درآمد عادل فردوسی پور و شغل اصلی او چیست؟ + تصاویر

عادل فردوسی پور معروف‌ترین مجری صدا و سیما است که فقط در حوره ورزشی و موضوع تخصصی فوتبال فعالیت می‌کند. او حدود ۲۰ سال است که برنامه نود را هر دوشنبه روی آنتن می‌برد و در هر برنامه حدود ۲ میلیون نفر در مسابقات پیامکی آن شرکت می‌کنند که نشان‌دهنده پرطرفدار بودن این برنامه است.

یکی از سوالاتی که معمولا در مورد عادل فردوسی پور پرسیده می‌شود، راه‌های درآمدی او و میزان درآمد ماهانه اوست که شایعات زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد. با توجه به اطلاعات موجود از عادل فردوسی پور می‌توان گفت که او صرفا دو راه درآمدی داشته یکی از آن‌ها دانشگاه صنعتی شریف و شغل استادی اوست.

او همچنین مجری و تهیه کننده برنامه نود و این روزها برنامه جام جهانی است که برای تهیه این برنامه‌ها به صورت دقیقه‌ای یا ساعتی از صدا و سیما پول دریافت می‌کند که با توجه به هزینه‌های بالای تهیه برنامه عدد باقی مانده از تفاوت دریافتی و پرداختی او بالا نیست.

با توجه به تمامی موارد و طبق حدس و گمان‌هایی که شنیده می‌شود درآمد عادل فردوسی پور چیزی در حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان ماهانه بوده و برخلاف شایعات خبری از درآمدهای چند صد میلیون تومان ماهانه وجود ندارد.لازم به ذکر است که دریافتی‌های برنامه نود و جام جهانی از اسپانسرها به حساب برنامه واریز نمی‌گردد و بازرگانی صدا و سیما مستقیما مسئول دریافت این درآمدهاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم