۳ روش کسب درآمد از اینستاگرام بدون داشتن فالور زیاد

Young happy businesswoman working on laptop in the office.

همان‌طور که می‌دانید یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت، پول‌سازی با اینستاگرام است.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب و گسترده است که طرفداران زیادی در ایران دارد ولی هنوز فیلتر نشده و همه عضو آن هستند. اینستاگرام به خاطر پست‌های تصویری و استوری‌هایش بسیار محبوب است و در جذب مخاطب موفق ظاهر شده است.

سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و افراد معروف شبکه‌های مجازی با جمع کردن فالورهای زیاد به درآمدهای باورنکردی از اینستاگرام دست پیدا کردند به طوری‌که برای هر پست خود چند صد میلیون تومان می‌گیرند.

حالا، اگر ما بخواهیم از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؛ حتما باید سلبریتی و اینفلوئنسر شویم؟ باید پیج‌های ما چند میلیون فالور داشته باشند و همه ما را بشناسند؟

اصلا نیازی نیست منتظر بمانید تا فالورهای شما افزایش پیدا کنند. با چند هزار فالور هم می‌توانید شروع به کسب درامد از اینستاگرام کنید. البته، همیشه تلاش کنید فالورهای خود را افزایش دهید و بر قدرت و نفوذ خود اضافه کنید ولی برخی روش‌ها برای پول‌سازی با این شبکه اجتماعی وجود دارد که نیازی به فالور زیاد هم ندارد.

در ادامه، ما ۳ روش کسب درآمد از اینستاگرام را بدون داشتن فالورهای زیاد مرور می‌کنیم:

۱- محصول و کالای کمیاب بفروشید

خانم خانه‌داری را سراغ دارم که پیج آن نزدیک به ۲ هزار فالور دارد. همه هم دوستان و همسایگان و نزدیکان او هستند. در خانه و اوقات فراغت کلوچه، شیرینی، سبزی خورد شده، سوسیس و کالباس، انواع ترشی‌ها و محصولات خانگی را دست‌ساز می‌سازد و در پیچ می‌گذارد.

معمولا هم تعداد کمی می‌سازد که روی دستش نمانند ولی فروش بسیار بالایی دارد به‌طوری‌که می‌شود تخمین زد چند میلیون تومان فروش در هر ماه دارد.

اگر شما به سمت عرضه و تبلیغ کالاهای خانگی‌ساز، دست‌ساز، کالاهای کمیاب بروید و بیشتر روی بازاریابی آن‌ها کار کنید؛ به راحتی می‌توانید فروش داشته باشید.

نمونه دیگر، عمده‌فروشی است. لباس کودک و نوزادی را به صورت عمده می‌آورند و با قیمت بسیار پایین‌ترین در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کرده و ظرف یک هفته همه آن به فروش می‌رسد.

برای این نوع کسب‌وکار شما نیاز به چند صد هزار فالور ندارید و با چند هزار فالور می‌توانید فروش خوبی در ماه داشته باشید.

۲- فروش آثار هنری

برای روز پدر، دوست داشتم امسال یک پرتره نقاشی شده به او هدیه بدهم. قابی که تا ابد در خانه پدری ماندگار شود. به چند هنرکده سر زدم ولی نتیجه‌ای نگرفتم تا اینکه به یک پیج اینستاگرام برخوردم که سفارش می‌گرفت.

تصور کنید یک هنرمند هستید، طراح و گرافیست هستید، یک عروسک‌ساز عکاس هستید. چرا آثار هنری خود را به صورت تک موردی روی اینستاگرام تبلیغ نکنید یا سفارش نگیرید؟

در کنار کارهای بیرون از خانه یا خانه‌داری؛ چرا سفارش پرتره و نقاشی و عروسک و کارهای هنری دیگر نگیرید؟ در این روش کسب درآمد، بیشتر از اینکه فالور داشته باشید؛ کیفیت کار شما اهمیت دارد. گاهی اوقات یک سفارش می‌تواند برای شما چند میلیون تومان درآمد داشته باشد.

پیج‌های زیادی هستند که عکس می‌فروشند؛ طرح‌های گرافیکی و چیزهایی مانند این‌ها را تبلیغ و با همان چند هزار فالور فروش خوبی دارند.

۳- تبلیغ کلاس خصوصی و خدمات

دوستی دارم که هر ماه دختر ۵ ساله‌اش در چند کلاس خصوصی در منزل ثبت‌نام می‌کند. تمام این کلاس‌ خصوصی‌ها را هم از اینستاگرام پیدا می‌کند چون ارزان‌تر هستند.

کلاس شنا، کلاس موسیقی، کلاس زبان، کلاس خلاقیت، کلاس نقاشی و کلاس‌های دیگر را از پیج‌های اینستاگرام سفارش می‌دهد. اگر شما معلم نقاشی هستید یا غریق نجات شنا، استاد موسیقی و یک روان‌شناش هستید؛ چرا در کنار کارهای روزانه خود، در اینستاگرام تبلیغ نمی‌کنید؟

شما نیازی به چند صد هزار فالور ندارید ولی با چند هزار فالور می‌توانید در ماه چند کلاس خصوصی گرفته و کسب درآمد کنید. بسیاری از خدمات دیگر مانند شیرینی‌پزی برای عروسی و میهمانی و تولد، سفره‌آرایی، نقاشی ساختمان، ساخت اسباب تزئینی برای دکوراسیون‌ها و کارهای دیگر را در اینستاگرام خوب تبلیغ و مشتری جذب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم