقوق بده
    لطفا راهنمایی کنید چطوری وام بگیرم
    خوزستانی هستم

    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      چقدر پول نقد دارید و چقدر وام نیاز دارید؟

      روی سند خونه که در رهن بانکه اگر وام مسکن هست برید ۲۰ تومن جعاله بزارید روش. اگر جعاله تعمیرات گرفتید و از ۱۰ تومنی هاست برید ۱۰ تومن بزارید روش.
      اگر همشو گرفتید که سری به بانک آینده بزنید برای وام خرید خودرو و کالا و همچنین بانک رفاه که در حد ۲۰ تومن بهتون وام میده البته به شرط تضامین معتبر.

      خوشم اومد ۳
      دوست نداشتم ۱
  65. Jalal می‌گوید

    سلام من یسالی میشه توبانک صادرات حساب بازکردم دوسه میلیونیم توش دارم الان بخوام برم درخواست وام کنم بهم چندوقته میدن؟

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      حساب چی داشتید؟
      قرض الحسنه؟ جاری؟ سرمایه گذاری؟

  66. فريد می‌گوید

    باسلام من شرایطمو گفتم و راهنمایی کردین، ممنون میشم دوباره راهنمایی کنید،.
    ١- من میبایست تا شهریور سال آینده برأی مهاجرت حدودا ٢۵٠٠ یورو داشته باشم، بنظرتون با توجه به شرایط بانکها و تحریم و نوسانات بازار ، الان برأی گرفتنه وأم اقدام کنم بهتره یا بزارم برای سال آینده؟
    ٢-(من ٣٠ ساله، بازنشسته نیروهای مسلح هستم و دریافتی ماهانه ١.٨ میلیون. نیاز به وام دارم حداقل ۶٠ تومن . هیچ اندوخته و معدل حسابه آنچنانی هم ندارم، ضامنه کارمند هم تو آشنا کسی نیست. مادرم هم حقوق بازنشیتگیه آموزش و پرورش پدر مرحومم براش وأریز میشه. ملکی از خودم ندارم و سند خانه ایکه توش زندگی میکنیم به اسم مادرم هست. چه روشی به ذهنتون میرسه؟ ممنون میشم لطف کنید و راهنماییم کنید.) باتوجه به أین منو راهنمایی کردین بأنک أنصار و ملت و صادرات، بنظرتون کدومشون برأی من بیشتر میتونه به صرفه تَر باشه ؟ تا بانکهای قوامین و مهراقتصاد که بدون سپرده و فوری میدن؟

    1. ذاکری می‌گوید

      مهر اقتصاد اگر بتونید اقدام کنید بهتره.

      در مورد یورو هم برای سال بعد احتمالا هزینه بالاتری باید بپردازید.
      ترجیحا وام رو بگیرید و به یک شی ذاتا با ارزش تبدیل کنید تا سال بتونید در موردش تصمیم بگیرید. منظورش طلا یا هر چیز ذی قیمت دیگست.

  67. وحیدمحمدطاهری می‌گوید

    سلام جناب ذاکری بنده ساکن تهرانم به ۵ میلیون وام فوری نیاز دارم چک دارم سند ملکی هم هست اما حدود ۱۰ میلیون از وامش مونده میخواستم اگر ممکنه بنده رو راهنمایی کنید با تشکر از شما و سایر همکاران محترمتان

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      تشریف ببرید بانک مسکن و از طریق اوراق میتونید تا ۲۰ میلیون تومن وام جعاله روی سند بگیرید.
      این وام به وام مسکن اضافه میشه.

      خوشم اومد ۱
  68. وحید طاهری می‌گوید

    سلام جناب آقای ذاکری بنده به ۵ میلیون وام فوری نیازمندم ساکن تهرانم ضامن ندارم ولی چک دارم البته سند ملک هم دارم اما حدود ۱۰ میلیون از وامی که روش بوده مونده حالا میخواستم ببینم امکانش هست سریع این وام رو بگیرم؟ با سپاس از شما اگر جواب بنده رو بدید ممنونتون میشم.

    دوست نداشتم ۳
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      پاسخ دادم

      دوست نداشتم ۳
  69. shima می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر،من به یک وام فوری ۶۰هفتاد میلیونی احتیاج دارم،سندخونه هم داریم ولی تاریخ ساختش سال۸هس،کدوم بانک میتونم وام بگیرم؟؟

  70. علیرضا می‌گوید

    سلام.من ۵۰ الی ۶۰ میلیون وام فوری میخوام که ۳ الی ۵ ساله پس بدم.ضامن دارم حتی اگه نیاز شد سند هم دارم ولی خیلی از بانک هایی که رفتم میگن یا باید چندماه سپرده گذاری کنی یا حداکثر ده میلیون نیدن ولی من فوری میخوام برای شروع کار.. الان جوانی مثل من باید چیکار کنه؟حتی حساب دسته چک از بانک سپه دارم که گفت ده میلیون بم میدن ولی برام کمه. لطفا راهنماییم کنین.من ساکن اصفهانم

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      اگر سند دارید تشریف ببرید بانک سینا و وام تا سقف ۱۰۰ تومن رو بگیرید با باز پرداخت ۳۶ ماهه و سود بالا البته!

  71. فريد می‌گوید

    من ٣٠ ساله، بازنشسته نیروهای مسلح هستم و دریافتی ماهانه ١.٨ میلیون. نیاز به وام دارم حداقل ۶٠ تومن . هیچ اندوخته و معدل حسابه آنچنانی هم ندارم، ضامنه کارمند هم تو آشنا کسی نیست. مادرم هم حقوق بازنشیتگیه آموزش و پرورش پدر مرحومم براش وأریز میشه. ملکی از خودم ندارم و سند خانه ایکه توش زندگی میکنیم به اسم مادرم هست. چه روشی به ذهنتون میرسه؟ ممنون میشم لطف کنید و راهنماییم کنید.

    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      شما تشریف ببرید بانک انصار یا بانک صادرات راهنمایی می کنند. برای ضمانت هم همون سند به نام مادرتون کفایت می کنه.
      همچنین اگر بتونید به نام مادرتون با سند از بانک ملت وام بگیرید هم میشه . البته اگر شرایطشون خوبه برای یکبار حضور در بانک.

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۱
      1. shima می‌گوید

        سلام من احتیاج به وام فوری ۶۰هفتاد میلیونی دارم
        سندخونه هم داریم ولی تاریخ ساختش سال۸۱هس
        کدوم بانک میتونم برم که فوری وام بدن

        خوشم اومد ۲
  72. فريد می‌گوید

    باسلام
    من ٣٠ ساله، بازنشسته نیروهای مسلح هستم و دریافتی ماهانه ١.٨ میلیون. نیاز به وام دارم حداقل ۶٠ تومن . هیچ اندوخته و معدل حسابه آنچنانی هم ندارم، ضامنه کارمند هم تو آشنا کسی نیست. مادرم هم حقوق بازنشیتگیه آموزش و پرورش پدر مرحومم براش وأریز میشه. ملکی از خودم ندارم و سند خانه ایکه توش زندگی میکنیم به اسم مادرم هست. چه روشی به ذهنتون میرسه؟ ممنون میشم لطف کنید و راهنماییم کنید.

    خوشم اومد ۳
  73. رها می‌گوید

    سلام…من کارمندم ۳۰ میلیون وام فوری احتیاج دارم با بازپرداخت ۲ ساله با حساب بانک ملتم کم و بیش کار میکنم اما نه مبالغ زیاد در حد ۲۰۰ تومن…ممکنه بتونم وام فوری ۳۰ میلیون تومنی با ضمانت خودم و یه کارمند دیگه بگیرم

    خوشم اومد ۶
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      به بانک انصار مراجعه کنید ببینید میتونید از رئیس شعبه یه وام ۱۰ الی ۲۰ تومنی بگیرید یا نه.
      شرایطتون خوبه از نظر ضمانت و پرداخت.

      خوشم اومد ۲
      دوست نداشتم ۲
  74. علی اسفندیاری می‌گوید

    سلام
    بنده نیاز به یک وام ۵۰میلیونی دارم،بابت ضمانت سند آپارتمان دارم،دسته چک هم دارم،نامه کسر از حقوق هم دارم،بازپرداخت وام هم حدودا”۴۸ ماهه باشه. از اسلامشهر(واوان) هستم.
    لطفا راهنمایی کنید

    خوشم اومد ۱
    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      تشریف ببرید بانک سینا برای تعمیرات.

      خوشم اومد ۲
  75. پاور می‌گوید

    سلام سند ملکی بخ ارزش ۵۰۰ ۶۰۰ میلیون دارم اصفهان هستم
    ۱۰۰ تا دوست میلیون وام فوری نیاز دارم مضاربه یا ۵ ساله در بانک های فوق جز صادرات حساب بانکی ندارم

    خوشم اومد ۳
    دوست نداشتم ۲
  76. حمیدرضا می‌گوید

    سلام
    بنده به صد میلیون وام بدون ضامن نیاز دارم بعد ۴ ماه هم تسویه کامل میکنم فوری دو روزه میخوام

    دوست نداشتم ۵
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      متاسفانه ما به هیچ وجه خدمات اینگونه ارایه نمی کنیم.
      فقط مشاوره.

      خوشم اومد ۲
  77. محمد رضا ج می‌گوید

    سلام.یه وام می‌خوام تا ۲.۳ ماه دیگه آماده بشه مبلغ ۵۰ملیون یا بیشتر ۱۰۰باشه عالیه سند خونه موجوده خونه ارزشش بالا ۵۰۰تاس.ضامن هم دارم

    خوشم اومد ۲
    دوست نداشتم ۱
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      به بانک ملت مراجعه کنید
      اگر گفتند نه به دو سه تا شعبه سر بزنید علی الخصوص شعب بزرگ و با رئیس شعبه صحبت کنید.

      خوشم اومد ۳
      دوست نداشتم ۲
  78. امیر می‌گوید

    سلام من ده میلیون دارم
    میخام ازدواج کنم حداقل ب ۲۰ میلیون دیگه لازم دارم.فوری.
    ضامن اینجا ندارم ولی تو شهرستان هست
    چک دارم
    باهرشرایطی باشه قبول میکنم.خواهش میکنم یه جواب خوب ب من بدید.

    دوست نداشتم ۱
  79. sara می‌گوید

    سلام
    طرح ثمین ۳ بانک اقتصاد مهر خوندم که یک مبلغ بزاری و فوری وام میدن.درسته؟این طرح هنوز هست؟من یک دختره تنهام و نیاز به ۱۰ میلیون دارم تا بدهی که دارم پس بدم.اگه با وثیقه گزاشتن یکم پول بشه وام گرفت کدوم بانک مراجعه کنم؟

    خوشم اومد ۴
    دوست نداشتم ۳
  80. Rasool می‌گوید

    سلام من یه وام ٢٠ میلیون ۵ ساله میخوام . ضامن کارمند دارم. شهرمم هم شیراز هست. میتونید راهنمایی کنید؟

    دوست نداشتم ۴
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      سوال کامل نیست. طبق توضیحاتم در سایر کامنت ها کامل توضیح بدید تا راهنمایی کنم.

      تکرار: بنده و سایت قندان هیچ گونه هزینه ای برای مشاوره دریافت نمی کنیم و هیچ گونه خرید و فروش وامی در اینجا صورت نمیگیرد. صرفا مشاوره برای تسریع در وام گرفتن کاربران عزیز هست این موارد.

      خوشم اومد ۵
      دوست نداشتم ۲
  81. محمد می‌گوید

    سلام من یاانمو از بانک ملت میگیرم ولی سند و ملک ندارم میتونم یه وام تا ۵میلیون بگیرم؟

    خوشم اومد ۲
    دوست نداشتم ۲
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      متوجه اولش نشدم.
      شما چی هستید؟

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۳
  82. امید می‌گوید

    سلام جناب ذاکر من ازاسلامشهرهستم.۱۵_۲۰تومن وام نیازدارم.بانک ملت حساب ندارم.ضامن دارم.بدش سند خونمونم واسه ده میلیون وام گرو بانک مسکن هست.واسه تسهیلات جعاله.خواستم ببینم سندمون گرو باشه.بانک قبول میکنه.ارزش ملک بالایع۴۰۰میلیون هستش چندتا راه کاربدی کمکم کنی.خیلی شدیدنیازدارم

    خوشم اومد ۳
    دوست نداشتم ۳
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      اولا شما میتونید ۱۰ تومن جعاله با اوراق اضافه کنید رو وامتون به راحتی. برای الباقی هم با رئیس شعبه صحبت کنید که راهکار بده برای وام اوراق مسکن که چطوری میتونید اخذ کنید احتمالا همکاری کنه. به شدت به رئیس شعبه بستگی داره. ولی فعلا بدونید که ۱۰ تومن وام جعاله رو میتونید بگیرید یعنی جمعا بشه ۲۰ تومن.

      خوشم اومد ۲
      دوست نداشتم ۳
      1. بهار می‌گوید

        سلام من وام خود اشتغالی میخوام,کارت گواهی نامه قالی بافی هم دارم,شرایط اخذ وام خود اشتغالی چیه?کدوم بانک باید برم?

        خوشم اومد ۱
  83. پیمان می‌گوید

    سلام جناب ذاکر من ازاسلامشهرهستم.۱۵_۲۰تومن وام نیازدارم.بانک ملت حساب ندارم.ضامن دارم.بدش سند خونمونم واسه ده میلیون وام گرو بانک مسکن هست.واسه تسهیلات جعاله.خواستم ببینم سندمون گرو باشه.بانک قبول میکنه.ارزش ملک بالایع۴۰۰میلیون هست.ممنون میشم چندتا راه کاربدی کمکم کنی.خیلی شدیدنیازدارم

    خوشم اومد ۵
    دوست نداشتم ۲
    1. حسامی می‌گوید

      سلام بنده ۳۰میلیون تومن وام می خواستم سند ملکی هم دارم ولی ضامن ندارم درضمن فیش حقوقی هم دارم می تونم کسر از حقوق هم بدم کدوم بانک وام میده؟

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۲
  84. شاهین می‌گوید

    سلام من نیاز به یه وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی فوری یک ماهه دارم لطفا راهنمایی کنید،ممنون

    خوشم اومد ۳
    دوست نداشتم ۶
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      شما و دیگر دوستانی که دنبال اخذ وام هستند لطفا کامل بگن چی دارن و برای چه کاری میخوان که بشه درست راهنمایی کرد.

      خوشم اومد ۷
      دوست نداشتم ۵
      1. نجفی می‌گوید

        سلام نجفی هستم نیاز به ۴میلیون وام فوری فوری دارم ،سند پراید ۸۵ هم دارم ضمانت بذارم ،ساکن کرجم

        خوشم اومد ۲
        دوست نداشتم ۳
        1. ذاکری می‌گوید

          سلام
          شما به بانک قرض الحسنه مهر مراجعه کنید.

          خوشم اومد ۳
          دوست نداشتم ۱
      2. حسامی می‌گوید

        حساب جاری وقرض الحسنه دارم ودر اکثربانکها حساب دارم

        خوشم اومد ۲
  85. ahmadi می‌گوید

    سلام من نیاز به صدمیلیون وام فوری دارم کارمندم ضامن هم دارم ساکن شهرستان دره شهر ایلام هستم هر بانکی که رفتم میگن وام بدون سپرده فعلا نداریم سند ملکی هم دارم که مربوط به تهرانه لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    خوشم اومد ۳
    دوست نداشتم ۵
  86. حسن می‌گوید

    سلام برای گرفتن وام ۵۰ میلیونی چکار باید کنم. ضامن کارمند دارم راهنمایی کنید لطفا.

    خوشم اومد ۲
    دوست نداشتم ۵
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      سند دارید؟

      خوشم اومد ۷
      دوست نداشتم ۳
      1. مينو می‌گوید

        سلام وقت بخیر
        ضامن دارم
        سند هم دارم
        وام تا ٣٠٠ میلیون لازم دارم
        چیکار باید بکنم؟
        حساب جاری ندارم
        ولی حساب پس انداز با گردش حساب ١ ساله دارم

        خوشم اومد ۸
        دوست نداشتم ۲
      2. مصطفی می‌گوید

        سلام مقیسه هستم
        خسته نباشی
        بنده یک وام ۴۰ الی ۵۰ میلیونی خالص میخوام
        سند دارم ضامن ندارم
        پیشنهادتون چیه
        بی زحمت با ذکر فامیلی پاسخ بدید که نفر مشخص بشه
        با تشکر

  87. علی می‌گوید

    سلام من وام ۱۵میلیونی فوری نیاز دارم لطفا راهنمایم کنید

    خوشم اومد ۳
    دوست نداشتم ۴
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      سند دارید؟ چک دارید؟ حساب جاری دارید؟

      خوشم اومد ۵
      دوست نداشتم ۶
  88. امیر می‌گوید

    سلام با مبایعه‌نامه هم میشه وام گرفت نیاز به وام ۱۰ میلیونی دارم ضامن هم دارم.

    خوشم اومد ۴
    دوست نداشتم ۵
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام خیر
      به وام های باشگاه مشتریان بانک ملت هم توجهی کنید بد نیست.

      خوشم اومد ۷
      دوست نداشتم ۲
      1. جمال می‌گوید

        سلام
        من داخل بانک ملت دوتا حساب دارم گردش حسابمم خوبه الان ۴۰ میلیون وام فوری نیاز دارم
        سند خونه هم دارم باید چکار کنم چند روز طول میکشه که وام بگیرم
        فقط یچیزی من روستایی هستم خونه نو ساز هس با سند ایا میشه؟

        خوشم اومد ۳
        1. ذاکری می‌گوید

          سند رسمی برای بانک معتبر هست و از خداشه وام بده.

          خوشم اومد ۳
  89. sama می‌گوید

    سلام به نظرتون الان چه بانکی وام بدون سپرده گزاری میده ؟

    خوشم اومد ۲
    دوست نداشتم ۴
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      همه میدن منتهی به شرط کمی آشنا بودن :دی
      سری به پست بانک بزنید و یه حساب جاری باز کنید و کمی کار کنید باهاش.

      خوشم اومد ۳
      دوست نداشتم ۵
  90. Saleh می‌گوید

    سلام.من به یک وام ۵۰میلیونی فوری اگه بشه ۱هفته ای نیازدارم.بابازپرداخت طولانی مدت نیازدارم.وثیقه۱۵۰میلیونی هم دارم.استان گلستان.بنظرتون کدوم بانک سریع میتونه وام روپرداخت کنه؟

    خوشم اومد ۱۴
    دوست نداشتم ۷
  91. hamid می‌گوید

    سلام ببخشید من نیاز به وام ۵۰ میلیونی دارم تو شهر قم هستم خیلی شدید نیاز دارم سند ندارم ولی سفته میتونم بذارم اگه میتونید خواهشا کمکم کنید ۰۹۳**۲۸۵۷۴۹

    خوشم اومد ۸
    دوست نداشتم ۵
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      حساب جاری باز کنید در بانک صادرات و باهاش کار کنید در حدود ۱۰ تومن میتونید وام بگیرید.

      خوشم اومد ۶
      دوست نداشتم ۴
  92. hamid می‌گوید

    سلام آقای ذاکری بنده جعقری هستم در قم زندگی میکنم نیاز به ۵۰ میلیون وام دارم خیلی احتیاج دارم سند ندارم ولی سفته دارم میتونید کمکم کنید؟

    خوشم اومد ۱۵
    دوست نداشتم ۸
  93. hamid می‌گوید

    سلام ببخشید من نیاز به وام ۵۰ میلیونی دارم تو شهر قم هستم خیلی شدید نیاز دارم سند ندارم ولی سفته میتونم بذارم اگه میتونید خواهشا کمکم کنید

    خوشم اومد ۱۶
    دوست نداشتم ۶
  94. مرسده می‌گوید

    سلام
    من نیاز به یه وام فوری ١٠ میلیونی دارم
    شرایط هم ضامن ندارم . سند هم ندارم
    فقط مجوز یک موسسه رو دارم از طریق موسسه می تونم اقدام کنم برای وام ممنون میشم راهنمایی کنید

    خوشم اومد ۱۵
    دوست نداشتم ۵
  95. Beh می‌گوید

    سلام.من نیاز دارم به وام فوری ۵تا ۱۰ میلیون تومنی.ضامن ندارم،سند هم متاسفانه ندارم.تهران هستم و بدهی و چک برگشتی هم ندارم.چک و سفته میتونم بدم برای وام.خواهشن راهنماییم کنید.

    خوشم اومد ۱۹
    دوست نداشتم ۷
  96. Mehrzad می‌گوید

    سلام من به وام ۵ میلیونی خیلی فوری احتاج دارم.باید چیکار کرد؟؟

    خوشم اومد ۱۵
    دوست نداشتم ۷
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      شرایطتون رو خب توضیح بدید. به نظرتون همین که بگید ۵ میلیون احتیاج دارید بهتون میگیم شماره کارت بده بریزم به حسابت؟
      دوست عزیز اینجا سعی می کنیم مشاوره بدیم برای دریافت تسهیلات که خب طبیعتا سختی و شرایط خودشو داره.

      خوشم اومد ۱۴
      دوست نداشتم ۵
  97. معصومه می‌گوید

    سلام من نیاز به ۵۰ میلیون وام دارم شدیدا باید چکار کنم؟

    خوشم اومد ۲۸
    دوست نداشتم ۱۰
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      شرایطتتون؟
      ضامن چی دارید؟
      سند ؟

      خوشم اومد ۳۱
      دوست نداشتم ۱۲
  98. aaa می‌گوید

    سلام من پنج میلیون وام نیاز دارم ضامن ندارم ولی حاضرم سفته بدم اشنا هم تو هیچ بانکی ندارم خیلی ضرور احتیاج دارم چکار کنم تورو خدا کسی اگه میدونه راهی بهم بگه

    خوشم اومد ۶۲
    دوست نداشتم ۱۵
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      کدوم شهر هستید؟

      خوشم اومد ۴۲
      دوست نداشتم ۱۵
      1. علی نژاد می‌گوید

        سلام آقای ذاکری
        ما نیاز به وام برای خرید خودرو داریم
        ضامن بازاری با گردش حساب بالا مورد تاییده؟
        و اینکه سقف وام خودرو چقدره؟

        خوشم اومد ۳
        دوست نداشتم ۲
        1. ذاکری می‌گوید

          با سلام
          گویا بانکهای خصوصی وام ۲۰ میلیونی هم برای خودرو میدن.

          خوشم اومد ۸
          دوست نداشتم ۲
      2. علی می‌گوید

        سلام وام روی سندملکی در روستا هم داده میشود؟اقای ذاکری اگراطلاع دارین ممنون میشم راهنمایی کنید

        خوشم اومد ۴
      3. الهام می‌گوید

        با سلام
        من شغلم آزاد و نیاز به وام حدود دویست میلیونی دارم، برای وثیقه یه سند ملکی به ارزش ۷۰۰ میلیون دارم.و ضامن ندارم.کجا میتونم بدون ضامن و فقط با سند وام حدود ۲۰۰ میلیون با باز پرداخت حدود سه ساله بگیرم؟

        دوست نداشتم ۱
  99. سمیه می‌گوید

    سلام من توی این بانک ها حساب ندارم ولی احتیاج به صد میلیون وام دارم وثیقه صد میلیونی بزارم میتونم وام بگیرم? اگه اره چقدر طول میکشه وامو بدن? من احتیاج فوری دارم بعدش ۳ ماهه کلا تسفیه میکنم.

    خوشم اومد ۴۲
    دوست نداشتم ۱۴
    1. ذاکری می‌گوید

      سلام
      وثیقه تون چیه؟

      خوشم اومد ۲۱
      دوست نداشتم ۱۰
  100. میثم مرادی می‌گوید

    سلام من یکی از مشتری های قدیم بانک ملت هستم و اینکه با حسابی که در بانک ملت دارم کار میکنم ولی هیچ موقعه درخواست وام نکردم ولی الان نیاز به وام ۵۰ میلیون دارم برای شروع کارم.لطفا راهنمایی کنید.

    خوشم اومد ۸۰
    دوست نداشتم ۲۰
    1. ذاکری می‌گوید

      با سلام
      ضامن چی دارید؟
      سند دارید؟

      خوشم اومد ۲۸
      دوست نداشتم ۸
      1. حمیدرضا می‌گوید

        سلام
        آقای ذاکری
        لطفا با بنده تماس بگیرید به یه وام ضروری صد میلیونی نیاز دارم ۴ ماهه برمیگردونم

        خوشم اومد ۲۱
        دوست نداشتم ۱۱
      2. رويا می‌گوید

        سلام ببخشید وام ۵٠ میلیونی با سند خونه از کدوم بانک میشه اقدام کرد و شرایطش چجوری چون ضامن ندارم وسپرده نمیتونم بزارم

        خوشم اومد ۵۵
        دوست نداشتم ۱۳
        1. سعید می‌گوید

          سلام من یه وام پنجاه م تومانی میخوام کسر حقوقم دارم حساب بانکیم توسپه هست

          خوشم اومد ۱
          دوست نداشتم ۱۰
      3. Ali می‌گوید

        سلام من سندملکی تجاری دارم گنبد کاووس ارزشش ۵میلیارده چقد میشه گرفت روی این سند

        خوشم اومد ۱۸
        دوست نداشتم ۴
        1. حسن می‌گوید

          با سلام مبلغ ۸۰ میلیون وام میخوام بانک رفاه حساب دارم اما معدل حسابم خوب نیست میتونم از رفاه وام بگیرم بابت ضمانت هم سند تجاری دائم دارم به ارزش ۷۰۰ میلیون ممنون میشم راهنماییم کنید

          خوشم اومد ۱۶
          دوست نداشتم ۵
        2. برنامه نویس می‌گوید

          خخخخخخخخخخخخ

          خوشم اومد ۷
          دوست نداشتم ۷
      4. رهگذر می‌گوید

        سلام من یه وام ۵۰میلیونی ازبانک ملت میخوام بگیرم هم حساب جاری دارم هم سند ولی سند ب اسم مادرم هست ایامیتونم بدونه ضامن این وامودریافت کنم؟

        خوشم اومد ۹
        دوست نداشتم ۳
      5. محمدی می‌گوید

        سلام .وقتتون بخیر آقای ذاکری
        من شاغل هستم به صورت قراردادی اما دائم در دانشگاه.
        میخواستم بپرسم با حساب در ماه مثلا ۱۰۰ میلیون بازی کنیم که معدل حساب بره بالا،چه بانکی وام تا ۵۰ یا ۶۰ میلیون میده که سودش کم باشه.ضامن کارمند دو الی سه نفر دارم اما سند ندارم.
        اگه ممکنه به آدرس ایمیلم بفرستین یا همین جا جوابمو بدین ممنون

        دوست نداشتم ۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم