اگر می‌خواهید خوب زندگی کنید؛ حتما این کتاب عادل فردوسی‌پور را بخوانید

سالهاست هرگاه نام عادل فردوسی پور را که می‌شنویم بی اختیار یاد ورزش پرطرفدار فوتبال و برنامه پرمخاطب نود می‌افتیم. شهرت او در این حوزه تا اندازه ای هست که هر فعالیت دیگر او را تحت الشعاع قرار دهد، حتی اگر در حوزه فرهنگی‎تری همانند کتاب باشد.

کتاب «هنر خوب زندگی کردن» آخرین اثر ترجمه‌ای عادل فردوسی‌پور در حوزه نشر کتاب است که توسط انتشارات نشر چشمه در سال ۱۳۹۷ منتشر شد و در همان ماه نخست به چاپ چندم رسید.

در مقدمه کتاب آمده است : «در این کتاب با  جعبه ای شگفت انگیز از ابزارهای ذهنی آشنا می‌شوید با بهره گیری از این ابزار های هوشمند، بسیاری از انگاره های ذهنی شما دگرگون می‌شود اگرچه آشنایی با این جعبه ابزار به تنهایی تجربه ی یک زندگی خوب را تضمین نمی‌دهد ، دست کم کمک می‌کند تا در زندگی عملکرد بهتری داشته باشیم.»

رولف دوبلی نویسنده کتاب، رمان‌نویسی سوئیسی است که دانش آموخته اقتصاد با مدرک دکترا است که با نوشتن کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» به شهرت بالایی دست یافت، کتابی که در ایران نیز با استقبال بسیار روبه رو شد.

به خصوص که آن را نیز عادل فردوسی پور ترجمه کرده بود و  شهرت او باعث جلب توجه مخاطب  و شدت گرفتن اقبال نسبت به این کتاب خواندنی شده بود.

هنر خوب زندگی کردن به روایت عادل فردوسی‌پور

این بار رولف دوبلی «هنر خوب زندگی کردن» را به رشته تحریر در آورده و علاقمندان چنین آثاری به ویژه خوانندگان «هنر شفاف اندیشیدن» می توانند امیدوار باشند کتابی را در همان سبک و سیاق و برخوردار از راهکار ها و جنبه های کاربردی برای بهتر زندگی کردن پیش روی خود دارند.

این کتاب  ۵۲ راهکار جالب را برای زندگی بهتر پیش روی خواننده قرارمی‌دهد. مضمون کتاب از عنوان آن به روشنی قابل درک است که در واقع خواننده با خواندن این اثر یاد می‌گیرد که چگونه در موقعیت‌های مختلف زندگی  از پس پیچ و خم‌ها و دشواری‌های آن، با استفاده از شیوه های متفاوت موفق بیرون آیند.

حسابداری ذهنی، هنر ظریف اصلاح، میثاق، تفکر جبعه سیاهی، راز پافشاری،  توهم تمرکز، توهم”پایان تاریخ”، خطای “مرگ خوب”، لذت گرایی و خوشبختی، عملیات آرامش فکری،تله تغصب، تفریق ذهنی، پادر کفش دیگران، دوست شدن با آدم های عجیب و غریب، حسادت، توهم تغییر دنیا، سفسطه‌ی “جهان عادل”، در ستایش تواضع و … برخی از عناوین فصل‌های این کتاب را تشکیل می دهند.

این کتاب است که هر فرد علاقه‌مند به شاد زندگی کردن، خوب زندگی کردن، موفقیت و ثروت، مدیریت و سبک زندگی، متفاوت اندیشیدن و بهتر اندیشیدن باید مطالعه کند.

کتاب «هنر خوب زندگی کردن» را می‌توانید از کتاب‌فروشی‌های سطح شهر، کتاب‌فروشی‌های نشر چشمه یا به صورت آنلاین خریداری و مطالعه کنید.

معرفی کتاب

نام کتاب: «هنر خوب زندگی کردن»

نویسنده: رولف دوبلی

مترجم: عادل فردوسی‌پور – بهزاد توکلی – علی شهروز

موضوع: موفقیت، زندگی، شادکامی، ثروت

تعداد صفحات: ۲۴۹ صفحه

نوبت چاپ: ۳۲

ناشر و قیمت: نشر چشمه، ۴۰ هزار تومان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم