آخرین قیمت پراید در بازار تهران (تیرماه ۹۷) + تغییرات

گروه خودروسازی سایپا از جمله شرکت‌هایی است که با داشتن محصول پرفروش و پرطرفداری مانند پراید توانسته بازار خوبی را از آن خود کند و این محصول که در سال گذشته خبر توقف تولید آن منتشر شده بود، حالا با قیمت‌های نجومی و باورنکردنی در حد ۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

در ادامه به بررسی قیمت پراید در بازار تهران و کارخانه می‌پردازیم و تغییرات آن را نسبت به خردادماه اعلام می‌کنیم:

قیمت کارخانه سایپا ۱۱۱ SE (سفید): ۲۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان / قیمت بازار این خودرو: ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان. / افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به ماه قبل.

قیمت کارخانه سایپا ۱۱۱ SE (تنوع رنگ): ۲۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان / قیمت بازار این خودرو: ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان. / افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به خردادماه.

قیمت کارخانه سایپا SE 131 (سفید): ۲۲ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان / قیمت بازار این خودرو: ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. / افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به ماه قبل.

قیمت کارخانه سایپا SE 131 (تنوع رنگ): ۲۲ میلیون و ۹۷۷ هزار تومان / قیمت بازار این خودرو: ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان. / افزایش قیمت یک میلیون تومانی نست به خردادماه.

قیمت کارخانه سایپا ۱۳۲ SE (سفید): ۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان / قیمت بازار این خودرو: ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان. / افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به خردادماه.

قیمت کارخانه سایپا ۱۳۲ SE (تنوع رنگ): ۲۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان / قیمت بازار این خودرو: ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان. / افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به خردادماه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم