ارزان‌ترین خودروی دنیا چیست و در کجا تولید می‌شود؟

شاید شنیدن لقب ارزان‌ترین خودروی دنیا همه را به سمت سوی شرکت‌های با سابقه در حوزه خودروسازی ببرد ولی جالب است بدانید که هندی‌ها صاحب این لقب بوده و خبرهایی از تولیدکننده این خودرو شنیده می‌شود که به زودی باید این لقب به یک شرکت و شاید کشور دیگری منتقل شود!

شرکت تاتا که از جمله شرکت‌های فعال در عرصه خودروسازی در هندوستان محسوب می‌شود، با روش‌های خلاقانه معمولا خودروهای ارزان قیمتی را به بازار خودرو این کشور عرضه می‌کند که ارزان‌ترین خودروی این شرکت، نانو نام داشته که طبق اخبار منتشر شده از این خودروساز، تولید این خودرو متوقف خواهد شد.

ارزان‌ترین

در مورد تاریخچه نانو باید بدانید که این خودرو در سال ۲۰۰۸ توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شد و در این کشور که فاصله طبقاتی در اوج خود وجود دارد به طبقات پایین این کشور کمک کرد تا به آرزوی دیرینه خود یعنی خرید خودرو جامه عمل بپوشانند و به چیزی که تابحال راهی به مخیله شان نمی‌توانست داشته باشد، فکر کنند. آنها با رقم بسیار اندکی در مقابل سایر خودروها قادر به خرید خودرو بودند که بدیهی است مسائل امنیتی و کیفیتی این خودرو در اولویت اولشان قرار نداشت!

این خودرو در حال حاضر چیزی در حدود چند عدد در ماه سفارش داشته و به نظر می‌رسد که حالا باید به دنبال شرکت‌های دیگری از هند باشیم که لقب تولید ارزان‌ترین خود را یدک بکشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم