پیش فروش اقساطی محصولات گروه خودروسازی سایپا (ویژه مرداد ۹۷)

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروص اقساطی محصولات خود رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، اقدام به ثبت سفارش کنند و از این شرایط سایپا بهره‌مند شوند.

 

اولین خودرو پیش فروش اقساطی، پراید ۱۳۱ است که با پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومانی و تسهیلات ۸ میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح ۱۵ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۵ ماهه بوده و موعد تحویل نیز مهر و آبان ۹۷ قید شده است.

دومین خودرو پیش فروش اقساطی، برلیانس ۲۳۰ است که با پیش پرداخت ۱۵ میلیون تومانی و تسهیلات ۷ میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح ۱۵ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۲۴ ماهه بوده و موعد تحویل نیز مهر و آبان ۹۷ قید شده است.

سومین خودرو پیش فروش اقساطی، تیبا دوگانه‌سوز است که با پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومانی و تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح ۱۵ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۸ ماهه بوده و موعد تحویل نیز مهر و آبان ۹۷ قید شده است.

چهارمین خودرو پیش فروش اقساطی، ساینا است که با پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومانی و تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح ۱۵ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۸ ماهه بوده و موعد تحویل نیز آبان و آذر ۹۷ قید شده است.

پنجمین خودرو پیش فروش اقساطی، پراید ۱۳۲ است که با پیش پرداخت ۱۰ میلیون تومانی و تسهیلات ۸ میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود. سود مشارکت این طرح ۱۵ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۵ ماهه بوده و موعد تحویل نیز شهریور و مهر ۹۷ قید شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم