چرا می‌گوییم تراکتورسازی تبریز در مقابل استقلال تهران پیروز خواهد شد

تراکتورسازی تبریز روز گذشته نتوانست انتظاری که هواداران از این تیم داشتند برآورده کند. این تیم که در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف حریف رفته بود اشتباهات فراوانی داشت که از جمله آن می‌توان به اشتباهات خط دفاعی این تیم اشاره کرد که در صورت عدم درخشش فروزان می‌توانست به یک فاجعه برای تراکتور تبدیل شود.

مدافعین تراکتورسازی تبریز در روز گذشته اشتباهاتی را انجام دادند که در بازی اول از آن‌ها خبری نبود و شاید همین ضعف نیز باعث شد تا خط هافبک و فروارد این تیم نتوند با تمرکز بالا بازی کند و اگر این روحیه از سوی خط دفاع به خطوط دیگر منتقل میشد، شاید حالا طرفداران تراکتورسازی شاهد ۳ امتیاز شیرینی بودند که حقشان بود.

البته گفتنی است که نبود هواداران پرشور تراکتورسازی در این بازی بسیار مشهود بود و شاید اگر ورزشگاه میزبان چندین هزار نفر هوادار قرمزپوش بود شاید حالا نتیجه متفاوت‌تر از چیزی بود که رخ داد. از جمله کمبودهایی که شاید بسیاری از هواداران با ما موافق باشند، نبود فرماندهی بزرگ مثل مهدی کیانی در میانه میدان بود که مثل یک حلقه اتصال بین خطوط باشد و کمبود باقی بازیکنان را جبران کند.

شاید نبود مهدی کیانی باعث شد طیبی روز فاجعه باری را پشت سر بگذارد ولی گفتنی است که تراکتورسازی تیم بزرگی است و حالا یک مربی بازیکن‌ساز در اختیار دارد که همه کارشناسان بالاتفاق معتقدند که این روزهای بد تراکتور خواهد گذشت و همه بازیکنانی که این روزها فاجعه بار بازی می‌کنند به بازیکنانی تبدیل خواهند شد که تیم‌های دیگر با مبالغ چند میلیاردی آنها را به خدمت بگیرند.

حالا بازی بعدی تراکتور در مقابل تیمی است که سالیان سال است با این تیم کری عجیبی دارد. شاید ورزشگاه آزادی شاهد غرش هواداران آذربایجان باشد تا این غرض، شروعی دوباره برای تیمی باشد که آرزوی ۴۰ میلیون هوادارش باشد. یکی از نکاتی که در بازی با استقلال وجود دارد این است که این تیم خط حمله قدرتمندی ندارد و از سوی دیگر خط دفاع تراکتور حالا برای جبران خواهد آمد و فروزان نیز انگیزه‌های دو چندان برای درخششی دوباره دارد.

خبر خوشحال کننده‌تر برای هواداران تراکتور اینکه خط دفاع و دروازه بان استقلال در بازی با ذوب آهن ضعف بسیار زیادی را نشان دادند و مهاجمین قرمزپوشان آذربایجان به راحتی می‌توانند با تکنیک ناب خود دروازه این تیم آبی پوش را باز کنند و فقط کافی است این تیم، تیم باشد…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم