بازهم هجمه ناجوانمردانه عادل فردوسی پور و رفقایش به تراکتورسازی تبریز

برنامه نود شب گذشته حاوی تصاویر و گزارش‌هایی بود که اگر نگوییم همه آن‌ها بلکه ۹۰ درصد آن‌ها همگی توهین و هجمه به هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی بود. عادل فردوسی پور و رفقایش انگار تمام توانشان را گذاشته بودند تا ثابت کنند که هواداران استقلال فرشته‌هایی بودند که هواداران تراکتور آنها را آزار می‌دادند!

به این نکات توجه کنید:

۱- خبرنگاران در یک گزارش عجیب می‌گویند که جانشان در سمت هواداران تراکتورسازی تضمین شده نیست و بدیهی است که در مقابل هواداران استقلال کاری به کارشان ندارند! اصولا هواداران دو تیم کاری به خبرنگاران نداشتند، بلکه هواداران تراکتورسازی فقط پاسخ هواداران استقلال را می‌دادند و بدیهی است که سنگ‌ها و اشیا پرتاب شده در این بین، دقیقا به مقصد نرسد ولی چرا صرفا این موضوع را به تراکتوری‌ها مربتط بدانیم؟

۲- هواداران تراکتور به اندازه بازیکنانشان مهربان نبودند! جمله‌ای عجیب که نشان می‌دهد عادل فردوسی پور و رفقایش اصلا در مورد این بازی گزارش نمی‌دادند و از یک گزارش از پیش تعیین شده سخن می‌گفتند!

۳- نشان دادن پرچم صلح هواداران استقلال و مقایسه این پرچم صلح با جنگ جهانی و عقب مانده دانستن هواداران تراکتور در مقابل مردم زمان جنگ جهانی! اصولا این پرچم سفید و صلح وقتی که از سوی توهین‌های قومیتی انجام می‌شود و کار خودشان را انجام داده‌اند چه معنی دارد؟

اگر گزارش بازی استقلال و تراکتور را ندیدید پیشنهاد می‌کنیم یکبار دیگر با نکاتی که مطرح کردیم و قطعات نکات دیگری که خودتان بهتر خواهید دید مشاهده کنید تا متوجه این گزارش فضاسازی شده و برنامه ریزی شده شوید.

قندان قبل از این نسبت به برنامه‌های از پیش تعیین شده برای به تشنج کشیدن این بازی گفته بود.

9 نظرات
  1. کریمی - تبریز می‌گوید

    ببخشید در سایت ورزش سه نتوانستم به اقای احسان پهلوان جواب بدهم و از سایت شما با اجازه استفاده کرده و میگویم که اقا احسان اشکال کار عدم شناخت مربی از شما و چند بازیکن بود و اگر شماها در زمین بازی بودید شاید نتیجه دیگری میگرفتیم.موفق باشید.

    خوشم اومد ۱
  2. کریم می‌گوید

    اقدامات هماهنگ برای نابودی تراکتور شروع شده است . خودی ها هم همدست هستند . فوری در هر مشکلی ولو کوچک به فیفا شکایت کنید

    خوشم اومد ۲
    1. کریمی می‌گوید

      مثل اینکه یادتان رفته که فیفا پنجره تراختور را با اشاره از تهران باز کرد.چشم امید به خود داشته باشید.

      خوشم اومد ۱
      دوست نداشتم ۲
  3. Arashtbz می‌گوید

    سلام…. من کاملا موافقم …. و به عقیده من باعث و بانی اکثر این اغتشاشات خود عادل و رفقایش هستند …. اگر دقت کرده باشین یک طرف این جور اغتشاشات همیشه یا استقلاله یا پرسپولیس …. چرا این درگیریها بین هواداران مثلا تراختور با پدیده رخ‌نمیده

    خوشم اومد ۵
  4. رامین می‌گوید

    اقا دمت گرم ک حرف دلمونو میزنی

    خوشم اومد ۲
  5. behzad می‌گوید

    عادل و رفقا شمشیر را از رو بسته اند
    مخصوصا آن پرچم صلح که آخر …بود
    متاسفانه کسی فک شکسته آن هوادار تراکتور را ندید
    برای فوتبالی که عادل و امثالهم به فکر مردم خط می دهند باید گریست

    خوشم اومد ۵
  6. مسعود می‌گوید

    هرکسی اصالت خودش را باید نشان دهد. این فردوسی پور هم مستثنی نیست.هنوز از اینکه تو تبریز ادمش حساب نمیکنن میسوزه

    خوشم اومد ۶
    1. کریمی می‌گوید

      اقا مسعود حرف حساب شده بحث ندارد زنده باشید.

      خوشم اومد ۳
  7. نیما می‌گوید

    سلام. من یک ترک هستم. اما با کارهای نژاد پرستانه که هواداران تراکتور سازی می کنن به شدت مخالفم. اولین نژاد پرست تاریخ شیطان بوده و این نژاد پرستی کاریه که خدا اصلا دوست نداره. یادمون نره یه روزی ماهم مثل بقیه مردم میمیریم و اون دنیا باید پاسخگو باشیم

    دوست نداشتم ۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از دیدگاه شما متشکریم