فروش فوری و نقدی محصولات سایپا (ویژه مرداد ۹۷)

گروه خودروسازی سایپا که از جمله شرکت‌های فعال در زمینه ارائه طرح‌های فروش و پیش فروش متنوع خودرو در ایران به شمار می‌رود، در جدیدترین اطلاعیه خود، شرایط فروش نقدی محصولات خود را ویژه مردادماه اعلام کرد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا سفارش خود را با شرایط ویژه ثبت نمایند.

 

اولین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، تیبا اس‌ایکس است که با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان و با موعد تحویل ۴۵ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

دومین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، پراید ۱۳۲ است که با قیمت ۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان و با موعد تحویل ۶۰ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

سومین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، پراید ۱۳۱ است که با قیمت ۲۲ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان و با موعد تحویل ۶۰ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

چهارمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، پراید ۱۵۱ است که با قیمت ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان فروخته می شود.

پنجمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، آریو ۱۶۰۰ است که با قیمت ۶۲ میلیون و ۷۴۶ هزار تومان و با موعد تحویل ۷ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

ششمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، تیبا ۲ رینگ فولاد است که با قیمت ۳۰ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان و با موعد تحویل ۷ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

هفتمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، وانت نیسان هیدرولیک دوگانه‌سوز است که با قیمت ۴۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان و با موعد تحویل ۷ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

هشتمین خودرو در طرح فروش نقدی و فوری، برلیانس ۲۳۰ دنده‌ای رینگ فولاد است که با قیمت ۴۳ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان و با موعد تحویل ۴۵ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم