بهترین مقاصد گردشگری در خارج از کشور برای نوروز ۹۸

با توجه به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی و مسافرت هم‌وطنان عزیز به اقصی نقاط کشور و هم‌چنین سفر به خارج از کشور، در این مقاله قصد بررسی مناطق گردشگری در خارج از کشور را داریم. البته با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد کشور، شاید بسیاری از هم‌وطنان توان سفر کردن به کشور‌های خارجی را نداشته باشند، اما بررسی این مطلب حتی برای کسانی که نمی‌توانند به این نقاط سفر کنند، خالی از لطف نیست. البته ما در مقاله‌های آتی نیز به معرفی مقاصد گردشگری بیشتری خواهیم پرداخت، تا شما را با شکوه جهان هستی در همه کشورها آشنا کنیم.

 

منطقه کوهستانی آدیرونداک در آمریکا

 

این منطقه کوهستانی یکی از اولین اهداف سفر در کشور آمریکا است، این منطقه که در شهر نیویورک قرار دارد، از اواخر قرن ۱۹ با داشتن دریاچه‌ای زیبا، هوای بسیار تمیز و هم‌چنین ۴۶ قله برای صعود، از مناطقی است که مسافران و گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است.

 

مجمع‌الجزایر آندامان

 

این جزایر مناسب کسانی هستند که برای دور شدن ازهیاهوی شهر و آرامش دست نیافتنی، قصد مسافرت دارند. در مجموعه جزایر آندامان بیش از ۳۰۰ جزیره (طبق گفته منابع محلی بیش از ۵۷۲ جزیره) وجود دارد.

این جزایر در بین دو کشور هندوستان و تایلند قرار دارند. هم‌چنین بسیاری از جزایر این مجمع‌الجزایر به منظور حفاظت از قبیله‌هایی که در آن‌ها زندگی می‌کنند، غیرقابل ورود هستند.

اما با توجه به قدیمی بودن این جزیره، در یکی از جزایر این مجمع‌الجزایر بیش از ۳۰ هکتار زمین برای ساخت ویلاهای لوکس برای گردشگران که معماری آنها برگرفته از کلبه‌های قبیله جاروا است، اختصاص داده شد.

 

ارمنستان

 

در تابستان گذشته با توجه به انتخاباتی که در ارمنستان برگزار شد، مردم به یک دولت لیبرال رای دادند. نتیجه این انتخاب باعث شد که گردشگران زیادی برای تفریح به ارمنستان بروند.

الکساندر که نام یکی از مجموعههای لوکس ماریوت در شهر ایروان ارمنستان است، با داشتن مجموعه‌های تفریحی و هتل‌های لوکس و زیبا، دروازه کردشگری ارمنستان را به روی جهانیان باز کرده است.

 

برلین پایتخت آلمان

 

یکی دیگر از مقاصد گردشگری در نوروز ۹۸ شهر برلین است. سال ۲۰۱۹ سیزدهمین سالگرد سقوط دیوار برلین است که در تقویم این کشور روزی بسیار مهم وتاریخی است.

هم‌چنین در این شهر در ماه ژانویه نمایشگاه‌ها و جشن‌های زیادی رخ خواهد داد. در طول این ماه، مراسم افتتاحیه آکادمی هنرهای آلمان شروع خواهد شد و در این مراسم سخنرانی‌ها و کنسرتهای بینظری برگزار خواهد شد.

علاوه‌بر این جشن، درماه فوریه نیز مراسم جهانی آشپزی در شهر برلین برگزار خواهد شد که هدف این مراسم، دعوت و جذب سرآشپزهای شناخته شده در جهان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم