چالش فیس اپ: فوتبالیست‌های معروف دنیا ۵۰ سال بعد چه شکلی هستند؟

این روزها چالش فیس اپ اینستاگرام و توییتر را درنوردیده است و همه مشغول آپلود عکس ۵۰ سال بعد خود هستند.

اپلیکیشن FaceApp در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و در آن زمان مورد استقبال قرار گرفت ولی بعد فراموش شد تا اکنون که دوباره مورد قوجه قرار گرفته است و مردم با استفاده از آن خود را جوان‌تر یا پیرتر می‌کنند.

فیس اپ در گوگل پلی به تنهایی بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و رتبه نخست اپ‌های عکس و ویدیوی اپ‌استور اپل است. بیش از ۲۵۰ هزار کاربر iOS درباره این نرم‌افزار نظر دادند و باید گفت یکی از محبوب‌ترین اپ‌های سال ۲۰۱۹ است.

اپلیکیشن روسی فیس اپ با استفاده از شبکه عصبی و هوش مصنوعی سعی می‌کند چهره افراد را بدون از بین بردن قابلیت واقعی و فتورئالیستی آن تغییر دهد.

فیلترهای مختلفی برای نرم‌افزار فیس اپ عرضه شده است که باعث می‌شوند یک چهره جوان‌تر یا پیرتر شود. البته، فیلترهایی هم برای تغییر جنسیت، تغییر لبخند، دهان و غیره دارد.

حالا، که چالش فیس اپ به راه افتاده و هر سلبرینی، هنرمندی، بازیگر سینما و تلویزیون، خواننده و فرد مشهوری در حال شرکت در آن است؛ پس، دور از انتظار نیست که فوتبالیست‌های مشهور هم در این چالش شرکت کنند یا اینکه مردم آن‌ها را به زور شرکت دهند.

با یک گشت‌وگذار ساده در اینترنت می‌تواند عکس‌های ۴۰ و ۵۹ سال بعد لیونل مسی، کریس رونالدو، محمد صلاح، آنتوان گریزمان، کیلین امباپه، نیمار و دیگران را پیدا کرد.

عکس‌هایی که هم واقعی به نظر می‌آیند و هم سرگرم‌کننده و خنده‌دار هستند. با هم این عکس‌ها را مشاهده کنیم:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم